Fred klinkt al redelijk als een natuurtalent, dat zit dus mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:35 schreef Hekates het volgende:
Gezien de prijzen en het gevoel er bij heb ik besloten om vers een kans te geven. Morgen kan ik mijn eerste verpakking carnibest ophalen. Eens kijken hoe mijn kat daar op reageert in combinatie met brokken.
En om het dan maar goed aan te pakken heb ik bij de dierenwinkel een zakje kuikens meegenomen. Ervaring tot nu toe: Ze zijn zielig, erg zielig, maar ik ben tenminste nog niet misselijk geworden. Ervaring met Fred: hij heeft er al tegen aan geslagen en stukjes van gegeten. De grotere delen laat hij nog liggen. Volgende week maar weer eentje proberen. In ieder geval weet ik dat hij verse dingen herkent als eten!
Updates volgen!
Heb ze helaas niet kunnen vinden, en los ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh dat zou tof zijn
Het zijn beide geen topmerken, vandaar dat je op de verpakkingen ook maar weinig verschil ziet waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef Ladylicious het volgende:
Heb laatst eens AH Excellent Indoor vergeleken met Purina One Indoor.. Eerlijk gezegd zie ik alleen maar hele kleine verschillen in de ingrediënten. En Purina had vitamine C die bij de ander miste.
Ik vraag me af waar dan het verschil in kwaliteit in zit? Of kunnen ze rustig allerlei onzin op de verpakking zetten terwijl bepaalde voedingsstoffen er in mindere mate in zitten dan beweerd wordt?
Of ik zie iets volledig over het hoofd, dat kan natuurlijk ook..
Nu ja, dan moet ie t maar gewoon lekker vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ze helaas niet kunnen vinden, en los ook niet
Dierproeven? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu ja, dan moet ie t maar gewoon lekker vindenH ij heeft nu dus Royal Canin, vindt ie lekker maar nu ik weet van de dierproeven komt er geen nieuwe zak
In het andere voer topic Premium kattenvoer, scheelt het echt zoveel?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dierproeven? Heb ik wat gemist?
Maar hij vind het vast lekker
Ik kan daar geen rekening mee houden, dan is je keuze wel heel beperkt hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ja, dan moet ie t maar gewoon lekker vindenH ij heeft nu dus Royal Canin, vindt ie lekker maar nu ik weet van de dierproeven komt er geen nieuwe zak
Niet lullig bedoel hoor, maar hoe weet je zo zeker dat dat door Carocat komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Kissi4 het volgende:
Van carocat heeft mijn ex kater blaasgruis gekregen, vandaar dat ik daar niet zo'n fan van ben.
Maar bij ons in de winkel wordt het wel veel verkocht.
je hebt gewone carocat en je hebt premium, gewone carocat is hetzelfde als alle andere brokjes, zoals whiskas, felix, gourmet enz enz. De premium mag in het rijtje van hills, royal canin, technical enz enz.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Kissi4 het volgende:
Van carocat heeft mijn ex kater blaasgruis gekregen, vandaar dat ik daar niet zo'n fan van ben.
Maar bij ons in de winkel wordt het wel veel verkocht.
Ik ben in verband met de dierproeven overgestapt op Biofoods, bevalt primaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef Kissi4 het volgende:
Ik schrok er eerst ook van, maar ik wil mijn dieren wel goed eten geven.
Yep, heb ik gezien ja, dat lijkt me wel wat voor mijn katten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |