Saai? wel gezellig hoor en ook wel handig.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kwestie: ik wil mijn stage onderbreken en in september de laatste maand lopen (ivm mooie afronding stage enzo).. dat betekend dat ik pas per oktober met afstudreen kan (terwijl iedereen per september gaat natuurlijk en m'n klasgenoten zijn op dit moment aan het afstuderen)
Mijn vraag mbt tot afstuderne (moet met z'n tweeen officieel);
Is het een groot probleem als ik dit alleen zou willen doen?
Antwoord:
Of je een partner vindt die dan ook kan? De grote groep begint altijd in februari.
DUH!!! dat snap ik ook wel!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om het verhaal compleet te maken
4 jaar relatie gehad ong.. laatste jaar samengewoond, en nu al 1,5 jaar vrijgezel.. en ik kom maar niks leuks tegen
Zie je... niet mijn dag jaar
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om het verhaal compleet te maken
4 jaar relatie gehad ong.. laatste jaar samengewoond, en nu al 1,5 jaar vrijgezel.. en ik kom maar niks leuks tegen
Zie je... niet mijn dag
Hij is niet debiel, hij zou het moeten begrijpen. ik vind het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je duidelijke korte vragen maken:
- Ik wil in oktober beginnen met afstuderen, mag dit?
- Hoe werkt het dan met de beoordelingsmomenten, kunnen die voor mij speciaal ingepland worden?
- Mag ik alleen afstuderen, in plaats van in een duo?
Hoeft ie alleen maar ja of nee op te antwoorden
Eeuwig vrijgezel en hetzelfdequote:
Foto's die ik ervan gezien heb vond ik er puick uit zienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jamaar MP zegt ook wel wat. En een 2.0 is gewoon niet alles..
same here. Maar eigenlijk alleen in uiterste noodgevallen. Ze doen er alleen totaal niet moeilijk over als je alleen gaatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij ons moet het eigenlijk ook in 2tallen, maar je mag ook wel alleen.
quote:
quote:
Dat laatste heb ik zelfs niet.. geef mij maar eens onbeantwoorde vlinders . Weet ik tenminste dat ik die ook nog kan hebben (nooit echt gehad)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Eeuwig vrijgezel en hetzelfde
Tenminste, kom af en toe wel wat leuks tegen, maar dan is het al bezet
Kost je weer een paar maanden...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is niet debiel, hij zou het moeten begrijpen. ik vind het allemaal wel best
anders ga ik per februari afstuderen.. boeit mij wat
Ach ben nog niet bejaard, ik heb de tijdquote:
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de warequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]Jullie zijn schatten!
[..]
Dat laatste heb ik zelfs niet.. geef mij maar eens onbeantwoorde vlinders . Weet ik tenminste dat ik die ook nog kan hebben (nooit echt gehad)
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:47 schreef Yesse het volgende:
Ik moet eigenlijk een keertje gaan beginnen aan mijn essay grasmaaien
Wij gaan gewoon een keertje samen telefoon shoppenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Foto's die ik ervan gezien heb vond ik er puick uit zien
is ook zo, maar ik zou toch wel antwoord willen op die vragen als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ben nog niet bejaard, ik heb de tijd
Ga ik in de tussentijd wel werken
Hij zit al in amersfoortquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een keertje samen telefoon shoppen
Als je dan toch bezig bent he, kom het gras bij mij ook even maaienquote:
Of gewoon die zenuwachtigheid als je iemand die je leuk vind spreekt/ziet..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de ware![]()
tenminste, ik
Huisdierenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mijn ervaring: die vlinders krijg je pas bij de ware![]()
tenminste, ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dat zegt ie net!quote:
Ja, ik rij wel even naar Eindhovenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Jipje het volgende:
Als je dan toch bezig bent he, kom het gras bij mij ook even maaien
Johquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Huisdieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer weet je dan wie de ware is?
Als je vlinders in je buik krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En knikkende knieen als je em ziet
En de zenuwen als ie belt
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Ghehequote:
Ik ga wel in een 2tal geloof ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Jipje het volgende:
[..]
same here. Maar eigenlijk alleen in uiterste noodgevallen. Ze doen er alleen totaal niet moeilijk over als je alleen gaat
Tis makkelijker omdat je dan altijd iemand hebt om opterug te vallen. Maar als je goede begeleiding hebt binnen het bedrijf is er niks aan de hand (is mijn ervaring, ik vind het heerlijk zo, lekker je eigen tempo en met vragen kan ik altijd terecht, verder zijn ze erg blij met me, want ze willen graag dat ik blijf)
Checkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Of gewoon die zenuwachtigheid als je iemand die je leuk vind spreekt/ziet..
zitten wachten op een telefoontje. zoiets.. gewoon een keer..
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je vlinders in je buik krijgt
En knikkende knieen als je em ziet
En de zenuwen als ie belt
Jammer...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik rij wel even naar Eindhoven
Heb hier genoeg baantjes te doen
Nu zeg je dus dat jij lelijk bentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ghehe
Alleen maar lelijke mensen in Amersfoort
Moet maar eens gaan verhuizen ofzo..quote:
Met die zweep vind ie dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef Jipje het volgende:
Jammer...![]()
Nou moet ik mn vriend aan het werk zetten zaterdag
quote:
College onder je afstuderen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga wel in een 2tal geloof ikGa dan ook afstuderne waar ik stage loop! En ze vinden het prima als er nog een studiegenootje komt. Heb er wel zin in.. want dat is allemaal wat losser.. beetje college, beetje studeren, afstuderen.. van ales door elkaar.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die zweep vind ie dat toch geen probleem?
[..]
Bij tante Sjaan in Koog aan de Zaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet waar hij vanavond is..![]()
Nouja, bij wie dan
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij tante Sjaan in Koog aan de Zaan
Hier op het eiland ook weinigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopen
Hier in Enschede kom ik niet eens aan de vijf
Jongens in het westenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopen
Hier in Enschede kom ik niet eens aan de vijf
Ik rijd er alleen langsquote:
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 wekenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
College onder je afstuderen?
Dat heb ik niet gehad, gelukkig. Gewoon fulltime afstuderen
dat bedoel ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |