Anders ik wel... ik moet pro-actief rondlopen... GVD helemaal geen zin in...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik verveel me nu al
ik werk in een ziekenhuisquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s FUBAR, ik had je nog antwoord gegeven waar ik werk. (zie post boven, komt het je nog bekend voor?)
ha ha en ik MOET blijven zittenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel... ik moet pro-actief rondlopen... GVD helemaal geen zin in...
hoe gaat het met je voet eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en ik MOET blijven zitten
aha, dan is het inderdaad wel irritant ja hahahahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik werk in een ziekenhuis
en de apotheek zit 100 meter verder op ...
[..]
no clue
uhmz... *dacht dat dat meer een vraag voor sgele isquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha de linker of de rechter?
sorry ik was ook flauwquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... *dacht dat dat meer een vraag voor sgele is*
de "goede" voet?
anders ik wel!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik verveel me nu al
ik doe mn bestquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef tripack het volgende:
wel beter dat je hebt kunnen slapen... en natuurlijk zoveel rust als mogelijk nemen
daar heb ik eigelijk ook wel zin inquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar een potje mario kart rijden ofzo
da's ook niet aardigquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik eigelijk ook wel zin in![]()
![]()
hebben ze hier nog geeneens een wii staan
duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dan is het inderdaad wel irritant ja hahahaha
Check je PM, dan snap je er wat meer van
Mkay hahahaquote:
ja ik ben plaatjes aan het posten ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bah wat een stilte
hup hup door posten ! stelletje naabs
whehehe hijs weer fijnquote:
ik moest mn inbox even legenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bah wat een stilte
hup hup door posten ! stelletje naabs
oh das minder!quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
heb ik nodig!
*leed vannacht weer eens aan insomnia..
awwwww arm hondjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |