abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:49:50 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59297236
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:46 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Flensjes .
Scherp, klinkt beter en vind ik wél lekker.
pi_59297334
tvp
pi_59297515
Ik heb honger maar had beloofd met mijn moeder te ontbijten (om 10 uur)
Dus zit nu nog walnoten te eten
pi_59297548
Ik had gisteravond in bed ook wel een beetje honger.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59298180
TVP, mijn spijkerbroek lijkt groter te worden
pi_59298334
Goedemorgen allemaal.
pi_59298428
Goedemorgen!

Het is hier best warm en ik weet niet wat ik vanavond ga eten (bij meneer ex ) maar ik hoop dat het wel gezellig wordt.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59298543
Ik heb nu al afkickverschijnselen van de suikers, na 1 dagje
Voel me slap, maar niet moe. En heb ook geen honger ofzo.
Moet wel zeggen dat ik 's ochtends naar zoet snak, en minder naar ei. Maar dat laatste houdt de trek wel veel langer weg.

Gister gegeten:

Ontbijt:
1 snee Allinson met ei en mespunt mayo
Tussendoor:
1 bakje Vitalinea
Lunch:
2 snee Allinson met pindakaas en komkommer
Tussendoor:
1 appel
Tussendoor:
handje ongezouten cashews
Diner:
Zalmmoot met hele bak champignons (alles in alufolie met olijfolie, veel kruiden en knof uit de oven).
Tussendoor:
nog wat cashews
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:25 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59298778
hmmm allemaal aan het dieet van SHE. Ik doe maar ff niet mee... ik eet sowiezo al weinig koolhydraten. Maar heb inmiddels zo mijn eigen ritme en eetmanier ontwikkeld dat ik het zonde vind om dat te verstoren.
En daarnaast lukt het me als ik aan het werk ben, toch niet om vaker minder te eten (kortweg omdat daar vaak geen tijd voor is... dus ik eet gewoon 3 keer op een dag en als het wel uitkomt tussendoor fruit enzo)...

nu zo lekker een bakje magere yoghurt met aardbeien (optimel) en special K rode vrucht

ga vanaf volgende week ipv zaalvolleyballen, beachvolleyballen... krijgen ook gewoon training enzo, en dat duurt toch de zaaltrainingen weer beginnen dus wel een heeeeeel goed alternatief voor de zomerperiode.

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59298804
Net ontbeten met 2 volkoren pistoletjes met rookvlees
pi_59299118
Ik heb geen suikerafkickverschijnselen. Ik at al niet veel suiker. Alleen 's ochtends wel; yoghurt met cruesli of brinta met een beetje rietsuiker. En in de middag at ik meestal een rijstwafel met appelstroop maar dat is nu een bammetje met appelstroop en fruit.
Ik denk wel dat het beter is om 's ochtens géén suikerkick te krijgen, nu blijf ik wat gelijkmatiger qua hoeveelheid energie.

Alleen die eitjes moet ik aan wennen, ik eet zelden een gekookt ei. Op brood is nog wel te doen met een paar korrels zout erop maar het glijdt niet echt gemakkelijk naar binnen zoals Brinta

Wat vaker eten werkt iig echt goed, ik krijg nu niet steeds een energiedip + verlangen naar avondeten.
pi_59299340
Ik ben maar eens rustig naar de markt gewandeld (ik ben na migraine altijd zo bang om weer pijn te krijgen..) en oh wat is de markt toch fijn Ik heb maar een tientje uitgegeven, en ik heb een enorme berg lekkers: zoete oranje puntpaprika's, gewone paprika's, rode uien, tomaten, grote mandarijnen, twee ananassen, limoenen, spinazie, taugé, mooie kleine worteltjes, venkel, een aubergine, een courgette en een bak rode bessen . Dat gaat er wel in deze week!
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:01:26 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59299800
De ananassen zijn trouwens in de bonus ontdekte ik vanmorgen; 1 euro voor een ananas. Da's geen geld.
Nu heb ik er meteen 5 gekocht

Ik eet vanavond dus ananas
pi_59299852
Ik wil ook ananas, maar hier zijn ze niet in de bonus
Heb wel zin in een lekker zelfgemaakt wortel-ananassapje; dat smaakt verrassend goed, veel beter dan het klinkt iig
pi_59299925
Ik heb er ook 2 gekocht gister
pi_59299957
Gister ook een ananas gehaald, voor 50 centjes maar!
Markt
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:09:01 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59299982
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
De ananassen zijn trouwens in de bonus ontdekte ik vanmorgen; 1 euro voor een ananas. Da's geen geld.
Nu heb ik er meteen 5 gekocht

Ik eet vanavond dus ananas
Alleen maar ananas? .

Ik ga ook even een paar halen later deze week .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:09:32 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59299995
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Markt
Tot je hem opensnijdt en er allemaal bruine pus uit komt lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59300003
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Markt
Ik had er op de markt ook 2 voor een euro, schoongemaakt en wel .
  Vis een optie? woensdag 11 juni 2008 @ 11:10:49 #70
70532 loveli
N
pi_59300037
Van te veel ananas krijg ik jammer genoeg blaren in m'n mond. Misschien komt het door de pH, of ik ben weer eens ergens allergisch voor.
crap in = crap out
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:11:33 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59300054
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef loveli het volgende:
Van te veel ananas krijg ik jammer genoeg blaren in m'n mond. Misschien komt het door de pH, of ik ben weer eens ergens allergisch voor.
Heb ik ook last van.
En mijn tanden doen pijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_59300057
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:

Tot je hem opensnijdt en er allemaal bruine pus uit komt lopen .
Echt niet, goed spul hoor! En ik ga toch 2x in de week het liefst, dus als het houdbaar is tot vrijdag vind ik het goed
En vorige week had ik tomaten van 50 ct/kilo, die zijn nu nog mooi!
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:15:36 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59300151
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen maar ananas? .

Ik ga ook even een paar halen later deze week .
Was niet serieus natuurlijk

Ik heb weinig tijd vanavond ; dus voor mijn lief maak ik zelfgemaakte hamburgers met bruine bonen
( hij is er dol op )
Voor mezelf een grote salade met alfalfa, ei en ceasar dressing met een tartaartje.
Nu maar eens bedenken wat ik in godsnaam met al die ananassen moet. Misschien dat ik er jam van kan maken, of limonade.
pi_59300155
quote:
Heb ik ook last van.
pi_59300213
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:

[..]
zelfgemaakte hamburgers met bruine bonen
Apart

Ik moet ook nog wat bedenken voor vanavond, als iemand nog een goed idee heeft ...
pi_59300239
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Was niet serieus natuurlijk

Ik heb weinig tijd vanavond ; dus voor mijn lief maak ik zelfgemaakte hamburgers met bruine bonen
( hij is er dol op )
Voor mezelf een grote salade met alfalfa, ei en ceasar dressing met een tartaartje.
Nu maar eens bedenken wat ik in godsnaam met al die ananassen moet. Misschien dat ik er jam van kan maken, of limonade.
Of chutney
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:21:20 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59300310
Apart? Zeg maar gerust dubieus.
Maar het is zijn lievelingskost, en ik heb het allang opgegeven er iets van te zeggen.
Mijn lievelingskost is koude pizza met tonijn en rode ui, daar gaat hij weer van over zijn nek.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:22:35 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59300349
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Of chutney
De koelkast gaat naar jou, wat een fantastisch idee! Dat gaat 'm worden.
pi_59301145
Ik weet nog niet wat ik met mijn lunch wil
Heb nog gerookte kip en walnoten liggen van de salade gisteren, denk dat ik die op eet met nog een stuk fruit erbij
pi_59301236
Houden je huisgenoten rekening met jouw manier van eten, Miss_S?
Het lijkt me heel moeilijk om, als ik nog thuis woonde, mijn eigen eten te moeten bereiden en kopen terwijl de anderen zichzelf niets ontzeggen.
pi_59302042
Zooo lekker dagje. Kleding gestreken (bak puilde uit, schone kleren door mn hele kamer ), vanavond naar de film en zometeen (eigenlijk wil ik nu al, maar mn bh ligt nog te weken in het sop en zonder wil ik de deur niet uit ) nog even naar buiten. Hmmm lunch ... versgeperste sinaasappelsap, dat sowieso, en nog even bedenken wat dan nog meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59302262
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Houden je huisgenoten rekening met jouw manier van eten, Miss_S?
Het lijkt me heel moeilijk om, als ik nog thuis woonde, mijn eigen eten te moeten bereiden en kopen terwijl de anderen zichzelf niets ontzeggen.
Mijn ouders hebben er geen problemen mee, want avondeten doe ik gewoon met het gezin en lunch vaak ook wel
zoals nu haalde ze wel speciale ingredienten, maar ik heb nooit problemen gehad dat hun nog wel deden snoepen en slecht eten
Uiteindelijk heb ik trouwens nu als lunch op: walnoten, gerookte kip, tomaatjes met yofresh
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:49:05 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59302628
Ik heb weer een mango op. Die helemaal niet ready to eat was, zoals op het stickertje stond .
Niet meer actief op Fok!
pi_59302654
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een mango op. Die helemaal niet ready to eat was, zoals op het stickertje stond .
Mango's zijn volgens mij nooit ready to eat
pi_59302703
Ik heb gelunched met een broodje rookvlees en ei en een broodje 30+ kaas en mosterd lekker!
Zometeen nog even een bak melk drinken met poeder, waardoor het ice-coffee wordt, stuk beter dan gewoon melk
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:52:08 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59302730
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mango's zijn volgens mij nooit ready to eat
O jawel hoor, die van gisteren wel.
Maar die was ook wat zachter .
Niet meer actief op Fok!
pi_59302754
Mango's zijn net als peren heel gemeen fruit. Ze zijn namelijk eeuwenlang hard, dan een half uurtje "ready to eat", en daarna is het snot. En dat half uurtje is net als jij de kamer uit bent, de was aan het ophangen bent of naar school bent. Dus wekenlang zit je te wachten op de "ready tot eat"-heid van het fruit, je voelt eens, je kijkt, je ruikt, en je denkt "nou, het zal vast niet lang meer duren". Totdat je na je was ophangen, naar school gaan of de kamer uitgaan weer terugkomt bij de fruitschaal, aan het fruit voelt, en het als gare prut onder je vingers uiteenvalt.

Alsof ze het erom doen. Alsof er in dat fruit een soort rijpheidsmannetje zit, dat denkt "nog niet.. nog niet.. nog niet.. JA! Ze is de kamer uit! RIJP! RIJP! RIJP!.... Ze is bijna terug!!! SNOT! SNOT!".

Valt het op dat ik gefrustreerd ben over mango's en peren?
pi_59302765
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O jawel hoor, die van gisteren wel.
Maar die was ook wat zachter .
Ik heb er niet zoveel ervaring mee maar de keren dat ik er eentje had waren ze nooit rijp
pi_59302793
quote:
Mango's vind ik van dat gekke fruit. Het ziet er heerlijk uit, lekker zoet enzo ... tot je een stukje in je mond doet. Dan is het helemaal niet de zoetheidexplosie die ik ervan verwacht en blijft er ook nog een weeig laagje over je tanden hangen. En ik blijf het proberen, maar het valt steeds weer tegen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:54:40 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59302802
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Mango's zijn net als peren heel gemeen fruit. Ze zijn namelijk eeuwenlang hard, dan een half uurtje "ready to eat", en daarna is het snot. En dat half uurtje is net als jij de kamer uit bent, de was aan het ophangen bent of naar school bent. Dus wekenlang zit je te wachten op de "ready tot eat"-heid van het fruit, je voelt eens, je kijkt, je ruikt, en je denkt "nou, het zal vast niet lang meer duren". Totdat je na je was ophangen, naar school gaan of de kamer uitgaan weer terugkomt bij de fruitschaal, aan het fruit voelt, en het als gare prut onder je vingers uiteenvalt.

Alsof ze het erom doen. Alsof er in dat fruit een soort rijpheidsmannetje zit, dat denkt "nog niet.. nog niet.. nog niet.. JA! Ze is de kamer uit! RIJP! RIJP! RIJP!.... Ze is bijna terug!!! SNOT! SNOT!".

. Je moet ze kopen op het moment dat het sap er al uit begint te lopen en dan ook meteen opeten!
Niet meer actief op Fok!
pi_59302836
Ik wil eten, maar op stage eten we gezamelijk, dus ik moet wachten.

Mango? Nooit gegeten.. Zo te zien ook niet aan te raden dus?
pi_59302845
Hoe kan dat nou? Mijn mango's zijn altijd heerlijk!
En mijn boterhammetjes met kaas van net ook!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:58:59 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59302913
quote:
Ff koken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:29:47 #94
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59303642
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:05 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel is ff uit de running...

Sinds een weekje of drie is het onvermijdbare scriptie schrijven begonnen. Dus: vreemde werktijden, nachten lang door, gekke ritmes en veel, veel, veel slecht eten, pizza's, snacks en ander tuig. Maar ja 't is voor een goed doel want vrijdag moet mijn scriptie af zijn Vandaag was de voorbeschouwing door mijn begeleider en die was zeer tevreden over de basis er moest nog wat aan geschaafd worden volgens hem, maar de basis stond als een flatgebouw zei hij

Hij wilde zelfs garant staan voor een bepaald punt als deze kwaliteit zich in de komende versie terug bleef komen
Af en toe trainen is er nog wel bij, maar zelfs mijn minimaal 2x per week squash lijd er nu zelfs onder, en dat laat ik me normaal gesproken door NIEMAND afnemen. Maar ja, nu dus wel even een paar weekjes.

Damn straks gewoon afgestudeerd
Hoe is het jou eigenlijk vergaan met het "crashen"? . Ik heb een stukje gemist (zo'n maand of 9) en ook niet meer meegelezen, maar ging het goed??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59303997
quote:
Je moet de schil er echt dik genoeg afhalen (dus geen bruine gaatjes er in) dan krijg je als het goed is geen blaren.
pi_59304031
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef SHE het volgende:
Apart? Zeg maar gerust dubieus.
Maar het is zijn lievelingskost, en ik heb het allang opgegeven er iets van te zeggen.
Mijn lievelingskost is koude pizza met tonijn en rode ui, daar gaat hij weer van over zijn nek.
Koude pizza (mozzarella/ham) uit de koelkast is ook wel 1 van mijn lievelingskostjes
pi_59304068
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik heb hier nog zes overrijpe mango's Sommige iets te rijp omdat ik te lang heb gewacht Maar wel super lekker!
pi_59304341
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha. Ik was vandaag om half1 naar bed gegaan en om kwart voor 8 er uit.. Woei!
Alleen heb ik nu nog een vriendje nodig die 's ochtends twee eitjes voor mij kookt
Mijn vriendje heeft vanochtend 2 eitjes voor me gebakken

Tot nu toe is de score:

Ontbijt: 2 gebakken eitjes met een bruine boterham
Tussendoor: mandarijntje (ze verkochten alleen nog maar optimel op de universiteit en dat spul moet ik niet )
Lunch: 2 bruine boterhammen met pindakaas

Ik ga zo een lekkere salade maken met sla, tomaatjes, avocado en gerookte kip

Oh, en mango's zijn zalig in combinatie met beenham, honingwhiskeysaus, sperziebonen, ui en rijst
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 11 juni 2008 @ 13:56:55 #99
70532 loveli
N
pi_59304371
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet de schil er echt dik genoeg afhalen (dus geen bruine gaatjes er in) dan krijg je als het goed is geen blaren.
Ik heb een hekel aan alles wat geen vruchtvlees is en de schil komt er bij mij niet in. Jammer genoeg ben ik overgevoelig voor bepaalde etenswaren.
crap in = crap out
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:15:53 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59304913
Weet iemand trouwens hoe je het beste een ananas kunt slachten? Ik heb er hier 2 liggen (ja, ook de bonusaanbieding van de Appie )
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')