mail me even... dan stuur ik je ook de prijslijst met alle andere dingenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef Batsiaan het volgende:
Kwil wel wat meer info, kan je die site niet pasen?
waar heb je naartoe gemaild dan? Ik heb niks ontvangen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Batsiaan het volgende:
Heah thomas-b, kheb je gemailed gister maar nog niks binnen gekregen.
Dit betreft wel maple (100% canadian... de echte shitquote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef Goofup het volgende:
Ik heb ook eens een paar blancs gehad van een Duits fabriekje. Ik mocht ze testen. Ik geloof dat dit niet van maple was gemaakt. Ik had 3 verschillende en ze braken allemaal binnen de kortste keren. eentje zelfs met een lage pop shovit!
WTF!quote:Op maandag 1 september 2008 13:42 schreef Thomas B. het volgende:
Ben overigens ook in gesprek met een Amerikaan met een fabriekje in China. Verzendkosten (over zee) vallen erg mee maar ik moet eerst even uitzoeken hoe dat zit met invoerrechten en minimale orderhoeveelheden. Trucks verkoopt ie pas vanaf 100 stuks en wielen vanaf 400! Maar... een set wielen kost 1,50 dollar
Gewoon dat adress wat in je profiel staat.quote:Op maandag 1 september 2008 13:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
waar heb je naartoe gemaild dan? Ik heb niks ontvangen...
Sorry, dat was enkele jaren geleden en ik was zelf niet in de onderhandelingen betrokken. Ik kreeg 3 verschillende planken om te testen, maar weet niet waar het vandaan kwam (behalve dat het Duits wasquote:Op maandag 1 september 2008 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dit betreft wel maple (100% canadian... de echte shit) Maar weet je nog hoe dat fabriekje heette? Ben wel benieuwd...
maar natuurlijk kun je ook van een skatemerk kopen (in een skateshop), of namaakquote:Op maandag 1 september 2008 17:25 schreef murderH het volgende:
je moet wel fatsoenlijke schoenen kopen, adidas heeft een eigen skatesectie, net als nike. niets op aan te merken.
Sja, ze zeggen dat ze wel hout importeren uit Canada. "100% canadian maple". Maarja, weet niet of dat klopt. Als ik er daar 100 bestel betaal ik maar 10$ per plank... is wel erg goedkoop... maar China is natuurlijk sowieso goedkoper.quote:Op maandag 1 september 2008 14:58 schreef murderH het volgende:
skate nooit chinees hout, dat gaat je spijten.
hey, ik wil wel graag een keertje mee als je zoiets gaat doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:20 schreef hermanniet het volgende:
ik wil mijn planken best in nederland kopen, maar freestyle- en slalomboards worden hier niet of nauwelijks verkocht..![]()
hier een videootje van bijna de gehele nederlandse slalom scene (), ik ben te zien van 4:24 tot 4:53.
(al die het niet doet, moet je hem bekijken in hoge kwaliteit.. ?!?!?!?)
Iéts meer betalen? Vind het nogal een verschil of ik 70 euro voor een deck lap of 13,90 euro. En dan heb ik het dus niet over die Chinese dingen, want die zijn nog veel goedkoper. Daar ga ik ze sowieso niet bestellen want ik hoor uit meerdere hoeken dat dat niet echt betrouwbaar is. En wat de nederlandse skateindustrie betreft... jij weet ook wel dat zij al hun decks uit amerika halen. Dat is dus waar het geld voornamelijk naartoe gaat. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling die de plaatselijke middenstand wil ondersteunen met één plankje af en toe. En de shop waar ik dan nog wel altijd mijn love voor showde is overgaan in andere handen... handen die helaas mijn liefde niet waard zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef murderH het volgende:
er is een gezegde, don't let ride your friends chinese boards. of iets in die richting.
schijnt dat die planken dus het geld niet waard zijn. en ik vind het sowieso bull shit om decks via internet te bestellen omdat het mss wel geld bespaart. de skateindustrie in nederland moet ook levend blijvend. dus beter betaal je dan iets meer voor een fatsoenlijk deck, en draag je je steentje bij aan de nederlandse skatescene.
en show some love voor de shop in je buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |