ehm... Arnhem ligt natuurlijk vlak bij de grensquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef luciferist het volgende:
mits ons vertrouwde triootje ik ook.
[..]
Daar heb ik vorig jaar m'n voet gebrokenquote:
stoerquote:
ehm...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef luciferist het volgende:
jij geilt wel op lange dingen he pieter
Als je vriend zulke (mooie!) ambities heeft, hoop ik dat ie een beetje realistische blik op de zaken heeft. Als ie alleen maar zoiets heeft van "ik wil een vet eigen indoorpark woohoo" zou ik nog even wachten...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef Kapitein_Schaaldier het volgende:
OK, ja ik ben nieuw, en nee ik ben niet echt een skater(chick). MAAR! Mijn vriend wel, en hij wil ernstig graag een eigen indoor skatepark opzetten(een vrij grote ook nog), maar geen idee waar hij moet beginnen. Nu is mijn vraag, zijn er hier mensen (omgeving Meppel, hoeft niet natuurlijk maar zou wel handig zijn) die connecties hebben tot betreft het bouwen/opzetten/sponsoren/zowiezo hulp bieden met een skatepark. Zo ja, laat t ff weten dan en zo niet, ga zoeken/navragen aan mensen die wel zoiets zouden kunnen bieden.
Verder, volgende week kunnen jullie je hart op want het word bruut mooi weer (dus ook bruut mooi skateweer). Veel plezier allemaal, ik ga dan zeker weten ook buiten chillen bij een skatebaan
Nee dat is niet zo, hij heeft echt een droom om zoiets op te zetten. Hij weet ook wel dat het niet zomaar gaat, je hebt niet binnen een jaar een park, daar gaat meer tijd overheen zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je vriend zulke (mooie!) ambities heeft, hoop ik dat ie een beetje realistische blik op de zaken heeft. Als ie alleen maar zoiets heeft van "ik wil een vet eigen indoorpark woohoo" zou ik nog even wachten...
Business-plan schrijven, investeerders zoeken... denk aan (lokale) skatezaken -en bedrijven etc. Vaak komen dat soort dingen ook wel in aanmerking voor subsidie vanuit de gemeente/provincie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:24 schreef Kapitein_Schaaldier het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, hij heeft echt een droom om zoiets op te zetten. Hij weet ook wel dat het niet zomaar gaat, je hebt niet binnen een jaar een park, daar gaat meer tijd overheen zitten.
Het wordt ook niet echt 'zijn' park, er zijn meer mensen die er tijd in gaan steken (ik bijvoorbeeld), dat weet hij ook heel goed. Hij wist alleen niet waar hij moest beginnen en hoe het allemaal precies in zijn werk gaat, vandaar
beter dan die van jou in ieder gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |