Ja, dat sowieso. Maar ik ben nog niet echt klaar met orienteren eigenlijk en wil de katten ook niet elke week op ander voer zetten omdat merk bla bla misschien ook wel goed isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie op een andere site vergelijkbare prijzen staan.
Ik zou je adviseren om eerst een kleine zak te bestellen of bij de dierenspeciaalzaak te halen. Als het dan bevalt (poes lust het en gaat er niet van aan de diarree) dan zo'n grote zak bestellen.
Die linken naar elkaar, ik vond het al toevalligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ho wacht, het is dierendromenland.nl
Dan is het of een actie, of een product om meer mensen naar de site te krijgen zodat ze ook andere dingen bestellenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk nu op een andere site, daar is 3mix 15kg 39 euro
Lijkt me een hele goede keusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu ja, alleen Royal Canin en Hills worden genoemd en dat komt er niet dus ik denk dat we Carocat gaan proberen
-edit-quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu ja, alleen Royal Canin en Hills worden genoemd en dat komt er niet
Dat zal altijd een strijd blijven tussen voor- en tegenstanders. En op korte termijn is daar weinig van te zeggen denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:27 schreef nein het volgende:
Het liefst zou ik in de toekomst overstappen naar Carnibest, maar ik heb verhalen gehoord dat het niet zo goed voor de tandjes is.
Dit ging nog wel. Minder was die keer dat een groot lelijk mormel het pand niet wenste te verlaten. In m'n groggy toestand (4 uur 's nachts) dacht ik 'm wel ff in z'n nekvel te grijpen en naar buiten te werken. Ik moest daarna even heel fluks naar de EHBO voor wat herstelwerkzaamheden. Nee, dat doe'k niet weer...quote:
Carobest, is dat een mengsel van Carocat en Carnibestquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou dat carobest wel eens willen testen. woont er iemand die dat in huis heeft in eindhoven? zou graag een portie komen ophalen. mijn kat is namelijk behoorlijk kieskeurig en als ik 15 kilo koop en hij laat het staan kan ik het zelf op gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |