Hmmm het is geen usb-adapter, maar heb de boel al wel een paar keer uit en weer ingeschakeld... helpt nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Codering uit betekent meestal dat het om draadloos internet gaat. Heb je Verbinding herstellen al es geprobeerd? Als het een USB-adapter is kan je die er ook uit halen, wacht een minuutje en plug hem weer in. Wacht vervolgens 1 a 2 minuten, goede kans dat het dan weer werkt. Was in elk geval bij de helpdesk zo dat die truc heel vaak werkte
Ah, dan kun je dat wat ik zei wel uitproberen. Ik weet dus niet hoe het precies gaat. Maar misschien snapt Tim wel wat ik bedoel en kan hij het beter uitleggen.quote:
Staat jouw pc wel op delen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm het is geen usb-adapter, maar heb de boel al wel een paar keer uit en weer ingeschakeld... helpt niet![]()
De computer opnieuw opstarten werkt ook niet, en de router uitdoen lijkt me weinig zin hebben want mijn laptop doet het nog wel goed....
Nog andere meer technische tips?
Ik heb ipconfig ingetypt en ook winip, maar allebei de keren verdwijnt het schermpje dan onmiddellijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan kun je dat wat ik zei wel uitproberen. Ik weet dus niet hoe het precies gaat. Maar misschien snapt Tim wel wat ik bedoel en kan hij het beter uitleggen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ipconfig ingetypt en ook winip, maar allebei de keren verdwijnt het schermpje dan onmiddellijk![]()
![]()
De codering is (bij draadloos) WPA of WEP. Als die uitstaat terwijl de router die wel aan wil hebben dan gaat het niet werken. Wat je kan doen is via de tool voor draadloze netwerkverbindingen naar geavanceerde instellingen gaan, daar alle voorkeursnetwerken wegsmijten en vervolgens proberen een nieuwe verbinding in te stellen. Ik zoek zo een site met plaatjes van wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan wel het ip-adres van mijn verbinding intypen, maar het moet eigenlijk automatisch toegewezen worden...
Het probleem is volgens mij echt die codering. Bij mij staat ie ingeschakeld, bij huisgenootje uitgeschakeld.
Werkt ook altijd met elektronicaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
HIJ DOET T WEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks veranderd
Voorzichtig over de achterkant van een lepel langs de rand van het glas toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heb ik vandaag uitgevonden hoe je koffie in dit soort coole laagjes kan schenken![]()
![]()
[ [url=
afbeelding]http://thumbs1.ebaystatic.com/pict/3500514181264040_1.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Oh, dat met die lepel heb ik niet gedaan, maar voorzichtig langs de rand van het glas jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorzichtig over de achterkant van een lepel langs de rand van het glas toch?
Probeer eens een update of de laatste versie te zoeken op microsoft.comquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb weer mijn laptop!!!!!![]()
![]()
Ah vet LBNiks verklappen hoor
Hoe kan ik trouwens mijn IE updaten, als we toch technisch gaan? Ik loop nog een beetje achter, maar wil nu wel graag die versie met tabbladen
Hij is al bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Probeer eens een update of de laatste versie te zoeken op microsoft.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |