Hoe zou jij kijken als je gedwongen bent om te trouwen door JdMquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:28 schreef T-lex het volgende:
Leuke foto's maar waarom trekt Huub altijd zo'n triest hoofd op foto's...net of ome Twan met een kalashnikov in de hoek van de kamer staat!
Wie weet T-Lex, misschien stáát hij er welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:28 schreef T-lex het volgende:
Leuke foto's maar waarom trekt Huub altijd zo'n triest hoofd op foto's...net of ome Twan met een kalashnikov in de hoek van de kamer staat!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:04 schreef Lobasca het volgende:
(K)leuterjuf Noekje. was een betere TT geweest.
Ja, het komt niet echt heel mooi over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Best sneu voor H en C ze zijn er gezien de inrichting van hun woning niet al te best vanaf gekomen.
Natuurlijk houden ze veel geld in hun zak maar om nou in een nieuw huis direct te starten met verschillende stijlen is best wacko.
Dit was toch ook een noodoplossing voor tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het komt niet echt heel mooi over.
Maar ja, ze maken er wel wat van samen denk ik.
Komt goed
Oh dat zal vast wel lukken, maar het is best sneu voor Huub die zijn imago verkocht heeft aan JdM.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het komt niet echt heel mooi over.
Maar ja, ze maken er wel wat van samen denk ik.
Komt goed
Ach hoe gaat Huub de kost verdienen straks denk je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit was toch ook een noodoplossing voor tijdelijk.
Maar Huub moet toch zat hebben overgehouden aan die kooi.Elke maand geld verdienen en je hoefde nog geen peuk te kopen.Alleen zijn ziektekosten moest hij betalen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach hoe gaat Huub de kost verdienen straks denk je?
Terug naar de telefoonwinkel?
Dan kom je ook niet echt veel verder dan dit.
Dan moeten we maar niet dicht gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Claire hebben eindelijk internet,maar waar moet Huub nou heen als het hier dichtgaat.
Waar wij naartoe gaan, daar kan Huub toch ook gewoon heen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Claire hebben eindelijk internet,maar waar moet Huub nou heen als het hier dichtgaat.
Maar waar moeten wij dan naar toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar wij naartoe gaan, daar kan Huub toch ook gewoon heen?![]()
Hallootjes
Hoop het wel.Van mij mag die morgen nog beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten we maar niet dicht gaan.
Er komt toch een gouden kooi 2?
Tja ik snap ook niet waarom dit subforum dicht zou moeten gaan, als het de mods teveel word dan kunnen ze er altijd nog eentje extra aanstellen tot DGK2 of een nieuwe BB en dat is al in september.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moeten we maar niet dicht gaan.
Er komt toch een gouden kooi 2?
Ja dat weet ik ook nietquote:
Ik was van de week heel even in SC aan het lezen en begreep dat zondagavond de deuren van dit DGK-forum sluiten. Klopt dat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet waarom dit subforum dicht zou moeten gaan, als het de mods teveel word dan kunnen ze er altijd nog eentje extra aanstellen tot DGK2 of een nieuwe BB en dat is al in september.
Ik lees de SC niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was van de week heel even in SC aan het lezen en begreep dat zondagavond de deuren van dit DGK-forum sluiten. Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |