Volgende week woensdag is ook mijn laatste tentamen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:59 schreef Nesle het volgende:
Maar dan heb ik vanaf volgende week woensdag ook geen reet meer te doen
VAKANTIE
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge......
Ik moet zo naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling![]()
![]()
![]()
Ben toch best wel een beetje bang nu
mwah, het gaat. Ze hebben voor die rare uitslag een huidbiopt gedaan. Dat voelt een beetje branderig en ik mag niet douchen, dus ik voel me viesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef MadMaster het volgende:
IARL,
Bij deze mijn/onze definitieve afmelding voor de BBQ-meet op 22 juni a.s.
We schijnen die dag met een boot op het IJsselmeer rond te dobberen...
Hm, da's minder. Beterschap, en neem zo'n warme kruik of warmtekussentje voor je buikquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mwah, het gaat. Ze hebben voor die rare uitslag een huidbiopt gedaan. Dat voelt een beetje branderig en ik mag niet douchen, dus ik voel me vies
En ik heb weer eens buikpijn
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:37 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. vanaf heden zou internet hier goed moeten (blijven) werken.. ik ben benieuwd
Dankjequote:Op woensdag 11 juni 2008 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, da's minder. Beterschap, en neem zo'n warme kruik of warmtekussentje voor je buik
Mijn abonnement was te snel voor mijn locatie (was te ver van de centrale af om goed te functioneren volgens de telefoon miep).quote:
Oh? Moet ik dan een inkoppertje maken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeZo'n kussentje werkt niet, zo'n buikpijn is het niet
Eet smakelijk danquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jullie zijn ook niet echt opgeschoten sinds gisteravond![]()
Weer een pata'tje goed gemaakt
Wat ik begrepen had was dat Tsjechië wel redelijk kan voetballen. Portugal ook, maar dat terzijdequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is niet erg logisch dat Tjechie wint ofwel?
Portugal. Het nieuwe Duitslandquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat Tsjechië wel redelijk kan voetballen. Portugal ook, maar dat terzijde
Hey, meis, wil je erover praten? PM me je nummer, dan bel ik je even opquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet ophouden met huilen, ik voel me zo klote
En ik weet zelf maar half waarom
Help
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet ophouden met huilen, ik voel me zo klote
En ik weet zelf maar half waarom
Help
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, over de BBQ: Ik wil wel komen, maar de dag ervoor heb ik een feest waarbij traditioneel een bbq is en ik niet slaap. Het kan dus zijn dat ik na dat feest besluit dat ik liever naar huis ga. Dan laat ik dat via de telefoon weten. Eventueel voor mij gemaakte kosten vergoed ik dan sowieso, of ik er ben of niet
mijn moeder is er nu. Het gaat wel wat beterquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Jeetje B., hoe gaat het inmiddels?
Is er wel iemand bij je?
Sterkte hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mijn moeder is er nu. Het gaat wel wat beter
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gelukkig maar... sterkte iig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Inschattingsvermogen, inlevingsvermogen, relativeringsvermogen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Amigo's, momentje help aub: welke individuele kwaliteit heb ik gebruikt tijdens het maken van het afgelopen verslag? Kennis van hoe en wat is overbodig, noem maar iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |