Alleen maar ananas?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
De ananassen zijn trouwens in de bonus ontdekte ik vanmorgen; 1 euro voor een ananas. Da's geen geld.
Nu heb ik er meteen 5 gekocht
Ik eet vanavond dus ananas
Tot je hem opensnijdt en er allemaal bruine pus uit komt lopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gister ook een ananas gehaald, voor 50 centjes maar!
Markt
Ik had er op de markt ook 2 voor een euro, schoongemaakt en welquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gister ook een ananas gehaald, voor 50 centjes maar!
Markt
Heb ik ook last van.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef loveli het volgende:
Van te veel ananas krijg ik jammer genoeg blaren in m'n mond. Misschien komt het door de pH, of ik ben weer eens ergens allergisch voor.
Echt niet, goed spul hoor! En ik ga toch 2x in de week het liefst, dus als het houdbaar is tot vrijdag vind ik het goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Tot je hem opensnijdt en er allemaal bruine pus uit komt lopen.
Was niet serieus natuurlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen maar ananas?.
Ik ga ook even een paar halen later deze week.
Heb ik ook last van.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef loveli het volgende:
Van te veel ananas krijg ik jammer genoeg blaren in m'n mond. Misschien komt het door de pH, of ik ben weer eens ergens allergisch voor.
Apartquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
zelfgemaakte hamburgers met bruine bonen
Of chutneyquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Was niet serieus natuurlijk
Ik heb weinig tijd vanavond ; dus voor mijn lief maak ik zelfgemaakte hamburgers met bruine bonen
( hij is er dol op )
Voor mezelf een grote salade met alfalfa, ei en ceasar dressing met een tartaartje.
Nu maar eens bedenken wat ik in godsnaam met al die ananassen moet. Misschien dat ik er jam van kan maken, of limonade.
Mijn ouders hebben er geen problemen mee, want avondeten doe ik gewoon met het gezinquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Houden je huisgenoten rekening met jouw manier van eten, Miss_S?
Het lijkt me heel moeilijk om, als ik nog thuis woonde, mijn eigen eten te moeten bereiden en kopen terwijl de anderen zichzelf niets ontzeggen.
Mango's zijn volgens mij nooit ready to eatquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een mango op. Die helemaal niet ready to eat was, zoals op het stickertje stond.
O jawel hoor, die van gisteren wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mango's zijn volgens mij nooit ready to eat
Ik heb er niet zoveel ervaring mee maar de keren dat ik er eentje had waren ze nooit rijpquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O jawel hoor, die van gisteren wel.
Maar die was ook wat zachter.
Mango's vind ik van dat gekke fruit. Het ziet er heerlijk uit, lekker zoet enzo ... tot je een stukje in je mond doet. Dan is het helemaal niet de zoetheidexplosie die ik ervan verwacht en blijft er ook nog een weeig laagje over je tanden hangen. En ik blijf het proberen, maar het valt steeds weer tegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb weer een mango op. Die helemaal niet ready to eat was, zoals op het stickertje stond.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Mango's zijn net als peren heel gemeen fruit. Ze zijn namelijk eeuwenlang hard, dan een half uurtje "ready to eat", en daarna is het snot. En dat half uurtje is net als jij de kamer uit bent, de was aan het ophangen bent of naar school bent. Dus wekenlang zit je te wachten op de "ready tot eat"-heid van het fruit, je voelt eens, je kijkt, je ruikt, en je denkt "nou, het zal vast niet lang meer duren". Totdat je na je was ophangen, naar school gaan of de kamer uitgaan weer terugkomt bij de fruitschaal, aan het fruit voelt, en het als gare prut onder je vingers uiteenvalt.
Alsof ze het erom doen. Alsof er in dat fruit een soort rijpheidsmannetje zit, dat denkt "nog niet.. nog niet.. nog niet.. JA! Ze is de kamer uit! RIJP! RIJP! RIJP!.... Ze is bijna terug!!! SNOT! SNOT!".Valt het op dat ik gefrustreerd ben over mango's en peren?
Ff kokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het jou eigenlijk vergaan met het "crashen"?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:05 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel is ff uit de running...
Sinds een weekje of drie is het onvermijdbare scriptie schrijven begonnen. Dus: vreemde werktijden, nachten lang door, gekke ritmes en veel, veel, veel slecht eten, pizza's, snacks en ander tuig. Maar ja 't is voor een goed doel want vrijdag moet mijn scriptie af zijnVandaag was de voorbeschouwing door mijn begeleider en die was zeer tevreden over de basis er moest nog wat aan geschaafd worden volgens hem, maar de basis stond als een flatgebouw zei hij
Hij wilde zelfs garant staan voor een bepaald punt als deze kwaliteit zich in de komende versie terug bleef komen
Af en toe trainen is er nog wel bij, maar zelfs mijn minimaal 2x per week squash lijd er nu zelfs onder, en dat laat ik me normaal gesproken door NIEMAND afnemen. Maar ja, nu dus wel even een paar weekjes.
Damn straks gewoon afgestudeerd
Je moet de schil er echt dik genoeg afhalen (dus geen bruine gaatjes er in) dan krijg je als het goed is geen blaren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef loveli het volgende:
Koude pizza (mozzarella/ham) uit de koelkast is ook wel 1 van mijn lievelingskostjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef SHE het volgende:
Apart? Zeg maar gerust dubieus.
Maar het is zijn lievelingskost, en ik heb het allang opgegeven er iets van te zeggen.
Mijn lievelingskost is koude pizza met tonijn en rode ui, daar gaat hij weer van over zijn nek.
Ik heb hier nog zes overrijpe mango'squote:Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Mango's zijn net als peren heel gemeen fruit. Ze zijn namelijk eeuwenlang hard, dan een half uurtje "ready to eat", en daarna is het snot. En dat half uurtje is net als jij de kamer uit bent, de was aan het ophangen bent of naar school bent. Dus wekenlang zit je te wachten op de "ready tot eat"-heid van het fruit, je voelt eens, je kijkt, je ruikt, en je denkt "nou, het zal vast niet lang meer duren". Totdat je na je was ophangen, naar school gaan of de kamer uitgaan weer terugkomt bij de fruitschaal, aan het fruit voelt, en het als gare prut onder je vingers uiteenvalt.
Alsof ze het erom doen. Alsof er in dat fruit een soort rijpheidsmannetje zit, dat denkt "nog niet.. nog niet.. nog niet.. JA! Ze is de kamer uit! RIJP! RIJP! RIJP!.... Ze is bijna terug!!! SNOT! SNOT!".Valt het op dat ik gefrustreerd ben over mango's en peren?
Mijn vriendje heeft vanochtend 2 eitjes voor me gebakkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha. Ik was vandaag om half1 naar bed gegaan en om kwart voor 8 er uit..Woei!
Alleen heb ik nu nog een vriendje nodig die 's ochtends twee eitjes voor mij kookt
Ik heb een hekel aan alles wat geen vruchtvlees is en de schil komt er bij mij niet in. Jammer genoeg ben ik overgevoelig voor bepaalde etenswaren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet de schil er echt dik genoeg afhalen (dus geen bruine gaatjes er in) dan krijg je als het goed is geen blaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |