Geen patatje mallerd! Een PTA'tjequote:
proefwerken kennen we ook wel hoor. En SO's. je gaat me toch niet zeggen dat al je proefwerken meetelden voor je eindlijst?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die PTA's he, werden die vroeger niet gewoon toetsen, repetities of proefwerken genoemd?
Niet allemaal, maar vanaf de vierde wel geloof ik... aan het eind van de 6e had je een gemiddelde van de afgelopen paar jaar, die telde voor 50% en je eindexamen ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
proefwerken kennen we ook wel hoor. En SO's. je gaat me toch niet zeggen dat al je proefwerken meetelden voor je eindlijst?
En verder geen 'gewone' prefwerken meer? kan het me bijna niet voorstellen... maar wij hebben die pta's dus ook sinds de 4e.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar vanaf de vierde wel geloof ik... aan het eind van de 6e had je een gemiddelde van de afgelopen paar jaar, die telde voor 50% en je eindexamen ook
Geez, waarom heeft dat zo schandalig lang geduurd dan ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En verder geen 'gewone' prefwerken meer? kan het me bijna niet voorstellen... maar wij hebben die pta's dus ook sinds de 4e.
Waarschijnlijk komt binnekort eindelijk mijn laptop uit het ziekenhuis! (ja, die ene, die al weken, echt weken
geleden ziek werd toen ik wanhopig in de SC om een second opinion vroeg omdat ik dacht dat ie aan het doodgaan was.)![]()
Wij hadden het geweldige concept van Diagnostische toetsen. Dit waren toetsen die nergens voor meetelden. De theorie was dat je ging leren voor zo'n toets en na de toets er achter kwam welke onderwerpen je nog wat extra aandacht aan moest besteden. Leuk plan, maar de meeste mensen gebruikten het als "Stel, ik leer helemaal niet: wat voor cijfer haal ik dan?". Ik heb een keer met een d-toets voor Frans een hoger cijfer gehaald dan twee maten met twee d-toetsen p.p. bij elkaar. En ik had een 4,2quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En verder geen 'gewone' prefwerken meer? kan het me bijna niet voorstellen... maar wij hebben die pta's dus ook sinds de 4e.
Waarschijnlijk komt binnekort eindelijk mijn laptop uit het ziekenhuis! (ja, die ene, die al weken, echt weken
geleden ziek werd toen ik wanhopig in de SC om een second opinion vroeg omdat ik dacht dat ie aan het doodgaan was.)![]()
Wachten op donororganenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geez, waarom heeft dat zo schandalig lang geduurd dan ?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dag zit er bijna op
Vanavond maar eens uitgebreid koken
Nice, vraag even of ze een rechtsgeldige kopie opsturen omdat je hem kwijt bent...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, ik ben me nu aan het herinschrijven via studielink en volgens hun heb ik op 01-01-2004 mijn diploma gehaald en is dat geverifieerd
(Volgens mij heeft de hogeschool waar ik sta ingeschreven nooit een kopie van mijn diploma gezienquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nice, vraag even of ze een rechtsgeldige kopie opsturen omdat je hem kwijt bent...
Je kan altijd nog de AKQ-hotline inschakelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet ophouden met huilen, ik voel me zo klote
En ik weet zelf maar half waarom
Help
Hoe kwam je erachter dat de politie dat kan doen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn school was toen dicht, gelukkig zijn er meer instellingen die dat mogen doen. Dus op die kopie van mijn cijferlijst staat een stempel van de politie
Codering uit betekent meestal dat het om draadloos internet gaat. Heb je Verbinding herstellen al es geprobeerd? Als het een USB-adapter is kan je die er ook uit halen, wacht een minuutje en plug hem weer in. Wacht vervolgens 1 a 2 minuten, goede kans dat het dan weer werkt. Was in elk geval bij de helpdesk zo dat die truc heel vaak werktequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje kan geen verbinding meer krijgen omdat haar computer een ip-adres van 000 aangeeft... en er staat ook dat codering is uitgeschakeld.... Hoe kan ik die codering inschakelen?(ja ik ben hier de nerd in huis dus ik fiks dat voor haar
)
Gevraagd bij die inschrijfbaliequote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter dat de politie dat kan doen?
Ik weet niet meer hoe je bij dat schermpje komt, maar in ieder geval via Uitvoeren. Winip, of zoiets intypen. Dan Alle vernieuwen of zo. Ja, aan mij heb je ook niks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje kan geen verbinding meer krijgen omdat haar computer een ip-adres van 000 aangeeft... en er staat ook dat codering is uitgeschakeld.... Hoe kan ik die codering inschakelen?(ja ik ben hier de nerd in huis dus ik fiks dat voor haar
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hmmm het is geen usb-adapter, maar heb de boel al wel een paar keer uit en weer ingeschakeld... helpt nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Codering uit betekent meestal dat het om draadloos internet gaat. Heb je Verbinding herstellen al es geprobeerd? Als het een USB-adapter is kan je die er ook uit halen, wacht een minuutje en plug hem weer in. Wacht vervolgens 1 a 2 minuten, goede kans dat het dan weer werkt. Was in elk geval bij de helpdesk zo dat die truc heel vaak werkte
Ah, dan kun je dat wat ik zei wel uitproberen. Ik weet dus niet hoe het precies gaat. Maar misschien snapt Tim wel wat ik bedoel en kan hij het beter uitleggen.quote:
Staat jouw pc wel op delen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm het is geen usb-adapter, maar heb de boel al wel een paar keer uit en weer ingeschakeld... helpt niet![]()
De computer opnieuw opstarten werkt ook niet, en de router uitdoen lijkt me weinig zin hebben want mijn laptop doet het nog wel goed....
Nog andere meer technische tips?
Ik heb ipconfig ingetypt en ook winip, maar allebei de keren verdwijnt het schermpje dan onmiddellijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan kun je dat wat ik zei wel uitproberen. Ik weet dus niet hoe het precies gaat. Maar misschien snapt Tim wel wat ik bedoel en kan hij het beter uitleggen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ipconfig ingetypt en ook winip, maar allebei de keren verdwijnt het schermpje dan onmiddellijk![]()
![]()
De codering is (bij draadloos) WPA of WEP. Als die uitstaat terwijl de router die wel aan wil hebben dan gaat het niet werken. Wat je kan doen is via de tool voor draadloze netwerkverbindingen naar geavanceerde instellingen gaan, daar alle voorkeursnetwerken wegsmijten en vervolgens proberen een nieuwe verbinding in te stellen. Ik zoek zo een site met plaatjes van wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan wel het ip-adres van mijn verbinding intypen, maar het moet eigenlijk automatisch toegewezen worden...
Het probleem is volgens mij echt die codering. Bij mij staat ie ingeschakeld, bij huisgenootje uitgeschakeld.
Werkt ook altijd met elektronicaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
HIJ DOET T WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks veranderd
Voorzichtig over de achterkant van een lepel langs de rand van het glas toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heb ik vandaag uitgevonden hoe je koffie in dit soort coole laagjes kan schenken![]()
![]()
[ [url=
afbeelding]http://thumbs1.ebaystatic.com/pict/3500514181264040_1.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Oh, dat met die lepel heb ik niet gedaan, maar voorzichtig langs de rand van het glas jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorzichtig over de achterkant van een lepel langs de rand van het glas toch?
Probeer eens een update of de laatste versie te zoeken op microsoft.comquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer mijn laptop!!!!!![]()
![]()
Ah vet LBNiks verklappen hoor
Hoe kan ik trouwens mijn IE updaten, als we toch technisch gaan? Ik loop nog een beetje achter, maar wil nu wel graag die versie met tabbladen
Hij is al bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Probeer eens een update of de laatste versie te zoeken op microsoft.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |