Sittin' on the Pirate dock of the Bay...quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:50 schreef Jarno het volgende:
Currently, this early preview of Safari 4 is only available to developers and requires Safari 3.1.1 to install the update. As of this morning, it has also been spotted aboard a certain pirate ship docked in a bay.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sittin' on the Pirate dock of the Bay...
Ja.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zijn prijzen zonder abonnement he. die $200,- is toch met AT&T?
In de VS wordt hij toch officieel helemaal niet simlock vrij verkocht?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zie Apple in de VS geen $700 a $800 vragen voor een simlock vrije iPhone.
waarom zou dat niet mogen? ze kunnen toch alles vragen wat ze willen? Of ze dan nog iets verkopen is het tweede.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zie Apple in de VS geen $700 a $800 vragen voor een simlock vrije iPhone.
Nee klopt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de VS wordt hij toch officieel helemaal niet simlock vrij verkocht?
Dat ding verkoopt toch wel al zouden ze er 650 euro voor vragen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen? ze kunnen toch alles vragen wat ze willen? Of ze dan nog iets verkopen is het tweede.
Ik vind dit een stuk interessanter dan een abbo á 40+ per maand moet ik zeggen. 1 Keer grote uitgave, en dan eens 15 euri per maand ofzo. Dan kan je ook nog zelf een provider kiezen toch?.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:33 schreef Dementor het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)t-499-569-in-europe/
Ook dit keer fungeren wij weer als de melkkoe van de wereld.
"This morning we're getting a first look at unsubsidized prices for the iPhone 3G in Europe. Vodafone Italy has set an out-of-contract price for the iPhone 3G at 499/¤569 ($773/$881) for the 8GB/16GB models, respectively. Subscription rates have not yet been announced. While steep, those prices are actually smartphone-reasonable in Italy (and around Europe) where an HTC Touch Cruise with its WiFi, tri-band HSDPA data, GPS, and touchscreen sells for ¤549. Capisce?"
Juist. En m'n stagebegeleider heeft toegezegd een groot deel van m'n iPhone te financieren, dus komt mij veel beter uit ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kijk even wat de abonnementsprijzen worden. Maar als de prijs ¤45,- p/m wordt voor over 2 jaar zou ik het zeker overwegen om een losse te kopen... en dan kun je gewoon lekker je KPN of Vodafone UMTS/HSDPA abonnementje erbij houden..
Een HTC Diamond is los ook rond de 500 euroquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik denk dat die gast wel even schrikt als je zegt dat dat ding ¤549,- los kost..
Das een PS3 en een Wii bij elkaar
Gast, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef JoMo0 het volgende:
Bij T-Mobile lekker een 3G abonnement voor slechts 69,50 ... koopje
We gingen nog uit van importeren en oude prijzen, dus dat zit redelijk ingecalculeerd. Wordt zijn 3e iPhone dan, vorige van de kast gemieterd door een kat, display kaput.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, ik denk dat die gast wel even schrikt als je zegt dat dat ding ¤549,- los kost..
Das een PS3 en een Wii bij elkaar
Gast , dat is de huidige prijs.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
Gast, hoe kom je daar nou weer bij.![]()
Dr is nog helemaal niks bekend.
De standaard internetabonnementen bij T-Mobile kosten 10 of 20 euro per maand, waarvoor je 128 kbit en 384 kbit krijgt. Het abonnement wat jij noemt is bedoeld voor laptops.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Gast , dat is de huidige prijs.![]()
Lijkt me sterk dat het in 3 weken daalt naar een tientje of wel ..
Klopt. Maar dat kan wel eens een goede indicatie zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
De standaard internetabonnementen bij T-Mobile kosten 10 of 20 euro per maand, waarvoor je 128 kbit en 384 kbit krijgt. Het abonnement wat jij noemt is bedoeld voor laptops.
Die films ken ik al.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
FapPod
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor GekSie...
Ken je de "Nicotine-gold" plated eMac al?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:46 schreef JoMo0 het volgende:
TK: eMac met 1 GHz, 80GB, 512 MB, DVDbrander en Airport
Wat is daar nu weer mee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:12 schreef Dementor het volgende:
De eMac van Koning Midas gek.
Hij blaast zijn laatste adem uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
de fan van mijn mac mini blijft maar draaien.
Zou ie stuk aan het gaan zijn?
Not funnyquote:
Je hebt je Mini niet open gehaald? Als je je RAM of HD upgrade moet de fan stekker los .. of er zit stof in de openingen onderop de Mini. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Not funny![]()
Ik heb smc geinstalleerd. Die heeft nu de fan onder controle maar de mac mini wordt wel 60 graden...
Beter.quote:
De reden om geen MBP te kopen/hebbenquote:
FATAL ERROR: Connection to database server failed.User hostdump_img has already more than 'max_user_connections' active connectionsquote:
Goed upload ding men!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
FATAL ERROR: Connection to database server failed.User hostdump_img has already more than 'max_user_connections' active connections
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat iTunes ook de nummer in mn bibliotheek afspeelt zonder markering. Ik heb niet alles op mn ipod staat maar nu worden die nummers ook niet afgespeeld door iTunes.
Waarom heb je 't zo?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houd ik toch van mijn mooie toetsenbord en hoe eenvoudig het is om de letters te veranderen
QFTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind het maar een kutding vergeleken met die nieuwe tikplankjes
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die laptop-toetsen prefereren weten niet wat goede feedback is. Je typt enorm snel fout, op een laptop keyboard. Die keyboards zijn uit noodzaak ontwikkelt, niet omdat ze zo lekker typen.
mwoah, ik heb een jaar op die grote witte getypt en ik typ nu op dat alu ding. En daar typ ik toch 4x sneller en lichter op, zonder meer fouten te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die laptop-toetsen prefereren weten niet wat goede feedback is. Je typt enorm snel fout, op een laptop keyboard. Die keyboards zijn uit noodzaak ontwikkelt, niet omdat ze zo lekker typen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
mwoah, ik heb een jaar op die grote witte getypt en ik typ nu op dat alu ding. En daar typ ik toch 4x sneller en lichter op, zonder meer fouten te maken en ik maak minder fouten.
Misschien kan je gewoon niet typen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:37 schreef Geqxon het volgende:
En met fouten duid ik dan natuurlijk op vervroegde spaties, extra letters toegevoegd, een toets niet snel genoeg losgelaten, een dubbele hoofdletter etc.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog Apple fans die voetval kijken straks?
't kan hier via DVB-T op me Macookjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog Apple fans die voetval kijken straks?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik sta over 45 minuten weer met een pils id hand ih cafe.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik sta waarschijnlijk over 2 uur met een huilend kind op mijn schouder al sssssh...sssssssh murmelend voor de televisie.
ik bedoelde dat ik met het alu toetsenbord minden fouten maak.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
grammatica fouten niet inbegrepen natuurlijk
De jongste is een zij en ik heet geen djeezquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef skiczukie het volgende:
Of gooi wat bier in zijn flesje. dan is-ie eerst nog drukker en vervolgens slaapt hij als een roosje.
Ik denk dat het gewoon een oude is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:54 schreef Cyan het volgende:
Is het nu een kruising van die 2 Imac's of klopt de info bij de Bijenkorf niet?
Maar ik kan nergens op internet die combi met 2.0GHz en 250GB en 2GB vinden? Er zal toch wel iemand op de wereld die combi moeten hebben als ie volgens de Bijenkorf bestaat?quote:
Het kan een BTO zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar ik kan nergens op internet die combi met 2.0GHz en 250GB en 2GB vinden? Er zal toch wel iemand op de wereld die combi moeten hebben als ie volgens de Bijenkorf bestaat?
Wat is een BTO?quote:
Het is een EOL model. Dus in principe het is een oud model. Het is verder niks bijzonders , alleen zit er een reepje geheugen extra bij. Maar goed ik mag aannemen dat de prijs dan 800 euro is? Want dat is de dumpprijs momenteel ..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:54 schreef Cyan het volgende:
Iemand ervaring met de Imac 20 inch? Had deze namelijk gezien bij de Bijenkorf. Echter vind ik op internet alleen maar Imac's met 2.40GHz of 2.66GHz. Terwijl die bij de Bijenkorf 2.0GHz heeft? Het geheugen is 2GB maar de hard disk heeft 250GB.
Op de site van Apple is het of 2.40GHz met 1GB geheugen en 250GB harddisk of 2.66GHz met 2GB geheugen en 350GB harddisk.
Is het nu een kruising van die 2 Imac's of klopt de info bij de Bijenkorf niet?
End Of Life, het laatste model van een oude serie, terwijl er al een nieuwe serie geïntroduceerd is. Ik denk, ik verklaar het alvast maar ff voordat de vragen weer komenquote:
Nee de prijs is dus ¤999.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is een EOL model. Dus in principe het is een oud model. Het is verder niks bijzonders , alleen zit er een reepje geheugen extra bij. Maar goed ik mag aannemen dat de prijs dan 800 euro is? Want dat is de dumpprijs momenteel ..
Ja eerlijk waar. Ik zou dan nog een personeelskorting kunnen krijgen van 15% en dus op ¤849 uit komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Voor die 2,0 ? Dat meen je niet .. voor dat geld heb je een splinternieuwe 2,4 GHz bij Apple.
Oké. Dan valt het nog enigszins mee. Ware het niet dat die prijs eigenlijk de normale prijs hoort te zijn en je dus met de korting nog lager zou zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja eerlijk waar. Ik zou dan nog een personeelskorting kunnen krijgen van 15% en dus op ¤849 uit komen.
Hollandquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo.....zat als een aap.
Er zitten onder andere deze programma's op:quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Oké. Dan valt het nog enigszins mee. Ware het niet dat die prijs eigenlijk de normale prijs hoort te zijn en je dus met de korting nog lager zou zitten.
Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat er nog Tiger bijzit. Ligt er maar net aan hoe oud hij is. Dit kun je zo aan de doos zien ..![]()
Wel Leopard dus. Prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zitten onder andere deze programma's op:
Mac OSX 10.5 Leopard
iLife '08
iWork '08 proefversie
Frontrow
Photobooth
Zie ook hier op pagina 82 en 83.
Als de prijs eigenlijk ¤800 moet zijn dan ga ik geen ¤849 betalen met al mijn korting eraf. Want dan zou ie ¤680 moeten kosten. Nogal een verschil van ¤169. Heb je ergens een site ofzo waar dit model voor minder staat? Dan ga ik dat maandag meteen even aan kaarten.
Thnx a lot! Dat ga ik ze maandag even laten zien! En dan gaan ze hopelijk iets met de prijs doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel Leopard dus. Prima.
Bij iFactors kost hij 849 euro zie ik..
[ afbeelding ]
Dan wel met 1 GB ram , maar een reepje van een GB kost 20 euro ongeveer. Dat zijn de kosten ook niet.
Voor de rest zijn ze weinig meer te koop denk ik online dan wel. Maar goed ik denk dat iFactors een goede indicatie is van wat de prijs hoort te zijn.
Kutwinkelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:16 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel Leopard dus. Prima.
Bij iFactors kost hij 849 euro zie ik..
[ afbeelding ]
Dan wel met 1 GB ram , maar een reepje van een GB kost 20 euro ongeveer. Dat zijn de kosten ook niet.
Voor de rest zijn ze weinig meer te koop denk ik online dan wel. Maar goed ik denk dat iFactors een goede indicatie is van wat de prijs hoort te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |