dat hangt echt vd zenders af hoor! digitale tv ftw!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat het komkommertijd is en om dit tijdstip nooooit iets leuks op tv is
ben ik de afstandbediening van kwijtquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt echt vd zenders af hoor! digitale tv ftw!
whehehehe....elke maand een nieuwe afstandsbedieningquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
mn ouders hadden vroeger ook een hond, en die was gek op afstandbedieningen.
overal stond zn tandafdruk in
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
best wel een endje hoor
gelderland maar gooi onderweg er dan ff wat uit voor WL
Lekker en openbaar vervoer in 1 zin...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zit in Amsterdam :S zo weer lekker met het openbaar vervoer naar huis :S
heey Vliegjequote:
slaapgebrek.. vannacht een uurtje geslapen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey gatsie wat heb je dan?
hoi!
en beterschap
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
slaapgebrek.. vannacht een uurtje geslapen...
kun je je dan kut voelen zeg..
nee hoor, was vandaag sowieso al vrij (zul je altijd zien)quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heey Vliegje![]()
ben je ziek thuisgebleven dan?
nou moet ik aan dat liedje van blof denken maar jij zit niet aan de zeeuwse kustquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
Best ver inderdaad!
ik zit hier aan de kust
kan makkelijk langs bij wl
kan sgele vandaag idd een hand gevenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapen
* mompelt liedje *quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou moet ik aan dat liedje van blof denken maar jij zit niet aan de zeeuwse kust
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef tripack het volgende:
[..]
dan kan je sgele een hand geven die heeft ook al zo weinig geslapen
ja gebeurd dan altijd ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
nee hoor, was vandaag sowieso al vrij (zul je altijd zien)
inderdaad hoef nog maar 5min en dan durf ik heul veulquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker en openbaar vervoer in 1 zin...
Jij durft!
jij bent wel happy voor iemand met maar een uurtje slaap...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:53 schreef Leanne het volgende:
[..]
hier nog een!!![]()
is het een virus ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |