11 of 10 ja.. 12 is veels te groot!quote:
Anders krijg ik mn stageverslag nooit vol natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar jullie zijn wel een stel flauwerikken
Vol? verplicht aantal pagina's?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
Anders krijg ik mn stageverslag nooit vol natuurlijk![]()
Wel gezellig, maar totaal nutteloosquote:![]()
![]()
Neh, maar anders lijkt het helemaal niksquote:
Begin je StageSC al een beetje door te krijgenquote:Wel gezellig, maar totaal nutteloos
quote:
goh, dat had ik nog niet zegquote:Begin je StageSC al een beetje door te krijgen
Wat moet er nou precies in danquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
goh, dat had ik nog niet zeg
Maar help eens... zit eig met het volgende. Moet een stageverslag schrijven, maar die moet niet al te groot worden (anders is ie saai enzo). Natuurlijk moet ik wel ergens al mijn bevindingnen en resultaten enzo verwoorden, (miss meer verslag voor het bedrijf).. grr haat dit..!
Maak hoofdstukken en gebruik grafiekjes enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
goh, dat had ik nog niet zeg
Maar help eens... zit eig met het volgende. Moet een stageverslag schrijven, maar die moet niet al te groot worden (anders is ie saai enzo). Natuurlijk moet ik wel ergens al mijn bevindingnen en resultaten enzo verwoorden, (miss meer verslag voor het bedrijf).. grr haat dit..!
Je bent briljant, zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:11 schreef Yesse het volgende:
Maak hoofdstukken en gebruik grafiekjes enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
Ik denk niet dat ik je daar mee kan helpen
Als ik dat wistquote:
Wátquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent briljant, zo op de vroege morgen
Natuurlijk 9 uur.quote:Zit je ook al weer op stage trouwens?
Gewoon beginnen, succesquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar denk al dat ik weet hoe ik het ga doen denk ik
Doe je stoel achterover, ga met je benen op tafel liggen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik dat wist![]()
Maar denk al dat ik weet hoe ik het ga doen denk ik
Oeeh dat is wel een goede.. ga op tafel zitten, ideeen op zo'n whitebordquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doe je stoel achterover, ga met je benen op tafel liggen..
Ga eerst heel rustig nadenken wat je er nou precies in gaat zetten.
p.s. laat je niet storen door andere
Een beetje tekenen dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh dat is wel een goede.. ga op tafel zitten, ideeen op zo'n whitebord![]()
kijken of dat helpt
vrij weinig dusquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh dat is wel een goede.. ga op tafel zitten, ideeen op zo'n whitebord![]()
kijken of dat helpt
ben dus even weg
Ik heb al 3 woorden weggehaaldquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Net zoveel als mij denk ik. Terwijl ik al een uur langer zit
Woooooooooooh. Al een stukje geschrevenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb ik al heeeel veel gedaan
Wat zit je dan allemaal te doen joh
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Woooooooooooh. Al een stukje geschreven
Dat doe ik de hele tijd, maar ik wil eigenlijk nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef Milou__ het volgende:
Ik zit te bedenken dat ik eigenlijk wat moet gaan doen
Nee joh.. iedereen is hard aan het werkquote:
Zeg, ik ben mss dom, maar niet achterlijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee joh.. iedereen is hard aan het werk
Als we nou met zn alle 1 stage verslag maken, leveren we dat inquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, ik ben mss dom, maar niet achterlijk
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Milou__ het volgende:
Als we nou met zn alle 1 stage verslag maken, leveren we dat in
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als we nou met zn alle 1 stage verslag maken, leveren we dat in
Ik hoef ook geen stageverslag te maken, ik moet een aantal kerntaken makenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
*hoeft geen stageverslag in te leveren maar elke periode een periodeverslag
Ik de inhoudsopgavequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik maak hoofdstuk 1 en 4 en het voorwoord
Aahhquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:43 schreef Yesse het volgende:
*hoeft geen stageverslag in te leveren maar elke periode een periodeverslag
Heejquote:
Wees blij dat het af isquote:Nog even een samenvatting maken.. prototype op cd zetten en dan mijn scriptie 3x laten printen en binden.. teringduur natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |