Uhh,quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me weer goed! Zelfs zo goed dat mijn hooikoorts me weer gaat irriteren.. dat heeft het de afgelopen dagen niet gedaan vanwege de andere pijn
Tot straksquote:Dus vandaag nog eventjes thuis blijven en morgen ga ik weer naar stage.
Nu eerst even met de honden wandelen.
Lettertype 12 is wel een goed idee denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
grr.. hoe zorg ik ervoor dat m'n verslag leesbaar is in godsnaam, ik heb geen idee
11quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Lettertype 12 is wel een goed idee denk ik
11 of 10 ja.. 12 is veels te groot!quote:
Anders krijg ik mn stageverslag nooit vol natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar jullie zijn wel een stel flauwerikken
Vol? verplicht aantal pagina's?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
Anders krijg ik mn stageverslag nooit vol natuurlijk![]()
Wel gezellig, maar totaal nutteloosquote:![]()
![]()
Neh, maar anders lijkt het helemaal niksquote:
Begin je StageSC al een beetje door te krijgenquote:Wel gezellig, maar totaal nutteloos
quote:
goh, dat had ik nog niet zegquote:Begin je StageSC al een beetje door te krijgen
Wat moet er nou precies in danquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
goh, dat had ik nog niet zeg
Maar help eens... zit eig met het volgende. Moet een stageverslag schrijven, maar die moet niet al te groot worden (anders is ie saai enzo). Natuurlijk moet ik wel ergens al mijn bevindingnen en resultaten enzo verwoorden, (miss meer verslag voor het bedrijf).. grr haat dit..!
Maak hoofdstukken en gebruik grafiekjes enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
goh, dat had ik nog niet zeg
Maar help eens... zit eig met het volgende. Moet een stageverslag schrijven, maar die moet niet al te groot worden (anders is ie saai enzo). Natuurlijk moet ik wel ergens al mijn bevindingnen en resultaten enzo verwoorden, (miss meer verslag voor het bedrijf).. grr haat dit..!
Je bent briljant, zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:11 schreef Yesse het volgende:
Maak hoofdstukken en gebruik grafiekjes enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
Ik denk niet dat ik je daar mee kan helpen
Als ik dat wistquote:
Wátquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent briljant, zo op de vroege morgen
Natuurlijk 9 uur.quote:Zit je ook al weer op stage trouwens?
Gewoon beginnen, succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar denk al dat ik weet hoe ik het ga doen denk ik
Doe je stoel achterover, ga met je benen op tafel liggen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik dat wist![]()
Maar denk al dat ik weet hoe ik het ga doen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |