Ik heb het 20 minuten op laten staan en ook echt laten koken. Zat een hele schuimkrans opquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm het wordt alleen nog niet echt bruin, het is nou een soort van gelig... ik wacht nog ff af
ik zou rond de 60 milliliter doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef Naamah het volgende:
Zouden die hoeveelheden veel uitmaken? Stel dat ik 1/4 ervan wil maken.. 250 gr suiker lukt nog wel (), een halve eetlepel zout valt ook nog wel te schatten, maar het sap van een halve citroen.. ik heb alleen zo'n flesje citroensap. Gewoon een beetje gokken?
volgens mij doet dat citroensap niet zoveel spannends, ik heb een kwartflesje leeggeknepen boven mn halve kilo suiker, eneehm het is nog steeds dikke suikersmurrie, dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:55 schreef Naamah het volgende:
Zouden die hoeveelheden veel uitmaken? Stel dat ik 1/4 ervan wil maken.. 250 gr suiker lukt nog wel (), een halve eetlepel zout valt ook nog wel te schatten, maar het sap van een halve citroen.. ik heb alleen zo'n flesje citroensap. Gewoon een beetje gokken?
Volgens mij ook niet nee, het gaat er meer om dat het verdund wordt en de suiker iets heeft om in te koken, waarom dat precies citroensap is, weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij doet dat citroensap niet zoveel spannends, ik heb een kwartflesje leeggeknepen boven mn halve kilo suiker, eneehm het is nog steeds dikke suikersmurrie, dus ik denk dat het wel goed zit.
er stond niet op mijn sapflesje hoeveel citroenen erin zatenniet handig...
het ruikt in ieder geval wel weer lekker fris citroenig in mn keukentjequote:Op woensdag 11 juni 2008 14:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee, het gaat er meer om dat het verdund wordt en de suiker iets heeft om in te koken, waarom dat precies citroensap is, weet ik ook niet.
Minder pijnlijk of niet pijnlijk? *watje is*quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef roooosje het volgende:
Die werken bij mij nooit zo goed en dit is minder pijnlijk. En het gaat er heel makkelijk af.
* littledrummergirl voelt zich proefkonijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Innocence het volgende:
Ik wacht eerst even af of dat het iedereen gaat lukken. 3 uit 3 vind ik wel een veilige score
Dan ga ik binnenkort ook eens m'n benen doen op die manier!
Bij mij niet pijnlijk, maar ik heb dan wel weer een hoge pijngrens. Maar ik voelde echt bijna niksquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Minder pijnlijk of niet pijnlijk? *watje is*
ik heb dat schuim er net afgeschept ( dikke plakkerige lichtgele koek) en wat zag mijn ooGquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik heb het 20 minuten op laten staan en ook echt laten koken. Zat een hele schuimkrans op.
Same herequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Innocence het volgende:
Ik wacht eerst even af of dat het iedereen gaat lukken. 3 uit 3 vind ik wel een veilige score
Dan ga ik binnenkort ook eens m'n benen doen op die manier!
Oke, dan is het goed. Bij harsen neem ik altijd maar een klein stukje namelijk en ik moet er niet aan denken met grote lappen op mijn benen te zitten en dan niet meer verder te durvenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:47 schreef roooosje het volgende:
[..]
Bij mij niet pijnlijk, maar ik heb dan wel weer een hoge pijngrens. Maar ik voelde echt bijna niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |