Huh oke! dat is wel relaxed zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 weken
Dus dan heb je wat meer tijd voor collega's etc.
waar woon je dan??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik wil verhuizen!!!
Ik heb ook 20 weken de tijd gehad. Maar ik heb al mn tentamens gehad dus ik hoef ook geen college meer te volgen. Of bedoelde je collega's?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Afstuderen is bij ons 10 weken eigenlijk, maar wij 'smeren' het uit over 20 weken
Dus dan heb je wat meer tijd voor collega's etc.
In Hengelo niet veel beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
kijken of er in het westen leuke jongens rondlopen
Hier in Enschede kom ik niet eens aan de vijf
Enschedequote:
Jongens in Noord Brabantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat bedoel ik..
ik wil verhuizen!!!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Hengelo niet veel beter
Wat een boer(inn)en
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen
Ohnee. Ik was boos op jou![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik: alles is bezetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
Jongens in Noord Brabant
(tenminste, die van mij)
Nounouquote:
Ja, maar kost geen tijd buiten de opleiding ofzo. Heb heb dan gewoon in 4 jaar afgerond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh oke! dat is wel relaxed zeg![]()
kost wat meer tijd, maar dan nog
Nee ik moet dus nog 13 punten halen, dus ga ook wel wat college's volgenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 weken de tijd gehad. Maar ik heb al mn tentamens gehad dus ik hoef ook geen college meer te volgen. Of bedoelde je collega's?
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Hengelo niet veel beter
Wat een boer(inn)en
Uitzonderingen daar gelatenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stad
ik weet nog niet zeker of ik komquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
hoeveel vrijgezelle kerels komen er op de meet?![]()
Dean en ik iigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij blij met zo'n leuke vriendin uit de stad
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
* streeptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!
Ja al waren die er amper weet ik nog welquote:
Succes!quote:
Ik zit toch te ver wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grasmaaien? Dat moet hier ook nog gebeuren
* KiwiTjuHh kijkt lief!
Alles is beter dan niks op het momentquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar die wonen ook allemaal weer zover weg.. dat lange afstands gedoe ben ik wel beetje zat!
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij weigert om met zn grasmaaiert zn tuin te verlaten...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grasmaaien? Dat moet hier ook nog gebeuren
* KiwiTjuHh kijkt lief!
Zij komt tenminste naar de meetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:08 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij weigert om met zn grasmaaiert zn tuin te verlaten...
dat klinkt wel heel erg hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alles is beter dan niks op het moment
Eindhovenquote:
quote:
* stapt op z'n grasmaaierquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Jipje het volgende:
Hier schijnen trouwens wel heel veel mooie dames rond te lopen![]()
Dan weet ik die blijkbaar goed te ontlopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eindhoven
Hier schijnen trouwens wel heel veel mooie dames rond te lopen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |