Die jaquote:
Dat was echt geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Iemand een foto van het gezicht van Gattuso nadat de scheidsrechter hem heeft gematst?
Dat moment jahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Iemand een foto van het gezicht van Gattuso nadat de scheidsrechter hem heeft gematst?
quote:
Gullit.quote:
Dat is een mooie!quote:
Mooi ja.quote:
Lijkt me dat ff onhandigquote:
Die kop heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Zware overtreding, geel waardig. Scheids kijkt hem semi-boos, semi-vriendelijk aan, zo van "je weet het jongen, ik mats je", waarop Gattuso met een grote lach op zijn gezicht naar de scheids kijkt, waarna de scheids zijn lach probeert in te houden.quote:
Mooi ... de tragiek.quote:
quote:
Deze is echt heel mooiquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:59 schreef Nudie het volgende:
Heren!
Ik zoek een foto van Rembrandtplein of een andere plek waar veel Oranje fans gister uit hun dak gingen bij de wedstrijd gister van NL vs ITA. Vraag me niet waarom maar heb t nodig
Oranje fans zijn geliefd in het buitenlandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Deze is echt heel mooiPrachtig om te zien. Ik vind het ook altijd mooi om te zien als supporters er met elkaar een feestje van maken. Oranjefans zijn volgens mij het minst relgevoelig met toernooien. Van die momenten geniet ik altijd.
ik vind die 2 droevige italianen tussen al die nederlanders (rij 2 en 4) leuker om te zien, zullen ook wel eens leukere wedstrijdjes gezien hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:09 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Haha dat brulshirt in het publiek! Lachen die dingen
Bij ons lopen ze met een bos wortelen op hun hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
Dat touwtje om de kin van die meest rechtse pad
Is Ooijer hier nu aan het appelleren voor buitenspel?quote:
Krijg nou watquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is Ooijer hier nu aan het appelleren voor buitenspel?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En was het niet zo dat juist voor hem Van Nistelrooy bij de aftrap met een brede greins stond?quote:Op woensdag 11 juni 2008 04:17 schreef Irrem het volgende:
Vlak voor de aftrap van de 2e helft stond, geloof ik, materazzi met een heel sip gezicht. Iemand daar een foto van??
Kijk de beelden nog eens terug, half oranje staat met een arm omhoog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
soort annemaria koekkoekquote:
quote:
Leuk, zo'n paupershirt met incorrect Engels eropquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef Smurfin het volgende:
Van de BBC
Washed away on a sea of oranje
Paul Fletcher 10 Jun 08, 08:40 AM
Berne
Picture the scene - a huge, cavernous underground factory somewhere in the flatlands of Holland populated by industrious and willing orange munchkins.
They slave away producing every conceivable clothing item in bright, distinct orange to satisfy the need of a nation's football frenzy.
I doubt whether Berne has ever seen anything like what it witnessed on Monday as the Dutch provided a textbook lesson in the fine arts of bringing a major tournament to life.
[ afbeelding ]
Orange Elvises, orange mountain maids, orange bears, orange road workers, nuclear plant workers in orange radiation suits - orange variations of any kind of clothing you care to mention rolled into town and sparked a huge, huge party.
It was an awe-inspiring sight and, inching my way through the increasingly inebriated masses, I felt for the first time here in Switzerland the true magic of a major football tournament, the point at which it all starts to make sense.
De rest staat hier
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
En was het niet zo dat juist voor hem Van Nistelrooy bij de aftrap met een brede greins stond?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:01 schreef Smurfin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buiten de moffen, polen en engelsen (misschien een paar verdwaalde Turken) gebeurt er nooit wat op die toernooien. En meestal valt het daadwerkelijke geweld ook reuze mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oranje fans zijn geliefd in het buitenlandze komen om te feesten, niet om te rellen
Correcter Engels dan het Nederlands hier op FOK doorgaansquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Leuk, zo'n paupershirt met incorrect Engels erop
Heerlijk die groothoek foto's. Die gaat mee in de archievenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:23 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
Die lucht was idd echt briljant gisteren:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bwhehehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Hoezo kijken ze allemaal die negert aan, hoort ie daar niet te staan ofzo![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Is gewoon sportief gedragquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:17 schreef DubzOne het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi... Ooijer denkt dat hij aan het verdedigen is en appelleert voor buitenspel nadat Van Nistelrooij de 1-0 heeft gescoord!
Toch vind ik het wel een indrukwekkende fotoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:21 schreef lubje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien is dat de enige Hooligan die ze in Oostenrijk hebben
ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:14 schreef Hankster het volgende:
[..]
Van dit moment zijn vast nog wel meer foto's
Priceless foto inderdaad, zijn gezichtsuitdrukking is kenmerkend wat waarschijnlijk de miljoenen kijkers voor de tv dachten. 'How the fuck did he scored that goal!'quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Priceless foto inderdaad, zijn gezichtsuitdrukking is kenmerkend wat waarschijnlijk de miljoenen kijkers voor de tv dachten. 'How the fuck did he score that goal!'
Gevalletje strike a pose. Hij liep eerst juichend weg en bedacht toen "oh laat ik iets grappigs/cools doen"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Priceless foto inderdaad, zijn gezichtsuitdrukking is kenmerkend wat waarschijnlijk de miljoenen kijkers voor de tv dachten. 'How the fuck did he scored that goal!'
Dat was idd fantastischquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoop hetdat moment dat hij z'n armen uitstrekt in zo'n gebaar van 'ja ik weet ook niet hoe ik het deed hoor kan het ook niet helpen' is echt priceless
Onwijs tof artikel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef Smurfin het volgende:
Van de BBC
Washed away on a sea of oranje
Paul Fletcher 10 Jun 08, 08:40 AM
Berne
Picture the scene - a huge, cavernous underground factory somewhere in the flatlands of Holland populated by industrious and willing orange munchkins.
They slave away producing every conceivable clothing item in bright, distinct orange to satisfy the need of a nation's football frenzy.
I doubt whether Berne has ever seen anything like what it witnessed on Monday as the Dutch provided a textbook lesson in the fine arts of bringing a major tournament to life.
[ afbeelding ]
Orange Elvises, orange mountain maids, orange bears, orange road workers, nuclear plant workers in orange radiation suits - orange variations of any kind of clothing you care to mention rolled into town and sparked a huge, huge party.
It was an awe-inspiring sight and, inching my way through the increasingly inebriated masses, I felt for the first time here in Switzerland the true magic of a major football tournament, the point at which it all starts to make sense.
De rest staat hier
Was leuk om te zien, al die spelers met hun kinderen op het veld. Ik ben geen kinderfan, maar wat voor ervaring moet dat zijn voor al die kleine.quote:
Was prachtig om te zien, zijn er meer foto's van de spelers met hun kinderen na de wedstrijd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was leuk om te zien, al die spelers met hun kinderen op het veld. Ik ben geen kinderfan, maar wat voor ervaring moet dat zijn voor al die kleine.
niet alle Löwen kunnen lachen dit EKquote:
Hehe die was wel grappig ja.quote:
Dat was echt prachtig idd. Zelf kon hij ook niet geloven dat die erin zat, volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoop hetdat moment dat hij z'n armen uitstrekt in zo'n gebaar van 'ja ik weet ook niet hoe ik het deed hoor kan het ook niet helpen' is echt priceless
Ik vind het juist heel mooi staan. Net alsof ie poseert. En juist met die oranje kleding springen ze eruit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Jammer dat die camera zo opvalt bij die foto van Sneijder en zijn kindje
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Jammer dat die camera zo opvalt bij die foto van Sneijder en zijn kindje
Kindje is nou al bijna groter als zijn vaderquote:
Dat word altijd gezegd van Nederlandse sportfans, wij Admiralsfans kregen altijd hetzelfde compliment! Toch wel een goed ding over ons Nederlandersquote:
Wie is Wesley ook alweer?quote:
toch niet alle supporters van Heerenveen zijn homo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:09 schreef MaxPower het volgende:
geweldig die taferelen met die kindjes na afloop, voelde me net een vrouw, zo emotioneel werd ik er van.
sterker nog.. alle Friezen zijn homo!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:50 schreef toma het volgende:
toch niet alle supporters van Heerenveen zijn homo?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kindje is nou al bijna groter als zijn vader![]()
zekerquote:
Hmja, viel mij ook op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zeker
alleen jammer van die comments. van die blije Nederlanders weerje ziet ze op elk buitenlands forum
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
sterker nog.. alle Friezen zijn homo!
quote:
whaha grote meiden hoor! Is your mama proud!quote:
Iemand?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef MaxC het volgende:
Heeft iemand een grote foto van Nederlands Elftal na een goal tegen Frankrijk of Italiė? Die ik kan instellen als achtergrond?
Blijkbaar niet, misschien kan je hier wat meequote:
Peter R. de Vries?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:38 schreef crv het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, misschien kan je hier wat mee![]()
[ afbeelding ]
Whooeeahhaaa nu je het zegt lijkt die der wel verdacht veel opquote:
Deze komt er het dichtste bij. betere kan ik niet vinden.quote:
De Oranje zee van Bernquote:Op zondag 15 juni 2008 17:52 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch geweldig?
Waarom die helm?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef Takkembah het volgende:
Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rat die Koller.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef Takkembah het volgende:
Wat een wedstrijd, wat een wedstrijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 06:33 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mwoah, Volkan moet gewoon zijn handjes thuis houden.
Twee jaar terug: knie vs hoofd van Cech, knie won. Operatie, enz, enz ... sinds zijn terugkeer speelt hij met scrum cap.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:54 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
TIMBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Het zijn allemaal mooie foto's!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef Badabingea het volgende:
De eerste paar foto's van het vorige topic hadden echt een verhaal. Nu worden er gewoon random foto's gepost. Wij willen mooie foto's!
Mooi wedstrijdverslag zo!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Pakken we Der Spiegel er toch gewoon even bijTsjechiė-Turkije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kan zó bij de toneelschool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt wel mee, het zijn vooral super goede objectieven.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:22 schreef Badabingea het volgende:
Wat een camera's trouwens he, de tering. Hoeveel mp zal dat zijn 300?
Met een camera van 10 MP is het ook al goed te doen hoor, alleen een beetje oefenen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:22 schreef Badabingea het volgende:
Wat een camera's trouwens he, de tering. Hoeveel mp zal dat zijn 300?
Als ik me niet vergis, komt het er op neer dat die gozer links een ongenadig pak slaag krijgt van achtvoudig thai-boks kampioen Paulo Belicha.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:18 schreef Liquidootje het volgende:
Links op de foto is de thai boxer toch.
Inderdaad, half door de knieėn, handen in houding. Daarbij maakt die gozer rechts een totaal ongecontroleerde indruk met zijn wanabee agressieve uitstraling. Waarschijnlijk had die thai boxer aan 1 goede hit al genoeg.quote:
Je hoeft het ook alleen maar te lezenquote:
Mag dat eigenlijk wel... als Thaiboxer weet je meer truckjes.. daar moet je toch rekening mee houden als je op straat in een vechtpartij beland?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 06:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad, half door de knieėn, handen in houding. Daarbij maakt die gozer rechts een totaal ongecontroleerde indruk met zijn wanabee agressieve uitstraling. Waarschijnlijk had die thai boxer aan 1 goede hit al genoeg.
Ja, je moet je in elkaar laten slaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk wel... als Thaiboxer weet je meer truckjes.. daar moet je toch rekening mee houden als je op straat in een vechtpartij beland?
Tof!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:29 schreef p0k het volgende:
iemand een betere kwaliteit van deze foto: ??
[ afbeelding ]
Had het gezien ja, heb 'm ook maar gejat,quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef Silenus het volgende:
Nu 'gezelige' nog even goed spellen en je hebt een ultiem gaaf voetbalplaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |