Ik heb het 20 minuten op laten staan en ook echt laten koken. Zat een hele schuimkrans opquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm het wordt alleen nog niet echt bruin, het is nou een soort van gelig... ik wacht nog ff af
ik zou rond de 60 milliliter doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef Naamah het volgende:
Zouden die hoeveelheden veel uitmaken? Stel dat ik 1/4 ervan wil maken.. 250 gr suiker lukt nog wel (), een halve eetlepel zout valt ook nog wel te schatten, maar het sap van een halve citroen.. ik heb alleen zo'n flesje citroensap. Gewoon een beetje gokken?
volgens mij doet dat citroensap niet zoveel spannends, ik heb een kwartflesje leeggeknepen boven mn halve kilo suiker, eneehm het is nog steeds dikke suikersmurrie, dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef Naamah het volgende:
Zouden die hoeveelheden veel uitmaken? Stel dat ik 1/4 ervan wil maken.. 250 gr suiker lukt nog wel (), een halve eetlepel zout valt ook nog wel te schatten, maar het sap van een halve citroen.. ik heb alleen zo'n flesje citroensap. Gewoon een beetje gokken?
Volgens mij ook niet nee, het gaat er meer om dat het verdund wordt en de suiker iets heeft om in te koken, waarom dat precies citroensap is, weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij doet dat citroensap niet zoveel spannends, ik heb een kwartflesje leeggeknepen boven mn halve kilo suiker, eneehm het is nog steeds dikke suikersmurrie, dus ik denk dat het wel goed zit.
er stond niet op mijn sapflesje hoeveel citroenen erin zatenniet handig...
het ruikt in ieder geval wel weer lekker fris citroenig in mn keukentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee, het gaat er meer om dat het verdund wordt en de suiker iets heeft om in te koken, waarom dat precies citroensap is, weet ik ook niet.
Minder pijnlijk of niet pijnlijk? *watje is*quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef roooosje het volgende:
Die werken bij mij nooit zo goed en dit is minder pijnlijk. En het gaat er heel makkelijk af.
* littledrummergirl voelt zich proefkonijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Innocence het volgende:
Ik wacht eerst even af of dat het iedereen gaat lukken. 3 uit 3 vind ik wel een veilige score
Dan ga ik binnenkort ook eens m'n benen doen op die manier!
Bij mij niet pijnlijk, maar ik heb dan wel weer een hoge pijngrens. Maar ik voelde echt bijna niksquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Minder pijnlijk of niet pijnlijk? *watje is*
ik heb dat schuim er net afgeschept ( dikke plakkerige lichtgele koek) en wat zag mijn ooGquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik heb het 20 minuten op laten staan en ook echt laten koken. Zat een hele schuimkrans op.
Same herequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Innocence het volgende:
Ik wacht eerst even af of dat het iedereen gaat lukken. 3 uit 3 vind ik wel een veilige score
Dan ga ik binnenkort ook eens m'n benen doen op die manier!
Oke, dan is het goed. Bij harsen neem ik altijd maar een klein stukje namelijk en ik moet er niet aan denken met grote lappen op mijn benen te zitten en dan niet meer verder te durvenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef roooosje het volgende:
[..]
Bij mij niet pijnlijk, maar ik heb dan wel weer een hoge pijngrens. Maar ik voelde echt bijna niks.
Me dunkt dat de kans op allergische reacties minimaal is... Wel kans op irritatie natuurlijk, door zout & zuur. Maar ik durf het wel aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef DarkElf het volgende:
pijngrens is niet zo boeiend voor mij, boeiender is hoe mijn huid erna reageert...
dus als nou ff iemand t gaat proberen die hééél allergisch reageert op veel ...
ik ben er ook over aan t nadenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me dunkt dat de kans op allergische reacties minimaal is... Wel kans op irritatie natuurlijk, door zout & zuur. Maar ik durf het wel aan.
Bikinilijn of oksel, please?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik durf het wel aan.
Misschien deed het bij mij daarom minder pijn? Maar dan zal ik dat ook eens proberen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en trouwensniet met de haargroei mee trekken maar ertegenin gaat bij mij beter
heb het allebei geprobeerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien deed het bij mij daarom minder pijn? Maar dan zal ik dat ook eens proberen!
ja zoiets deed die man op tv toch ook?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:08 schreef alors het volgende:
Wat grappig, ik heb er wel eens over gelezen. Dat komt toch uit de Arabische wereld? Maar ik dacht dat je er zo'n dikke kauwgombal van moest kneden waarmee je over je huid gaat.
ja netquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
*volgt...
littledrummergirl? Heb je het al gedaan?
dat plakt helemaal aan je vingers vast lijkt me, volgens mij kan dat hiervan niet..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
maareuh konden jullie geen bal ervan maken ofzo waarmee je het doet of is dat te ingewikkeld?
ik heb steeds ieder stukje een keer of drie gebruikt, daarna werd de laag suikerprut erop te dik om nog te gebruiken en kwam er niks meer af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb nog nooit geharst maar dit lijkt me best wel leuk om te gaan proberen.. Nou ben ik een leek wat dat betreft, maar ik vraag me af; gebruik je zo'n strip (katoenen lap) 1 keer voor je hele lichaam, of moet je bij ieder nieuw stuk ook een nieuw stukje lap gebruiken??
hoewel, als ik dat filmpje zie... zoiets moet wel te doen zijn ( wel smerig om te doen denkquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat plakt helemaal aan je vingers vast lijkt me, volgens mij kan dat hiervan niet..
Ah kijk dank jequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb steeds ieder stukje een keer of drie gebruikt, daarna werd de laag suikerprut erop te dik om nog te gebruiken en kwam er niks meer af.
Echt heel zout water wil ook nog wel eens irriteren. Maar omdat je het er niet lang op laat zitten, verwacht ik dat de kans op irritatie door citroen of zout minimaal is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben er ook over aan t nadenkenzat net ook te denken, je huid reageert wrs alleen op het feit dat je haar eruit getrokken wordt... wat kan er nou gebeuren met suiker enzo verder?
Sorry, had het topic te lang open staan. Gevonden nu!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja netbeknopt verslagje ( zonder pic,s camera is op reparatie ) staat ergens hierboven.
Kort samengevatniet pijnloos maar wel een makkelijk goedkoop huismiddeltje wat ook nog eens werkt
Ik heb al eens zowel mijn bikinilijn als mijn oksel laten harsen. Met de pijn heb ik geen probleem, maar het was niet goed genoeg. Moest nog uhm... bijgewerkt worden met een pincet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wyccie, lekker dierno way, slechte ervaringen met het harsen van oksels
Maar het lijkt me voor je benen wel aardig (ben ik de enige die z'n armen no way gaat ontharen, trouwens?)
TVP. Ik ben ook erg benieuwd naar bikinilijn/benenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn bikinilijn doen.
Dan heb je nog geluk. Bij mij voelt het nooit glad, zelfs als ik tegen de richting in scheer is het maar zo zo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Interesting! Scheermesjes zijn te duur en na een dag voelt het al niet echt meer glad.. En al die littekentjes van het scheren zijn ook niet mooi.
Ik kan dat niet zien. Moet me inloggen omdat het voor 18+ is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Trusten het volgende:
Wat bij mij met scheren helpt om het echt glad te maken is direct na het scheren de koude kraan erop, en dan meteen nog een keer het mes erlangs. Door de kou steken de "stoppels" net iets verder uit en krijg je het dus echt glad. Voor een dag, dat wel..quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk. Bij mij voelt het nooit glad, zelfs als ik tegen de richting in scheer is het maar zo zo.![]()
[..]
Ik kan dat niet zien. Moet me inloggen omdat het voor 18+ is.
de "was" gaat er met lauw water al afquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef ymme het volgende:
Zo ik heb ook een pan vol met smurrie.
Pan is ook al weer schoon. Gewoon water erin, laten koken, meteen wegspoelen en schoon
Straks maar even een paar oude t-shirts in lappen knippen.
Zou je die gebruikte lappen ook kunnen wassen (kookwas:?). Anders moet ik elke keer t-shirt kapot knippen.
Ja, ik meen dat TS dat ook heeft gedaan. Lijkt me zeer geschikt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef ymme het volgende:
PHoe, oud laken?
Anders zou ik zo niet weten wat ik aan fladderen moet knippen.
Dát lijkt me nou wel handig! Maar het lijkt me lastig om echt zo'n goede bal te krijgen...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Caramel het volgende:
Hallooo, ik heb een recept gevonden voor die "kauwgumbal" in de filmpjes. Ik kan zelf nog niet doen (pas geharst enzo), maar misschien iemand die het wil proberen?
http://www.wnn.nu/NL/haarverwijderen/sugaring.html
Dat duurt nog even, ben deze week niet thuis en heb mijn bakkie wax op het aanrecht vergeten.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Roooosje
Ik wacht nog op haar ervaring daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |