quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ook in zekere zinWant dan ga ik pas naar australie
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh ik weet wel iets... Bart komt weer naar Zuid Holland
Niet!quote:
Niet. Ik ben ook zielig. Ik heb vandaag niks positiefs.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige nog die zeilig is![]()
Jij woont samen....Kan 75% hier nog lang niet zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige nog die zeilig is![]()
Zie TT en Fipoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Niet. Ik ben ook zielig. Ik heb vandaag niks positiefs.
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Niet. Ik ben ook zielig. Ik heb vandaag niks positiefs.
Omdat ze daar te simpel voor zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
En waarom kan het afstudeerbureau niet gweoon antwoord geven op m'n vragen![]()
JA!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat klopt
kom laten we samen van de brug afspringen
Nu duimen we mee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ruim 4 miljoen.. nou dan trakteer ik met de meet hoor!
Maar die gast is eig best slim die daar zit, goede leraar en begeleider enzo! waarom doet ie nu ineens zo vaag!quote:
Hoezo woont cue samen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij woont samen....Kan 75% hier nog lang niet zeggen
Dan wil ik ook zielig zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef Jipje het volgende:
En dan lekker gaan zwemmen, das fijn met dit weer
Nee tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Jipje het volgende:
Hoezo woont cue samen?
Dan kom ik ook welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan zijn je vragen te moeilijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar die gast is eig best slim die daar zit, goede leraar en begeleider enzo! waarom doet ie nu ineens zo vaag!
Nu wordt ik zelfs nog chagrijnig!
Doe maar gulquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:
Al 1,5 jaar niet meerquote:
quote:
Ik ga m'n mail eens teruglezen, of het echt zo moelijk wasquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga m'n mail eens teruglezen, of het echt zo moelijk was
Hoe kun je!quote:
Sorryquote:
Ojawel hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:37 schreef Yesse het volgende:
Iphone heeft geen mooie cameraEn ik heb al een Ipod dus dat is zonde
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben zielig, want jij komt niet naar de meet
Nog veuls te koud johquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
Maar je kunt wel gaan zwemmen als je dat wilt
Kwestie: ik wil mijn stage onderbreken en in september de laatste maand lopen (ivm mooie afronding stage enzo).. dat betekend dat ik pas per oktober met afstudreen kan (terwijl iedereen per september gaat natuurlijk en m'n klasgenoten zijn op dit moment aan het afstuderen)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:38 schreef Jipje het volgende:
Misschien heb je ergens een tactische typefout gemaakt?
Geeft nietquote:
Hoezo, zwembad is meestal verwarmd hoorquote:
Zwembad, tsssquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:41 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoezo, zwembad is meestal verwarmd hoor
coolquote:
Met zn 2en verplicht afstuderenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kwestie: ik wil mijn stage onderbreken en in september de laatste maand lopen (ivm mooie afronding stage enzo).. dat betekend dat ik pas per oktober met afstudreen kan (terwijl iedereen per september gaat natuurlijk en m'n klasgenoten zijn op dit moment aan het afstuderen)
Mijn vraag mbt tot afstuderne (moet met z'n tweeen officieel);
Is het een groot probleem als ik dit alleen zou willen doen?
Antwoord:
Of je een partner vindt die dan ook kan? De grote groep begint altijd in februari.
DUH!!! dat snap ik ook wel!!!
Aantal MP zegt niet alles, het gaat ook om de chip- en lenskwaliteitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, wel met flashMaar nog steeds niet 5 MP toch?
Is dat niet dan...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Zwembad, tsss![]()
Ik woon in Zeeland gek
De zee is dichterbij als het zwembad
om het verhaal compleet te makenquote:
Jamaar MP zegt ook wel wat. En een 2.0 is gewoon niet alles..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aantal MP zegt niet alles, het gaat ook om de chip- en lenskwaliteit
Saai? wel gezellig hoor en ook wel handig.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kwestie: ik wil mijn stage onderbreken en in september de laatste maand lopen (ivm mooie afronding stage enzo).. dat betekend dat ik pas per oktober met afstudreen kan (terwijl iedereen per september gaat natuurlijk en m'n klasgenoten zijn op dit moment aan het afstuderen)
Mijn vraag mbt tot afstuderne (moet met z'n tweeen officieel);
Is het een groot probleem als ik dit alleen zou willen doen?
Antwoord:
Of je een partner vindt die dan ook kan? De grote groep begint altijd in februari.
DUH!!! dat snap ik ook wel!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om het verhaal compleet te maken
4 jaar relatie gehad ong.. laatste jaar samengewoond, en nu al 1,5 jaar vrijgezel.. en ik kom maar niks leuks tegen
Zie je... niet mijn dag jaar
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om het verhaal compleet te maken
4 jaar relatie gehad ong.. laatste jaar samengewoond, en nu al 1,5 jaar vrijgezel.. en ik kom maar niks leuks tegen
Zie je... niet mijn dag
Hij is niet debiel, hij zou het moeten begrijpen. ik vind het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je duidelijke korte vragen maken:
- Ik wil in oktober beginnen met afstuderen, mag dit?
- Hoe werkt het dan met de beoordelingsmomenten, kunnen die voor mij speciaal ingepland worden?
- Mag ik alleen afstuderen, in plaats van in een duo?
Hoeft ie alleen maar ja of nee op te antwoorden
Eeuwig vrijgezel en hetzelfdequote:
Foto's die ik ervan gezien heb vond ik er puick uit zienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jamaar MP zegt ook wel wat. En een 2.0 is gewoon niet alles..
same here. Maar eigenlijk alleen in uiterste noodgevallen. Ze doen er alleen totaal niet moeilijk over als je alleen gaatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij ons moet het eigenlijk ook in 2tallen, maar je mag ook wel alleen.
quote:
quote:
Dat laatste heb ik zelfs niet.. geef mij maar eens onbeantwoorde vlinders . Weet ik tenminste dat ik die ook nog kan hebben (nooit echt gehad)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel en hetzelfde
Tenminste, kom af en toe wel wat leuks tegen, maar dan is het al bezet
Kost je weer een paar maanden...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet debiel, hij zou het moeten begrijpen. ik vind het allemaal wel best
anders ga ik per februari afstuderen.. boeit mij wat
Ach ben nog niet bejaard, ik heb de tijdquote:
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de warequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]Jullie zijn schatten!
[..]
Dat laatste heb ik zelfs niet.. geef mij maar eens onbeantwoorde vlinders . Weet ik tenminste dat ik die ook nog kan hebben (nooit echt gehad)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
Ik moet eigenlijk een keertje gaan beginnen aan mijn essay grasmaaien
Wij gaan gewoon een keertje samen telefoon shoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Foto's die ik ervan gezien heb vond ik er puick uit zien
is ook zo, maar ik zou toch wel antwoord willen op die vragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ben nog niet bejaard, ik heb de tijd
Ga ik in de tussentijd wel werken
Hij zit al in amersfoortquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een keertje samen telefoon shoppen
Als je dan toch bezig bent he, kom het gras bij mij ook even maaienquote:
Of gewoon die zenuwachtigheid als je iemand die je leuk vind spreekt/ziet..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de ware![]()
tenminste, ik
Huisdierenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de ware![]()
tenminste, ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dat zegt ie net!quote:
Ja, ik rij wel even naar Eindhovenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Jipje het volgende:
Als je dan toch bezig bent he, kom het gras bij mij ook even maaien
Johquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Huisdieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer weet je dan wie de ware is?
Als je vlinders in je buik krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En knikkende knieen als je em ziet
En de zenuwen als ie belt
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ghehequote:
Ik ga wel in een 2tal geloof ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
same here. Maar eigenlijk alleen in uiterste noodgevallen. Ze doen er alleen totaal niet moeilijk over als je alleen gaat
Tis makkelijker omdat je dan altijd iemand hebt om opterug te vallen. Maar als je goede begeleiding hebt binnen het bedrijf is er niks aan de hand (is mijn ervaring, ik vind het heerlijk zo, lekker je eigen tempo en met vragen kan ik altijd terecht, verder zijn ze erg blij met me, want ze willen graag dat ik blijf)
Checkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Of gewoon die zenuwachtigheid als je iemand die je leuk vind spreekt/ziet..
zitten wachten op een telefoontje. zoiets.. gewoon een keer..
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je vlinders in je buik krijgt
En knikkende knieen als je em ziet
En de zenuwen als ie belt
Jammer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik rij wel even naar Eindhoven
Heb hier genoeg baantjes te doen
Nu zeg je dus dat jij lelijk bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe
Alleen maar lelijke mensen in Amersfoort
Moet maar eens gaan verhuizen ofzo..quote:
Met die zweep vind ie dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef Jipje het volgende:
Jammer...![]()
Nou moet ik mn vriend aan het werk zetten zaterdag
quote:
College onder je afstuderen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga wel in een 2tal geloof ikGa dan ook afstuderne waar ik stage loop! En ze vinden het prima als er nog een studiegenootje komt. Heb er wel zin in.. want dat is allemaal wat losser.. beetje college, beetje studeren, afstuderen.. van ales door elkaar.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die zweep vind ie dat toch geen probleem?
[..]
Bij tante Sjaan in Koog aan de Zaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet waar hij vanavond is..![]()
Nouja, bij wie dan
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij tante Sjaan in Koog aan de Zaan
Hier op het eiland ook weinigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopen
Hier in Enschede kom ik niet eens aan de vijf
Jongens in het westenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik rijd er alleen langsquote:
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 wekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
College onder je afstuderen?
Dat heb ik niet gehad, gelukkig. Gewoon fulltime afstuderen
dat bedoel ik..quote:
Huh oke! dat is wel relaxed zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 weken
Dus dan heb je wat meer tijd voor collega's etc.
waar woon je dan??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik wil verhuizen!!!
Ik heb ook 20 weken de tijd gehad. Maar ik heb al mn tentamens gehad dus ik hoef ook geen college meer te volgen. Of bedoelde je collega's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 weken
Dus dan heb je wat meer tijd voor collega's etc.
In Hengelo niet veel beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enschedequote:
Jongens in Noord Brabantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik wil verhuizen!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Hengelo niet veel beter
Wat een boer(inn)en
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen
Ohnee. Ik was boos op jou![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik: alles is bezetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
Jongens in Noord Brabant
(tenminste, die van mij)
Nounouquote:
Ja, maar kost geen tijd buiten de opleiding ofzo. Heb heb dan gewoon in 4 jaar afgerond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh oke! dat is wel relaxed zeg![]()
kost wat meer tijd, maar dan nog
Nee ik moet dus nog 13 punten halen, dus ga ook wel wat college's volgenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 weken de tijd gehad. Maar ik heb al mn tentamens gehad dus ik hoef ook geen college meer te volgen. Of bedoelde je collega's?
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Hengelo niet veel beter
Wat een boer(inn)en
Uitzonderingen daar gelatenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stad
ik weet nog niet zeker of ik komquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
hoeveel vrijgezelle kerels komen er op de meet?![]()
Dean en ik iigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stad
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
* streeptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!
Ja al waren die er amper weet ik nog welquote:
Succes!quote:
Ik zit toch te ver wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grasmaaien? Dat moet hier ook nog gebeuren
* KiwiTjuHh kijkt lief!
Alles is beter dan niks op het momentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij weigert om met zn grasmaaiert zn tuin te verlaten...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grasmaaien? Dat moet hier ook nog gebeuren
* KiwiTjuHh kijkt lief!
Zij komt tenminste naar de meetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij weigert om met zn grasmaaiert zn tuin te verlaten...
dat klinkt wel heel erg hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alles is beter dan niks op het moment
Eindhovenquote:
quote:
* stapt op z'n grasmaaierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Jipje het volgende:
Hier schijnen trouwens wel heel veel mooie dames rond te lopen![]()
Dan weet ik die blijkbaar goed te ontlopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eindhoven
Hier schijnen trouwens wel heel veel mooie dames rond te lopen![]()
quote:
kedeng kedeng kedeng kedeng OEHOE!quote:
Volgens mij moet je op de markt zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan weet ik die blijkbaar goed te ontlopen
Of zij mij
Het was leuk geweest als ie opeens Zwolle gepost hadquote:
Is het zo ergquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:12 schreef Jipje het volgende:
Kom je mijn berglandschap in de achtertuin wegmaaien?
Dat is wel de bedoeling jaquote:
Mwa ik heb het niet zo op vrouwen met doorrookte stemmenquote:
Ja zo erg is hetquote:
HEEEEEEEEERRRRRRRRRLIJKE AAAARBEIUHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa ik heb het niet zo op vrouwen met doorrookte stemmen
Aan de binnenkant van je ogen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar eens van het zonnetje genieten
De passiviteit straalt er idd vanafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogMaar eigelijk lees ik meer mee
Ik zal wel wat activer worden danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De passiviteit straalt er idd vanaf
ik probeer druk te wezen / worden...Moet namelijk nog wel behoorlijk wat doen de laatste 2 weken....Maar mijn hoofd is dol en het is moeilijk om me erop te richtenquote:
Kijk maar waar je zin in hebt, want ik ben niet meer de vrolijkste persoonquote:
Ik zit ook niet in mn meest vrolijkste bui dus dat scheeltquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk maar waar je zin in hebt, want ik ben niet meer de vrolijkste persoon
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in mn meest vrolijkste bui dus dat scheelt
Dat idd!quote:
Komt allemaal goed schatjesquote:
Nog 4 weken waarin ik 57 uur moet werkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt allemaal goed schatjes![]()
Denk aan de leuke dingen in het leven die er zijn / komen gaan
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE......quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat idd!
Cali.. jij bent juist vrolijk nu! en helemaal hyper, maak ons eens hyper!
Die duren nog veels te langquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
Komt allemaal goed schatjes![]()
Denk aan de leuke dingen in het leven die er zijn / komen gaan
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE......
WHIEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
en na die 4 weken is er vakantiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nog 4 weken waarin ik 57 uur moet werken
Whahahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE......
WHIEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Jaaaaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
en na die 4 weken is er vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan ga je toch vast iets leuks doen![]()
Werken is geld en geld is leuke dingenquote:
Leuke dingen leuke dingen kome eraanquote:
dan worden ze mooi glad en trek je leuke jongens aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Oja, en ik heb vastgesteld dat ik vanavond me benen weer moet harsen..
auquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Oja, en ik heb vastgesteld dat ik vanavond me benen weer moet harsen..
feliquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
zo.. net even laten weten dat ik het contract hier accepteer
Ik hoef geen leuke jongenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
dan worden ze mooi glad en trek je leuke jongens aan
gefeliciteeeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
zo.. net even laten weten dat ik het contract hier accepteer
Leuke meisjesquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuke meisjes![]()
Of niet leuke jongens mag ook hoor![]()
Chagerijnquote:
Wat wil je dan wel? niks?quote:
Geef je het opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ChagerijnGa je niet meer opvrolijken hoor
Een pupiequote:
Denk dat we elkaar goed de diepte in kunnen trekkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geef je het op![]()
Ik ben een te moeilijk persoon
Een ponyquote:
nee ben vandaag gewoon te blij om het te proberenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geef je het op![]()
Ik ben een te moeilijk persoon
iets dat te commanderen valtquote:
Poesjesquote:
Zit! Hou je mond!quote:
wat is dat dan arme schat?quote:
watquote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen zijn ook goed te commanderen hoor![]()
Van mij ook een feli hequote:
Minder internettenquote:
Je verdient beterquote:
Je kunt het ook gewoon zeggen als je me weg wilt hebben hoorquote:
waar je je arm mee belastquote:
Jij kan veel beter krijgen!!quote:
Bij dezequote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zeggen als je me weg wilt hebben hoor
vies meisjequote:
Ken je niet denk ik, is geen didammerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Je verdient beter![]()
wie is je ex-liefje?
Leek me grappig als ik m zou kennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ken je niet denk ik, is geen didammer
En ik ben nog steeds benieuwd wie jij bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Leek me grappig als ik m zou kennen
Ik heb je wel doorquote:
quote:
heel natuurlijkquote:
Dat zijn heel veel mensen hierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds benieuwd wie jij bent
succesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Aike, Joyce of Milja als ik ze ooit spreek![]()
Ik neuk heb hier met niemandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens even voor de herhaling.. wie neukt heeft hier nou met wie? weet het al niet meer
En volgens mij is het niet moeilijk om door hun vrienden lijsten te kijken en kijken wie er in Nijmegen woont enzo...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Aike, Joyce of Milja als ik ze ooit spreek![]()
Ik met hostiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens even voor de herhaling.. wie neukt heeft hier nou met wie? weet het al niet meer
Ja maar ik heb niet zo'n zin om hun vriendenlijsten door te spittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
En volgens mij is het niet moeilijk om door hun vrienden lijsten te kijken en kijken wie er in Nijmegen woont enzo...
owja hosti was hetquote:
Neem degene met de minste vrienden...Volgens mij heeft Aike er maar iets in de 300quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet zo'n zin om hun vriendenlijsten door te spitten
Pff.. kun je het net zo goed even zeggenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Neem degene met de minste vrienden...Volgens mij heeft Aike er maar iets in de 300
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. kun je het net zo goed even zeggen
Schrijf je ideeen in iedergeval op!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
Hm. Ik denk dat mn essay wel wat gaat worden, heb opeens tonnen met ideeën ... Nu nog uitwerken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
blijven posten, blijven postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
He meiden!
als Piles nu nog even wegblijft en nico z'n mond houdt.. hebben we een echte meidenclub!
Maar dat wou ik niet zeggen.. als piles nog even wegblijft en ik vanavond er veel ben.. haal ik wss z'n aantal posts in
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Kleine kans dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf lekker anoniem....vind ik heerlijk relaxed
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik doe m'n best, ik doe m'n best!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Milou__ het volgende:
blijven posten, blijven posten![]()
Meidenclub![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
He meiden!
als Piles nu nog even wegblijft en nico z'n mond houdt.. hebben we een echte meidenclub!
Maar dat wou ik niet zeggen.. als piles nog even wegblijft en ik vanavond er veel ben.. haal ik wss z'n aantal posts in
De mannen weer niet met hoofdletter hequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:58 schreef Milou__ het volgende:
Cali, wat is de beginletter van je echte naam?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:58 schreef Milou__ het volgende:
Cali, wat is de beginletter van je echte naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
aw poehoequote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mannen weer niet met hoofdletter he
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:00 schreef Milou__ het volgende:
Ik vraag het gewoon bij de blokker in didam
tis dat je mij lief vindtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
tis dat ik zo lief ben maar anders...
Ik ben heel vaak in didam te vinden hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je gaat speciaal naar Didam daarvoor...
dankquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
Hee Dames
Schat, proficiat met je mooie nieuws![]()
![]()
Zeg dat dan ook!!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
o..o..omdat ik..ik..ik.. jou zo..zoo...zo.. lief vindt...
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schrijf je ideeen in iedergeval op!!![]()
Steekwoorden, ergens op een ander papiertje.. dan vergeet je het tenminste niet!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb ik gedaan![]()
Thuis ligt ook mijn boek dus die moet ik binnenkort maar even doorspiiten
Valt wel meequote:
23 juni samen met 5 opdrachten en lesverslagen + een tentamenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
23 juni samen met 5 opdrachten en lesverslagen + een tentamenIk begin weer lekker vroeg
Ohquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt wel mee
kan het goed verbloemen
en hoe staat het bij jou dan?quote:
2 weken lang sterkte!quote:
wist wel dat je dat lekker zou vindenquote:
nog 2 uur is dat.. uh ik bedoel 5 kwartierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja wel stabiel he.
aftellen tot half 5
Niksquote:
haha.. spank me like a monkey babyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wist wel dat je dat lekker zou vinden
Nu wordt je eng!quote:
ze wilde even weten met wie Cali neukte heeft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ow en wat bedoel je hier mee Cue?
[..]
-2 minutenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog 2 uur is dat.. uh ik bedoel 5 kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |