abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:56:34 #201
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316795
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:53 schreef HunnY het volgende:

[..]

Is het nu de bedoeling dat ik die japanse rijst koud opeet als ik je bericht lees?
koud? kamer temperatuur is niet koud.
Trust me, is niet vies!
Ik eet het altijd zo...meestal pure luiheid, omdat ik geen zin heb een magnetron op te zoeken.
pi_59316806
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind jouw lief vrij ondermijnend op dieetgebied. Hij blijft gewoon zijn chips eten terwijl jij worstelt met jezelf. Dat vind ik toch wel ongevoelig. Ik merk dat je daar de laatste tijd assertiever in aan het worden bent. Ontzettend goed! Dit is voor jou belangrijk, en hij mag jou best tegemoetkomen.
Thnx en ja dat klopt wel. Al vind ik het nog steeds lastig als hij chips of koeken eet ( dat doet hij wel gewoon) Qua avondeten werkt hij nou wel beter mee. Ook toen hij gisteren moest koken omdat ik met mn hand zit, woog hij alles netjes af voor me En ben ook idd wel wat assertiever geworden wat dat betreft, omdat ik nu echt gemotiveerd ben en echt die kilo's kwijt wil en niet weer na een paar weken ermee wil stoppen omdat ik de motivatie niet meer heb.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:59:08 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59316891
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O ja, de EUR. Eén van de redenen waarom ik er niet wilde studeren

Je zit echt een roteind weg van alles.

Ehm, brood schrappen in je voedingspatroon lijkt me heel ongezond
Mwoah..

Tegenover de EUR, in de wijk de Esch zit een PLUS supermarkt..10 minuutjes lopen
pi_59316898
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb mijn vriend overigens verboden om mee te doen aan mijn dieet. Hij zei meteen dat hij wel mee zou doen, maar ik wilde dat niet (hij weegt minder dan ik ). Ik at gewoon wat minder dan hij.

Mijn lief weegt nu ook net iets minder. Hij heeft een goddelijk lichaam. Ik ben zo jaloers op zijn buik. Geen grammetje vet.

Maar het is een interessant kwestie: leg je jouw dieet aan een ander op, of ga je allebei/allemaal iets anders eten? We houden nu de gulden middenweg aan. We eten allebei hetzelfde, alleen hij eet er koolhydraten bij. Vanavond heeft hij bijvoorbeeld bij de broccolisoep en salade brood met kruidenboter gegeten. Gister heeft hij bij de gegrilde zalm en broccoli tortellini met citroenrasp genomen. Dat valt prima te doen.
quote:
Ik heb hem wel vriendelijk verzocht om de chips even buiten de deur te houden
En dat doet hij ook.
Juist! Oprotten met je chips!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59316989
Tja, ik volg dus geen speciaal dieet, maar we kopen nu wel gewoon extra groenten enzo, houden rekening met het gewicht van het vlees en rijst enzo wegen we gewoon af voor mij Dus we eten wel gewoon hetzelfde, alleen ik wat minder vlees en pasta/rijst en wat meer groenten dan hij Daar denkt hij gelukkig wel aan, als we bij hem eten, dat hij extra groenten voor mij erbij koopt enzo En hij koopt ook gewoon optimel voor me enzo, dus dat gaat wel goed
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:01:17 #206
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59316991
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef SHE het volgende:

[..]

Mwoah..

Tegenover de EUR, in de wijk de Esch zit een PLUS supermarkt..10 minuutjes lopen
De échte reden dat ik er niet wilde studeren was gewoon dat ik het geen fijne universiteit vond. Geen leuke sfeer. Daarnaast boden ze de studie die ik wilde doen niet aan.

Nu zou ik in principe over kunnen stappen, maar ik wil het niet. Temeer omdat ze daar een enorm raar curriculum hebben
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:03:34 #207
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59317076
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn lief weegt nu ook net iets minder. Hij heeft een goddelijk lichaam. Ik ben zo jaloers op zijn buik. Geen grammetje vet.

Maar het is een interessant kwestie: leg je jouw dieet aan een ander op, of ga je allebei/allemaal iets anders eten? We houden nu de gulden middenweg aan. We eten allebei hetzelfde, alleen hij eet er koolhydraten bij. Vanavond heeft hij bijvoorbeeld bij de broccolisoep en salade brood met kruidenboter gegeten. Gister heeft hij bij de gegrilde zalm en broccoli tortellini met citroenrasp genomen. Dat valt prima te doen.
[..]

Juist! Oprotten met je chips!
Klopt. En ik weeg al niet zoveel. Hij weegt onder de 60 kg

Daarom verbood ik hem dus mee te doen: ik wilde geen gratenpakhuis als vriend
Je moet idd de gulden middenweg hebben- hij paste zich aan, ik paste me aan. Ik ga hem niet dwingen om avondeten te nemen zonder aardappelen of pasta, omdat ik zo nodig op dieet moet
pi_59317101
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
Mwoah..

Oja, misschien had ik erbij moeten vertellen dat ik met mijn scriptie bezig ben, en mezelf 's middags net 5 minuten gun om wat eten naar binnen te proppen.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_59317138
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:54 schreef SHE het volgende:

[..]

op de ketjap ( neem de zoute ) , de pecannoten, snack a jacks en de rivella en mie na is het ok.
Als je de ei niet trekt, moet je even gillen..dan verzin ik een ander ontbijt. Nooit iets tegen je zin in eten.
Dieettechnisch gezien dus niet bepaald een goeie dag
Ik drink trouwens ook veel christal clear om toch iets met een smaakje naar binnen te krijgen, is dit wel verantwoord?
Smoke City - Underwater love
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:08:17 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59317244
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef HunnY het volgende:

[..]

Dieettechnisch gezien dus niet bepaald een goeie dag
Ik drink trouwens ook veel christal clear om toch iets met een smaakje naar binnen te krijgen, is dit wel verantwoord?
Nope; beter is een fles siroop kopen van een reformmerk zonder suiker. Ook lekker.
Desnoods neem je diksap verlengd met water, of roosvicee zonder suiker.
Maar light frisdranken zijn echt verboden.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:09:00 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59317278
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:04 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Oja, misschien had ik erbij moeten vertellen dat ik met mijn scriptie bezig ben, en mezelf 's middags net 5 minuten gun om wat eten naar binnen te proppen.
Iets met aap en mouw
pi_59317367
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Nope; beter is een fles siroop kopen van een reformmerk zonder suiker. Ook lekker.
Desnoods neem je diksap verlengd met water, of roosvicee zonder suiker.
Maar light frisdranken zijn echt verboden.
Of water met partjes limoen erin kan je blijven bijschenken en is heel lekker fris.
En voor warme dagen: een kan ijskoude muntthee met citroen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2008 21:12:10 ]
pi_59317420
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Of water met partjes limoen erin kan je blijven bijschenken en is heel lekker fris.
Lekker!

Ik mag geen spa rood meer van SHE.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:15:48 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59317618
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En voor warme dagen: een kan ijskoude muntthee met citroen.
Ipv limoen kun je ook citroen gebruiken, eventueel icm munt.
pi_59318079
Hoi allemaal.

Ik had een eitje gekookt en een boterham meegenomen naar stage, maar niet opgegeten. Waren veel mensen die ik niet kende en ik vind ei zelf erg stinken. Morgenochtend dus thuis proberen te eten..

Wel gegeten:
Vitalinea als tussendoortje (en ontbijt), salade als lunch, pinda's (andere noten ken ik nog niet, ga ik wel halen morgen bij de AH.. Als iemand nog noten weet die met pinda overeenkomen?), 2 appels en hutspot net als avondeten. En ik ga nu nog een bakje yoghurt eten als laatste.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:34:19 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59318482
Waarom geen Spa? En zeg dat ik mijn olijven-fetish niet hoef op te geven!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59318969
Over de wat-eet-lief-kwestie: wij gaan over een maand samenwonen en dat kan niet anders dan misgaan. . Afgelopen maandag deed hij boodschappen, en dan komt 'ie natuurlijk thuis met bier, chips en suikerpinda's, 'voor tijdens de wedstrijd'. En ik vind suikerpinda's zo lekker. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:52:48 #218
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59319037
Bier ligt hier ook al een tijd in de koelkast hoor. Al drink ik er niet van
pi_59319093
Oh nee, van het bier en de chips heb ik niet gehad - sowieso drink ik zelden alcohol. Maar nu heb ik gewoon nooit iets in huis om te snoepen, maar dat zal straks wel anders zijn, met m'n vriend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:54:33 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59319100
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef Vivi het volgende:
Waarom geen Spa? En zeg dat ik mijn olijven-fetish niet hoef op te geven!
Koolzuur. Koolzuur zorgt voor pafferige buikjes.
En helaas voor de olijven, die zijn ook echt verboden.
Enige wat je mag heben is de pit, als je buikpijn hebt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:00:29 #221
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59319320
Ik wil zo'n lijf:

Nu zien of het haalbaar is
pi_59319412
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef SHE het volgende:

[..]

Koolzuur. Koolzuur zorgt voor pafferige buikjes.
En helaas voor de olijven, die zijn ook echt verboden.
Enige wat je mag heben is de pit, als je buikpijn hebt.
Ik drink altijd de crystel clear zonder bubbels (hou niet zo van bubbels) is dat dan al beter?
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:02:02 #223
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59319418
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee, van het bier en de chips heb ik niet gehad - sowieso drink ik zelden alcohol. Maar nu heb ik gewoon nooit iets in huis om te snoepen, maar dat zal straks wel anders zijn, met m'n vriend.
Zorg altijd voor je eigen stash met dingen.
Doe veel moeite voor je snacks!

Als meneer hier zijn ranzige donkerbruintjes aan het wegwerken is, en ik sta salsa te maken of fruitsalade..is hij er als de kippen bij om daar van te proeven.
Mannen zijn net kinderen; zodra je iets speciaals voor jezelf maakt, willen zij het ook.

Ook een voetbal /mannen avond kun je fat-safe maken. Dit is mijn methode:

Maak eens gegrilde drumsticks en verwijder het kraakbeen , zodat alleen een kaal botje uitsteekt boven het vlees. Marineer het, en gooi in de oven. Geen vieze vingers en hapklaar
Daarbij een chili dip ( flesje ) ( let op, wel suiker..dus als je dat eet..die dag NUL fruit en geen snelle KH's )
Meng wat honing door een bak amandelen en rooster deze in je oven.
Fruitspiesjes erbij
Gesneden paprika, komkommer, wortel, selderij ect op een bordje met een kerrie-yoghurt-knof dip
Vul cherry tomaatjes met een theelepeltje tonijn-mayo-ui
Maak verse tomatensalsa en serveer erbij repen van oud volkorenbrood, licht ingesmeerd met lijfolie en ingewreven met knof; even roosteren in de oven tot ze hard en knapperig zijn.

Nou, als je dan nog naar die suiker pinda's smacht...
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:03:22 #224
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59319470
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:01 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik drink altijd de crystel clear zonder bubbels (hou niet zo van bubbels) is dat dan al beter?
yep!
alleen ook zoetstoffen zorgen voor honger..dus mag wel, maar niet teveel van drinken.
pi_59319575
Wat is er mis met bubbels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')