Naab...dat is het tegenovergestelde van NooB toch mijnheer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het tegenwoord NAAB zo gespeld werd
idd wat een figuren soms hierquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ahahaha, dan moet je toch echt moeite doen om niet in een eeuwige lach te blijven hangen
neuh naab is gewoon de nederlandse vertaaling van NOOB !quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Naab...dat is het tegenovergestelde van NooB toch mijnheer?
moet je s een paar uur css spelen, daar wordt je ermee doodgegooidquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh naab is gewoon de nederlandse vertaaling van NOOB !
Die snap ik even nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd wat een figuren soms hier
mensen die apotheek bonnen onder je neus duwen
wtf staat er apotheen op de deur ?????
p.s FUBAR, ik had je nog antwoord gegeven waar ik werk. (zie post boven, komt het je nog bekend voor?)quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh naab is gewoon de nederlandse vertaaling van NOOB !
vergaderzequote:
Anders ik wel... ik moet pro-actief rondlopen... GVD helemaal geen zin in...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik verveel me nu al
ik werk in een ziekenhuisquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s FUBAR, ik had je nog antwoord gegeven waar ik werk. (zie post boven, komt het je nog bekend voor?)
ha ha en ik MOET blijven zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel... ik moet pro-actief rondlopen... GVD helemaal geen zin in...
hoe gaat het met je voet eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en ik MOET blijven zitten
aha, dan is het inderdaad wel irritant ja hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik werk in een ziekenhuis
en de apotheek zit 100 meter verder op ...
[..]
no clue
uhmz... *dacht dat dat meer een vraag voor sgele isquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha de linker of de rechter?
sorry ik was ook flauwquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... *dacht dat dat meer een vraag voor sgele is*
de "goede" voet?
anders ik wel!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik verveel me nu al
ik doe mn bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
wel beter dat je hebt kunnen slapen... en natuurlijk zoveel rust als mogelijk nemen
daar heb ik eigelijk ook wel zin inquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar een potje mario kart rijden ofzo
da's ook niet aardigquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik eigelijk ook wel zin in![]()
![]()
hebben ze hier nog geeneens een wii staan
duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dan is het inderdaad wel irritant ja hahahaha
Check je PM, dan snap je er wat meer van
Mkay hahahaquote:
ja ik ben plaatjes aan het posten ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bah wat een stilte
hup hup door posten ! stelletje naabs
whehehe hijs weer fijnquote:
ik moest mn inbox even legenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bah wat een stilte
hup hup door posten ! stelletje naabs
oh das minder!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
heb ik nodig!
*leed vannacht weer eens aan insomnia..
awwwww arm hondjequote:
naar de winkel lopen en een zakje kopen ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
ik heb zin in drop
maar hoe kom ik nu toch aan drop?
iemand voor je laten langsbrengenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
ik heb zin in drop
maar hoe kom ik nu toch aan drop?
das juist het probleemquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
naar de winkel lopen en een zakje kopen ?
mogguuhquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef StretchingKoala het volgende:
morguh
sorry ik moest nog lachen ook!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
naar de winkel lopen en een zakje kopen ?
ha ha maar dan komen ze het vast niet NU brengen....quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Lang leve Google Dracu
http://www.hetzoethoudertje.nl/index.php?cPath=24&osCsid=67a552580e327a02bb6c40d98ed818e0
misschien handig voor morgen dan alvast ? is toch leuk, komt de postbode, met een zak drop aanzettenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha maar dan komen ze het vast niet NU brengen....
dropstroop ken ik ook niet
ha ha dan heb ik er wel 1 hier naar de winkel gestuurd ha haquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien handig voor morgen dan alvast ? is toch leuk, komt de postbode, met een zak drop aanzetten
oe. das wel duur dan jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan heb ik er wel 1 hier naar de winkel gestuurd ha ha
maar op zich wel leuk ja ik heb hier een pakketje drop voor u
(beetje jammer van die 6.20 verzend kosten)
ha ha dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oe. das wel duur dan jagelijk maar een voorraadje halen dan
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry ik moest nog lachen ook!
da's een optie die hoe dan ook niet lukt!
best wel een endje hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed, ik regel wel wat.
welke kant moet ik op???
hmm das een tijdje geleden dat ik een bagle op heb... ze verkochte ze eerst op het stationquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zit een bagle op te kanen .... smekt guth !!
ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik er eentje ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
haal ze altijd bij de appie
zit gewoon 2 deuren verder op![]()
lijkt me een goede combinatie. bagle en dropquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
hihi WL jij wilt ook wel alles he
drop en bagel alhoewel die ook erg lekker zijn
waarom is er niks op de tv?
nopequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me een goede combinatie. bagle en drop
heb je geen film 1 ?
omdat het komkommertijd is en om dit tijdstip nooooit iets leuks op tv isquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:21 schreef draculettetje het volgende:
hihi WL jij wilt ook wel alles he
drop en bagel alhoewel die ook erg lekker zijn
waarom is er niks op de tv?
dat hangt echt vd zenders af hoor! digitale tv ftw!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat het komkommertijd is en om dit tijdstip nooooit iets leuks op tv is
ben ik de afstandbediening van kwijtquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt echt vd zenders af hoor! digitale tv ftw!
whehehehe....elke maand een nieuwe afstandsbedieningquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
mn ouders hadden vroeger ook een hond, en die was gek op afstandbedieningen.
overal stond zn tandafdruk in
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
best wel een endje hoor
gelderland maar gooi onderweg er dan ff wat uit voor WL
Lekker en openbaar vervoer in 1 zin...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zit in Amsterdam :S zo weer lekker met het openbaar vervoer naar huis :S
heey Vliegjequote:
slaapgebrek.. vannacht een uurtje geslapen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey gatsie wat heb je dan?
hoi!
en beterschap
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
slaapgebrek.. vannacht een uurtje geslapen...
kun je je dan kut voelen zeg..
nee hoor, was vandaag sowieso al vrij (zul je altijd zien)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heey Vliegje![]()
ben je ziek thuisgebleven dan?
nou moet ik aan dat liedje van blof denken maar jij zit niet aan de zeeuwse kustquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
Best ver inderdaad!
ik zit hier aan de kust
kan makkelijk langs bij wl
kan sgele vandaag idd een hand gevenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapen
* mompelt liedje *quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou moet ik aan dat liedje van blof denken maar jij zit niet aan de zeeuwse kust
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapen
ja gebeurd dan altijd ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
nee hoor, was vandaag sowieso al vrij (zul je altijd zien)
inderdaad hoef nog maar 5min en dan durf ik heul veulquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker en openbaar vervoer in 1 zin...
Jij durft!
jij bent wel happy voor iemand met maar een uurtje slaap...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
hier nog een!!![]()
is het een virus ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |