abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61234165
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef Batsiaan het volgende:
Kwil wel wat meer info, kan je die site niet pasen?
mail me even... dan stuur ik je ook de prijslijst met alle andere dingen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2008 22:45:20 ]
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:33:52 #127
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61241635
kun je mij ook een mailtje sturen?
mijn fok nick @gmail.com
pi_61278231
Heah thomas-b, kheb je gemailed gister maar nog niks binnen gekregen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:51:57 #129
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61280011
ik neem zowiezo 10 decks, waarschijnlijk nog meer. ik stel de mail nog even uit
  maandag 1 september 2008 @ 12:08:05 #130
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_61288033
Ik heb ook eens een paar blancs gehad van een Duits fabriekje. Ik mocht ze testen. Ik geloof dat dit niet van maple was gemaakt. Ik had 3 verschillende en ze braken allemaal binnen de kortste keren. eentje zelfs met een lage pop shovit!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_61290435
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Batsiaan het volgende:
Heah thomas-b, kheb je gemailed gister maar nog niks binnen gekregen.
waar heb je naartoe gemaild dan? Ik heb niks ontvangen...
pi_61290462
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef Goofup het volgende:
Ik heb ook eens een paar blancs gehad van een Duits fabriekje. Ik mocht ze testen. Ik geloof dat dit niet van maple was gemaakt. Ik had 3 verschillende en ze braken allemaal binnen de kortste keren. eentje zelfs met een lage pop shovit!
Dit betreft wel maple (100% canadian... de echte shit ) Maar weet je nog hoe dat fabriekje heette? Ben wel benieuwd...
pi_61290554
Ben overigens ook in gesprek met een Amerikaan met een fabriekje in China. Verzendkosten (over zee) vallen erg mee maar ik moet eerst even uitzoeken hoe dat zit met invoerrechten en minimale orderhoeveelheden. Trucks verkoopt ie pas vanaf 100 stuks en wielen vanaf 400! Maar... een set wielen kost 1,50 dollar
  maandag 1 september 2008 @ 14:38:50 #134
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61292030
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:42 schreef Thomas B. het volgende:
Ben overigens ook in gesprek met een Amerikaan met een fabriekje in China. Verzendkosten (over zee) vallen erg mee maar ik moet eerst even uitzoeken hoe dat zit met invoerrechten en minimale orderhoeveelheden. Trucks verkoopt ie pas vanaf 100 stuks en wielen vanaf 400! Maar... een set wielen kost 1,50 dollar
WTF! ik betaal soms 30 euro voor een setje wielen
pi_61292633
skate nooit chinees hout, dat gaat je spijten.
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
pi_61292736
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

waar heb je naartoe gemaild dan? Ik heb niks ontvangen...
Gewoon dat adress wat in je profiel staat.
pi_61294824
En btw wat voor schoenen gebruiken jullie? ik oefen alleen in me tuin en na een klein weekje zijn me schoenen al bijna door, en ik ben hooguit een uurtje per dag bezig, soms nog niet eens...
Heb van een maat gehoord dat adidasjes goed werken.

Greets.
pi_61296672
je moet wel fatsoenlijke schoenen kopen, adidas heeft een eigen skatesectie, net als nike. niets op aan te merken.
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  maandag 1 september 2008 @ 20:44:50 #139
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_61302463
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:39 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dit betreft wel maple (100% canadian... de echte shit ) Maar weet je nog hoe dat fabriekje heette? Ben wel benieuwd...
Sorry, dat was enkele jaren geleden en ik was zelf niet in de onderhandelingen betrokken. Ik kreeg 3 verschillende planken om te testen, maar weet niet waar het vandaan kwam (behalve dat het Duits was )
  maandag 1 september 2008 @ 20:46:55 #140
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_61302536
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:25 schreef murderH het volgende:
je moet wel fatsoenlijke schoenen kopen, adidas heeft een eigen skatesectie, net als nike. niets op aan te merken.
maar natuurlijk kun je ook van een skatemerk kopen (in een skateshop), of namaak
pi_61308664
namaak is meestal toch net iets minder van kwaliteit heur;p
[/quote]
pi_61309386
Laat me raden... je staat je kickflip te oefenen in je tuin. Niks aan te doen. Vroeger ging ik door 3 a 4 paar schoenen per zomer. Als je kickfliptechniek beter wordt, wordt het ook minder. Zelf heb ik trouwens bijna altijd Emerica of éS. Je kunt het vaak wel een beetje inschatten door naar de neus van je schoenen te kijken. Dat moet er gewoon een beetje stevig uitzien. Bij Vans (tenminste de soorten die ik heb gehad) had je hele zwakke neuzen en daar was je in no time doorheen. Ik koop meestal gewoon de schoenen die in de aanbieding zijn, omdat ze er zijn om te gebruiken en niet om er chique uit te zien op feestjes. Kan je veel geld schelen. Ik heb ooit vier dezelfde paren Osiris gehad omdat ze iedere keer nog steeds in de aanbieding waren en ik er iedere paar weken wel een paar sloopte.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2008 23:37:47 ]
pi_61309509
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:58 schreef murderH het volgende:
skate nooit chinees hout, dat gaat je spijten.
Sja, ze zeggen dat ze wel hout importeren uit Canada. "100% canadian maple". Maarja, weet niet of dat klopt. Als ik er daar 100 bestel betaal ik maar 10$ per plank... is wel erg goedkoop... maar China is natuurlijk sowieso goedkoper.
pi_61309783
er is een gezegde, don't let ride your friends chinese boards. of iets in die richting.
schijnt dat die planken dus het geld niet waard zijn. en ik vind het sowieso bull shit om decks via internet te bestellen omdat het mss wel geld bespaart. de skateindustrie in nederland moet ook levend blijvend. dus beter betaal je dan iets meer voor een fatsoenlijk deck, en draag je je steentje bij aan de nederlandse skatescene.
en show some love voor de shop in je buurt.
[/quote]
pi_61380958
ik wil mijn planken best in nederland kopen, maar freestyle- en slalomboards worden hier niet of nauwelijks verkocht..

hier een videootje van bijna de gehele nederlandse slalom scene ( ), ik ben te zien van 4:24 tot 4:53.

(al die het niet doet, moet je hem bekijken in hoge kwaliteit.. ?!?!?!?)
interesting stuff..
you read it,
you can't unread it!!
  donderdag 4 september 2008 @ 18:38:05 #146
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61381322
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:20 schreef hermanniet het volgende:
ik wil mijn planken best in nederland kopen, maar freestyle- en slalomboards worden hier niet of nauwelijks verkocht..

hier een videootje van bijna de gehele nederlandse slalom scene ( ), ik ben te zien van 4:24 tot 4:53.

(al die het niet doet, moet je hem bekijken in hoge kwaliteit.. ?!?!?!?)
hey, ik wil wel graag een keertje mee als je zoiets gaat doen.
pi_61381501
je bent meer dan welkom! deze meetings zijn meestal in a'dam, hoofddorp of leiden, dus helaas wel een beetje ver voor je..
interesting stuff..
you read it,
you can't unread it!!
pi_61386553
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef murderH het volgende:
er is een gezegde, don't let ride your friends chinese boards. of iets in die richting.
schijnt dat die planken dus het geld niet waard zijn. en ik vind het sowieso bull shit om decks via internet te bestellen omdat het mss wel geld bespaart. de skateindustrie in nederland moet ook levend blijvend. dus beter betaal je dan iets meer voor een fatsoenlijk deck, en draag je je steentje bij aan de nederlandse skatescene.
en show some love voor de shop in je buurt.
Iéts meer betalen? Vind het nogal een verschil of ik 70 euro voor een deck lap of 13,90 euro. En dan heb ik het dus niet over die Chinese dingen, want die zijn nog veel goedkoper. Daar ga ik ze sowieso niet bestellen want ik hoor uit meerdere hoeken dat dat niet echt betrouwbaar is. En wat de nederlandse skateindustrie betreft... jij weet ook wel dat zij al hun decks uit amerika halen. Dat is dus waar het geld voornamelijk naartoe gaat. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling die de plaatselijke middenstand wil ondersteunen met één plankje af en toe. En de shop waar ik dan nog wel altijd mijn love voor showde is overgaan in andere handen... handen die helaas mijn liefde niet waard zijn.

Maargoed... jij wilt dus de nederlandse skateindustrie (voor zover die bestaat) levend houden. Ik ook. En daarom lijkt me fijn om mensen die 70 euro voor een plank het niet waard vinden of kunnen betalen een mogelijkheid te bieden om voor een zacht prijsje een goede plank te krijgen. Volgens mij steun je de skatescene dan een stuk beter dan door enorme winstmarges die allemaal in Amerika gemaakt worden nog verder op te krikken. En nog iets... ik dacht dat alles in Amerika tegenwoordig een koopje voor ons was met de dollar vandaag de dag. WAAROM kost dat zelfde deck dan nog steeds 70 euro?? WIJ zijn de degene die genaaid worden en jij hebt er een probleem mee dat ik mijzelf níét laat naaien. Jij bent gewoon te goed voor deze wereld...
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:35:03 #149
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61423123
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:44 schreef hermanniet het volgende:
je bent meer dan welkom! deze meetings zijn meestal in a'dam, hoofddorp of leiden, dus helaas wel een beetje ver voor je..
Utrechter
pi_61423508
Trouwens, ik zat er aan te denken een wat breder deckje te proberen, ik heb nu een 7,5
Of is het beter het op een smallere te leren?

En ik bak er weinig meer van laatste tijd, rijdende ollie is 1 of 2x gelukt maar dan echt heel laag en het wil maar niet meer, heeft er iemand nog tips? ik heb niet echt iemand die het ff voor kan doen oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')