Geeft niet, je had iig snel een nieuwe geopend.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Oh sorry; ik ben niet zo goed in reeksen.
Niet slaan!
Oef, ik moet oppassen dat ik niet verzand in een eindeloos monoloog over enzymen, de vetzuursynthese en eiwitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Opname van wat? Nieuwe aminozuren/energie, om weer eiwitten te maken? Je spieren bestaan zelf ook uit eiwitten, dus die zullen toch gevormd moeten worden als je ze eerst afbreekt.
te weinigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:05 schreef SHE het volgende:
je hebt veel te weinig gegeten, maar wel heel braaf.
maar goed, ik heb in jouw geval sowieso nooit begrepen waar je nog wilt afvallen...achter je oortjes misschien.
Het idee was toch dat je elke dag ging sporten? Ik neem wat nootjes sla met tomaat en mozzerella en olijven en misschien wat yoghurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef SHE het volgende:
1 uur kickboxen met zo'n lijstje is krankzinnig.
Je zit echt veel te laag...prop maar iets in je snuitje
Dat was de bedoeling..maar eerst regelmaat in je voeding, dan beesten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het idee was toch dat je elke dag ging sporten? Ik neem wat nootjes en wat yoghurt.
Ja wacht PM me anders de tijden + waar het is dan schrijf ik het in m'n agenda en zorg ik dat ik niet hoef te werken of zo! Want ik wil wel echt graag komen! (O en wat ik wel en niet aan mag. Soms mag je geen zwarte broek aan of zo)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef Chicolate het volgende:
Mijn dag vandaag is een beetje mislukt![]()
PF: wanneer kom je nou een keer langs trainen, vandaag kwamen er weer mensen kijken/meedoen en hadden we een lekkere zware training(mn knie zal morgen wel blauw/dik zijn).
Nope. Ik werk maar 1 avond per week nu. Sinds vorige week.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:43 schreef Mini_rulez het volgende:
14.00?Hoef jij niet naar school/werk?
Ik merk dat een vast ritme al heel erg helpt bij het volhouden van een dieet. Het kost minder discipline als dingen een gewoonte worden, vaste eetmomenten en producten. Dan gaat je lichaam op gegeven moment ook dáárom vragen in plaats van om allerlei ongezonde dingen. (Als je iets een paar keer eet wanneer je honger hebt, krijg je er daarna vanzelf zin in als je weer honger hebt. Simpel conditioneren, heel handig.)
Bovendien is je spijsvertering volgens mij ook efficiënter als hij weet wat hij kan verwachten, zeg maar.Heeft te maken met de tijdige productie van de juiste hormonen en enzymen etc.
Oja, en niet te vergeten: door regelmatig te eten is je lichaam ook beter in staat om je suikerspiegel op peil te houden (heeft ook te maken met hormonen, insuline en glucagon) en daardoor krijg je ook geen suikerdips en onhoudbare verlangens naar zoetigheid.
Waarom zo rigoreus? Ga vandaag gewoon om 1 uur slapen en sta om 9 uur op. Heb je 8 uur geslapen en ben je op een heel christelijk uur op. Je hebt nu eenmaal avond en morgenmensen. Het gaat erom wat je doet, de wakkere uren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hahahaha. Nee ik ben heel lui/discipline loos ik drink te veel etc!
Ben gestopt met drinken (2x in 2 maanden is gestopt. Dat zou anders 20x zijn in 2 maanden)
Ik sport sinds een half jaar. Uh, ik ga nu gezondig eten met niet te veel suikers.
En nu dus maar slapen want ik wil eigenlijk vanaf nu elke dag om 7 uur opstaanGewoon. Als ritme.
En dat is best moeilijk als je aartslui bent..
Jij bent echt heel grappig!quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil graag een ochtendmens worden. (Ik was al de hele week bezig met steeds vroeger te slapen)
Slaap lekker
Hier staat een lunch in een pannenkoekenrestaurant op het programma. Ik heb geen idee wat ik daar zou kunnen eten. "Doe mij maar een pannenkoek hawaii, laat de ham en kaas maar weg. Oh, en de pannenkoek hoef ik ook niet."quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef freecell het volgende:
Hoi
Vanavond pannenkoeken gegeten in het pannenkoekrestaurant.
Ik ben ná pannenkoeken altijd twee dagen minstens 2 kilo zwaarder. Heel typisch, net alsof het me verstopt of dat het vocht vasthoudt of iets dergelijks
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil graag een ochtendmens worden. (Ik was al de hele week bezig met steeds vroeger te slapen)
Slaap lekker
Zo'n pannenkoek is al veel te veel voor een avondmaaltijd, laat staan voor een lunchquote:Op woensdag 11 juni 2008 06:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier staat een lunch in een pannenkoekenrestaurant op het programma. Ik heb geen idee wat ik daar zou kunnen eten. "Doe mij maar een pannenkoek hawaii, laat de ham en kaas maar weg. Oh, en de pannenkoek hoef ik ook niet."
Ik laat de lunch wel schieten. Dan ben ik maar het asociale sujet. Ik ben toch niet zo gek op pannenkoeken. Wat is dat ook voor idioot idee, lunchen in een pannenkoekenrestaurant.![]()
Die 3 heb ik al!quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Je moet niet zo tegen je lichaam vechten, maar er lief voor zijn. Het zal je een hoop ellende besparen als je vanaf heden:
- alleen nog maar vrienden uitzoekt die avondmensen zijn,
- een romance aanknoopt met een avondmens,
- een baan zoekt waarbij je niet vroeg op hoeft te staan.
Ik heb zelf een hekel aan pannekoeken, maar je kunt vragen of ze een volkoren pannekoek hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier staat een lunch in een pannenkoekenrestaurant op het programma. Ik heb geen idee wat ik daar zou kunnen eten. "Doe mij maar een pannenkoek hawaii, laat de ham en kaas maar weg. Oh, en de pannenkoek hoef ik ook niet."
Ik laat de lunch wel schieten. Dan ben ik maar het asociale sujet. Ik ben toch niet zo gek op pannenkoeken. Wat is dat ook voor idioot idee, lunchen in een pannenkoekenrestaurant.![]()
Dat vind ik heel idioot. Je bakt de koek toch maar in 1 pan. Niet in meerdere pannen.quote:
Maar omdat je hem in een pan bakt,quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat vind ik heel idioot. Je bakt de koek toch maar in 1 pan. Niet in meerdere pannen.
Een pannekoek zou zoveel minder verwarrend zijn
Beterschap!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen lieve afslankmensjes.
Ik ben toch maar thuisgebleven vandaagheb de hele nacht lopen rondspoken met een net-niet migraine (zere ogen, zere nek, hoofdpijn, misselijk, maar niet zo erg als bij echte migraine) dus nu ben ik net een vaatdoek. Gelukkig nu wel een vaatdoek zonder pijn, dat mag ook wel na een stoot ibuprofen
.
Dus zo maar eens voorzichtig wat yoghurt nemen en dan maar wat kleine studiedingetjes doen die nog afgerond moeten worden. Gelukkig is het niet zo warm vandaag, dat scheelt alweer.
Flensjesquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat vind ik heel idioot. Je bakt de koek toch maar in 1 pan. Niet in meerdere pannen.
Een pannekoek zou zoveel minder verwarrend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |