Me dunkt dat de kans op allergische reacties minimaal is... Wel kans op irritatie natuurlijk, door zout & zuur. Maar ik durf het wel aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:23 schreef DarkElf het volgende:
pijngrens is niet zo boeiend voor mij, boeiender is hoe mijn huid erna reageert...
dus als nou ff iemand t gaat proberen die hééél allergisch reageert op veel ...
ik ben er ook over aan t nadenkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me dunkt dat de kans op allergische reacties minimaal is... Wel kans op irritatie natuurlijk, door zout & zuur. Maar ik durf het wel aan.
Bikinilijn of oksel, please?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
Maar ik durf het wel aan.
Misschien deed het bij mij daarom minder pijn? Maar dan zal ik dat ook eens proberen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en trouwensniet met de haargroei mee trekken maar ertegenin gaat bij mij beter
heb het allebei geprobeerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:05 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien deed het bij mij daarom minder pijn? Maar dan zal ik dat ook eens proberen!
ja zoiets deed die man op tv toch ook?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:08 schreef alors het volgende:
Wat grappig, ik heb er wel eens over gelezen. Dat komt toch uit de Arabische wereld? Maar ik dacht dat je er zo'n dikke kauwgombal van moest kneden waarmee je over je huid gaat.
ja netquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
*volgt...
littledrummergirl? Heb je het al gedaan?
dat plakt helemaal aan je vingers vast lijkt me, volgens mij kan dat hiervan niet..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
maareuh konden jullie geen bal ervan maken ofzo waarmee je het doet of is dat te ingewikkeld?
ik heb steeds ieder stukje een keer of drie gebruikt, daarna werd de laag suikerprut erop te dik om nog te gebruiken en kwam er niks meer af.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:13 schreef Red_Cat het volgende:
Ik heb nog nooit geharst maar dit lijkt me best wel leuk om te gaan proberen.. Nou ben ik een leek wat dat betreft, maar ik vraag me af; gebruik je zo'n strip (katoenen lap) 1 keer voor je hele lichaam, of moet je bij ieder nieuw stuk ook een nieuw stukje lap gebruiken??
hoewel, als ik dat filmpje zie... zoiets moet wel te doen zijn ( wel smerig om te doen denkquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat plakt helemaal aan je vingers vast lijkt me, volgens mij kan dat hiervan niet..
Ah kijk dank jequote:Op woensdag 11 juni 2008 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb steeds ieder stukje een keer of drie gebruikt, daarna werd de laag suikerprut erop te dik om nog te gebruiken en kwam er niks meer af.
Echt heel zout water wil ook nog wel eens irriteren. Maar omdat je het er niet lang op laat zitten, verwacht ik dat de kans op irritatie door citroen of zout minimaal is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben er ook over aan t nadenkenzat net ook te denken, je huid reageert wrs alleen op het feit dat je haar eruit getrokken wordt... wat kan er nou gebeuren met suiker enzo verder?
Sorry, had het topic te lang open staan. Gevonden nu!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja netbeknopt verslagje ( zonder pic,s camera is op reparatie ) staat ergens hierboven.
Kort samengevatniet pijnloos maar wel een makkelijk goedkoop huismiddeltje wat ook nog eens werkt
Ik heb al eens zowel mijn bikinilijn als mijn oksel laten harsen. Met de pijn heb ik geen probleem, maar het was niet goed genoeg. Moest nog uhm... bijgewerkt worden met een pincet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wyccie, lekker dierno way, slechte ervaringen met het harsen van oksels
Maar het lijkt me voor je benen wel aardig (ben ik de enige die z'n armen no way gaat ontharen, trouwens?)
TVP. Ik ben ook erg benieuwd naar bikinilijn/benenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:04 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn bikinilijn doen.
Dan heb je nog geluk. Bij mij voelt het nooit glad, zelfs als ik tegen de richting in scheer is het maar zo zo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Interesting! Scheermesjes zijn te duur en na een dag voelt het al niet echt meer glad.. En al die littekentjes van het scheren zijn ook niet mooi.
Ik kan dat niet zien. Moet me inloggen omdat het voor 18+ is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Trusten het volgende:
Wat bij mij met scheren helpt om het echt glad te maken is direct na het scheren de koude kraan erop, en dan meteen nog een keer het mes erlangs. Door de kou steken de "stoppels" net iets verder uit en krijg je het dus echt glad. Voor een dag, dat wel..quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk. Bij mij voelt het nooit glad, zelfs als ik tegen de richting in scheer is het maar zo zo.![]()
[..]
Ik kan dat niet zien. Moet me inloggen omdat het voor 18+ is.
de "was" gaat er met lauw water al afquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef ymme het volgende:
Zo ik heb ook een pan vol met smurrie.
Pan is ook al weer schoon. Gewoon water erin, laten koken, meteen wegspoelen en schoon
Straks maar even een paar oude t-shirts in lappen knippen.
Zou je die gebruikte lappen ook kunnen wassen (kookwas:?). Anders moet ik elke keer t-shirt kapot knippen.
Ja, ik meen dat TS dat ook heeft gedaan. Lijkt me zeer geschikt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef ymme het volgende:
PHoe, oud laken?
Anders zou ik zo niet weten wat ik aan fladderen moet knippen.
Dát lijkt me nou wel handig! Maar het lijkt me lastig om echt zo'n goede bal te krijgen...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Caramel het volgende:
Hallooo, ik heb een recept gevonden voor die "kauwgumbal" in de filmpjes. Ik kan zelf nog niet doen (pas geharst enzo), maar misschien iemand die het wil proberen?
http://www.wnn.nu/NL/haarverwijderen/sugaring.html
Dat duurt nog even, ben deze week niet thuis en heb mijn bakkie wax op het aanrecht vergeten.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Roooosje
Ik wacht nog op haar ervaring daarmee.
Prima, ik houd het topic in de gaten.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef roooosje het volgende:
Dat duurt nog even, ben deze week niet thuis en heb mijn bakkie wax op het aanrecht vergeten.
Volgens mij zijn het twee verschillende dingen. Twee recepten dus. Bij de één krijg je een harsmengsel waarbij je katoenen strips moet gebruiken (sugar waxing). Bij de andere krijg je een vastere substantie waarbij je het gewoon met de hand eraf kunt trekken (sugaring).quote:Op maandag 16 juni 2008 21:37 schreef ymme het volgende:
Bal of in een bakje maakt toch niet veel uit.
Jaja, maar zie je ook wat ik zie?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Hopey het volgende:
Dit is wel interessant. Ik denk dat ik de bal wel eens wil proberen. Vond dit filmpje ook nog
Zo snel
quote:Gebruik
Zorg dat de huid helemaal droog is, gebruik eventueel babypoeder. Leg wat van het suikermengsel op de huid, druk dit vlak in de richting van de haargroei. Pak een randje van het mengsel stevig vast en trek dit weg in een snelle beweging. De haren, vastgeplakt aan het suikermengsel, worden met wortel en al uitgerukt. Herhaal dit proces maar trek de pasta dan in verschillende andere richtingen weg. De huid zal wat rood worden, maar dit trekt snel weg.
dat joch naast haar zit het gewoon op te eten!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jaja, maar zie je ook wat ik zie?
Die doen het toch tegen de haar richting in...
Hmm....
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef kwakveense het volgende:
volgens mij is dat het proces ná de eerste verwijdering, ik las ergens dat je het dan nog een paar keer in alle richtingen eroverheen moet doen zeg maar..
Ik denk het ook...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:04 schreef Noli. het volgende:
Volgens mij heeft Kwakveense gelijk.![]()
Uit de voorgenoemde link:
[..]
ik heb het gebruikt toen het vrij heet was. Niet zo heet dat je je er echt aan brand, maar wel zo van " oeh, toch wel erg warm zo" zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:33 schreef Innocence het volgende:
Ging bij mij niet helemaal top. Het was steeds te heet en als ik eht liet afkoelen werd het te hard...
Maar merkte wel dat het zou kunnen werken, m'n haar was echter nog niet lang genoeg.
Jammer! Hij zou zacht moeten blijven toch? Misschien werkt ie als stuiterbalquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef RandomMoron het volgende:
nou..dat is dus keihard en onbruikbaar geworden..
Te lang gekookt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:17 schreef RandomMoron het volgende:
nou..dat is dus keihard en onbruikbaar geworden..
Ik denk dat dat wel het probleem is. Ik heb het gisteren ook geprobeerd te maken maar dat van mij is nu ook heel hard geworden. Ik las ook op een site dat wanneer je het te hard is om iets mee te doen dat het dan inderdaad te lang gekookt is.quote:
wat is het?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef -Mellow- het volgende:
Ik gebruikte altijd Camsakizi van de Turk.
een prutje van suiker en citroenquote:
juist. dat was mijn puntquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, dus dat kun je ook gewoon kant en klaar kopen
jha, like, duh, dat is me nu duidelijkquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef Noway666 het volgende:
Iemand al ervaring met het ontharen van intieme gedeeltes ? Ben zelf wel man maar wie weet vinden ik en mijn liefde het leuk eens te experimenteren met elkaar zonder elkaars tanden te flossen.
Is dat dan zo'n bal of is het hars waarbij je ook weer een lapje nodig hebt om het er af te halen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:10 schreef -Mellow- het volgende:
deed ik vroeger ook altijd, maar ben ermee gekapt omdat het zo'n plakzooi werd en ik epileren beter vind.
Ik gebruikte altijd Camsakizi van de Turk. Kost nog geen 2 euro en scheelt tijd
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Innocence het volgende:
[..]
![]()
Heb een klein stukje geprobeerd, zonder in de buurt van al te intieme delen te komen. Venusheuvel ging erg goed![]()
Haartjes waren alleen nog niet echt lang genoeg, dus ga ook daar vrijdag even mee verder.
je moet het au-bain marie verwarmen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:58 schreef Innocence het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet meer gekookt te worden?
het zit in een plastic potje. Ik deed het altijd met mijn handen maar je kunt er vast ook een lapje bij gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef Naamah het volgende:
[..]
Is dat dan zo'n bal of is het hars waarbij je ook weer een lapje nodig hebt om het er af te halen?
zeezoutscrub is je vriendquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb trouwens wel vreselijk last van ingegroeide haartjes nu ( wat er nog aan haartjes op zit is nu dus ontstoken) das wel een kuttig bijverschijnsel van harsen...
heb ik staanquote:
erna.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik staan
maareehm ervoor of erna?
dat denk ik dus ook..maar hoe weet je dan of het goed is?quote:
Wat voor recept is dat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook..maar hoe weet je dan of het goed is?ik heb nu een recept gevonden die heel anders is. Waarbij je om de minuut een druppeltje op een wit tissuetje moet gooien om te kijken of het goed is, is het licht amberkleurig dan is het ok.
een hollywood?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef Syrena het volgende:
TeeveepeeIk heb mijn vriend een Hollywood beloofd voor zijn verjaardag (augustus), in de tussentijd wil ik zelf nog maar eens experimenteren
![]()
Morgen citroenen kopenEn een oud laken ergens vandaan krijgen.
Ja. Kaalquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Kaal![]()
Ik ben zelf meer van de Brazilian (dus nog een streepje ofzo) maar hij is jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |