Die jaquote:
Dat was echt geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Iemand een foto van het gezicht van Gattuso nadat de scheidsrechter hem heeft gematst?
Dat moment jahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Iemand een foto van het gezicht van Gattuso nadat de scheidsrechter hem heeft gematst?
quote:
Gullit.quote:
Dat is een mooie!quote:
Mooi ja.quote:
Lijkt me dat ff onhandigquote:
Die kop heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
Zware overtreding, geel waardig. Scheids kijkt hem semi-boos, semi-vriendelijk aan, zo van "je weet het jongen, ik mats je", waarop Gattuso met een grote lach op zijn gezicht naar de scheids kijkt, waarna de scheids zijn lach probeert in te houden.quote:
Mooi ... de tragiek.quote:
quote:
Deze is echt heel mooiquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:59 schreef Nudie het volgende:
Heren!
Ik zoek een foto van Rembrandtplein of een andere plek waar veel Oranje fans gister uit hun dak gingen bij de wedstrijd gister van NL vs ITA. Vraag me niet waarom maar heb t nodig
Oranje fans zijn geliefd in het buitenlandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:03 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Deze is echt heel mooiPrachtig om te zien. Ik vind het ook altijd mooi om te zien als supporters er met elkaar een feestje van maken. Oranjefans zijn volgens mij het minst relgevoelig met toernooien. Van die momenten geniet ik altijd.
ik vind die 2 droevige italianen tussen al die nederlanders (rij 2 en 4) leuker om te zien, zullen ook wel eens leukere wedstrijdjes gezien hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:09 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Haha dat brulshirt in het publiek! Lachen die dingen
Bij ons lopen ze met een bos wortelen op hun hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef MaxPower het volgende:
Dat touwtje om de kin van die meest rechtse pad
Is Ooijer hier nu aan het appelleren voor buitenspel?quote:
Krijg nou watquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is Ooijer hier nu aan het appelleren voor buitenspel?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En was het niet zo dat juist voor hem Van Nistelrooy bij de aftrap met een brede greins stond?quote:Op woensdag 11 juni 2008 04:17 schreef Irrem het volgende:
Vlak voor de aftrap van de 2e helft stond, geloof ik, materazzi met een heel sip gezicht. Iemand daar een foto van??
Kijk de beelden nog eens terug, half oranje staat met een arm omhoog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:55 schreef Put4 het volgende:
soort annemaria koekkoekquote:
quote:
Leuk, zo'n paupershirt met incorrect Engels eropquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:31 schreef Smurfin het volgende:
Van de BBC
Washed away on a sea of oranje
Paul Fletcher 10 Jun 08, 08:40 AM
Berne
Picture the scene - a huge, cavernous underground factory somewhere in the flatlands of Holland populated by industrious and willing orange munchkins.
They slave away producing every conceivable clothing item in bright, distinct orange to satisfy the need of a nation's football frenzy.
I doubt whether Berne has ever seen anything like what it witnessed on Monday as the Dutch provided a textbook lesson in the fine arts of bringing a major tournament to life.
[ afbeelding ]
Orange Elvises, orange mountain maids, orange bears, orange road workers, nuclear plant workers in orange radiation suits - orange variations of any kind of clothing you care to mention rolled into town and sparked a huge, huge party.
It was an awe-inspiring sight and, inching my way through the increasingly inebriated masses, I felt for the first time here in Switzerland the true magic of a major football tournament, the point at which it all starts to make sense.
De rest staat hier
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
En was het niet zo dat juist voor hem Van Nistelrooy bij de aftrap met een brede greins stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |