abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:52:07 #151
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_59330909
ja en kook is ook hetzelfde geschreven...
pi_59338008
En toen bleek dat hij enkel een leuke taart had gebakken Student de cel in door pakje bakmeel
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:31:25 #153
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59349138

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:07:45 #154
189777 zagevent
what's in a name
pi_59353289
De eerste moppen rond Boonen van de surfers:

NIEUW RECEPT:
Spek met Boonen!
Hoe maak je het klaar ???

Stap 1: Breng de boonen zachtjes aan de coke ...

Lievelingsgerecht van Tommeke
Coke au vin

Fabrice Gerres

Tommeke zegt altijd :
" Aan de lijn worden de prijzen gegeven ! "

Wim Van den Broeck

Tom favoriet voor de Amstel Coke Race!

I am so high, I'm completely booned

Pieter Segers

Hoe legt Tom Boonen zijn Quickstep parket mooi recht?
Lijn voor lijn

(Nick De Muyer)

Coken met Tom!

Jozef Lemmens

Quick Pep voor beginners vanaf zeven jaar

Eugeen Claessens

Nieuwe winkel in Balen : Tom & co(ke)

Peter Dams

Nog een nieuwe sponser van tommeke boonen
Thomas Coke

Gaby Vanhoudt

Op het ek in Zwitserland zijn ze blij dat Boonen zaterdag niet mag starten anders waren alle lijnen weggesnoven

Geert Bierebeeck

Tom Boonen verandert van ploeg:
Quick Sniff

Frank Vanbaeden

Hoe wordt Tom toegejuigd bij volgende overwinning?
Slip slip slip Tommeke Trip

Lucia Vermeiren

Zeg niet meer tommeke maar cocaine bommetje.

Jenny De Pourcq

Tom's Quick Step to a Specialized Coke Sportif

Ive Verstraeten

Nu weten we waarom Tom zo'n sprintwonder was.
Hij wou als eerste over de witte lijn

Patrick van de Velde

Tom Boonen gaat verhuizen!
van Monaco(ke) naar Poederlee!

Patrick de Kinder

Telefoneren?
Met Tom kan je ùren aan de lijn hangen!

Lore Flore

Le coke sportif official sponsor of Tom Boonen

Tim Stalmans

Tom Boonen winnaar van de "Zonde van Vlaanderen"!!

Pieter Segers

" Schat , ik zou het liefst mijn Boonen gecoked hebben deze avond. "

Tanguy De Vocht

SOS Tom het nieuwe cokeprogramma

suske wiet

"Ik laat deze tour zeker niet aan mijn neus voorbijgaan", snoof hij.

Mirza Osmanovic

If I left Roubaix as heroine and but I will come back as a coke kid

Flying high in my Lamborghini

Boonen over Paris-Roubaix: "U zegt kasseien ? Ik zag alleen veel stuff !"

En over de ronde van Quatar: "het stuff is hier witter dan in Roubaix"

Luc Stolle

http://www.gva.be/nieuws/(...)D-9D93-35167DD93BE9}

Die laatste afbeelding blijft.
pi_59359251

Boonen enkele jaren terug in afterclub Space. En Space is gesloten omdat het een drugstent was
pi_59359487
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:34 schreef konrad het volgende:
[ afbeelding ]

Boonen enkele jaren terug in afterclub Space. En Space is gesloten omdat het een drugstent was
Hij kijkt wel gaar uit zn ogen daar Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. De meeste mensen komen weleens ergens waar dingen niet pluis zijn, dat wil niet zeggen dat ze het zelf ook daar doen he.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59359715
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:43 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij kijkt wel gaar uit zn ogen daar Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. De meeste mensen komen weleens ergens waar dingen niet pluis zijn, dat wil niet zeggen dat ze het zelf ook daar doen he.
Nou, naar het schijnt kwam ie daar wel regelmatig En jah, Space was een afterclub, der zitten bijna alleen flashers die nog willen doorfeesten als de gewone discotheken sluiten.

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF08122006_034
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:55:18 #158
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59379353
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:40 schreef Wounded_Knee het volgende:
Zouden ze bij nu.nl weten waar z'n sponsor in handelt?
Inderdaad. In tapijten en parketten natuurlijk.

Ook leverbaar met lijnpatronen.

Maar even serieus: Lefevre zit nu ook in een lastig parket. Als ik hem was, zou ik een Tourselectie rond Stijn Devolder vormen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:27:26 #159
pi_59391337
[quote]TV-spots met Boonen voor Tour lagen al klaar

Het gedwongen forfait van Tom Boonen voor de Tour heeft zware gevolgen voor sponsor Quick Step, qua budget de grootste sponsor in de Belgische sport. 'Alle publiciteitsspotjes - met Boonen in de hoofdrol - zijn al ingeblikt voor de Franse televisie.

Ook de tijdruimte is de al geboekt' zegt Frans De Cock, de grote baas van Quick Step. Hij hoopt nog altijd dat hij maandag in een gesprek de Tourbazen ervan kan overtuigen om Boonen toe te laten. 'Tom Boonen wil nog altijd naar de Tour. Ik vroeg het hem woensdag na de persconferentie onder vier ogen. Hij zei heel nadrukkelijk: ja, ik wil. Dus ga ik er alles aan doen dat dit ook gebeurt. Voor een wielersponsor betekent de Tour de helft van de return om jaarbasis. Ik heb Tom Boonen nodig. Ik denk dat Quick Step ook veel bijgedragen heeft tot de Tour. Dan denk ik maar aan een Virenque die we engageerden nadat hij zijn dopingschorsing had uitgezeten en hij in eigen land als een pestlijder werd aangekeken.' (hc)[/quote
pi_59391556
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[quote]TV-spots met Boonen voor Tour lagen al klaar

Het gedwongen forfait van Tom Boonen voor de Tour heeft zware gevolgen voor sponsor Quick Step, qua budget de grootste sponsor in de Belgische sport. 'Alle publiciteitsspotjes - met Boonen in de hoofdrol - zijn al ingeblikt voor de Franse televisie.

Ook de tijdruimte is de al geboekt' zegt Frans De Cock, de grote baas van Quick Step. Hij hoopt nog altijd dat hij maandag in een gesprek de Tourbazen ervan kan overtuigen om Boonen toe te laten. 'Tom Boonen wil nog altijd naar de Tour. Ik vroeg het hem woensdag na de persconferentie onder vier ogen. Hij zei heel nadrukkelijk: ja, ik wil. Dus ga ik er alles aan doen dat dit ook gebeurt. Voor een wielersponsor betekent de Tour de helft van de return om jaarbasis. Ik heb Tom Boonen nodig. Ik denk dat Quick Step ook veel bijgedragen heeft tot de Tour. Dan denk ik maar aan een Virenque die we engageerden nadat hij zijn dopingschorsing had uitgezeten en hij in eigen land als een pestlijder werd aangekeken.' (hc)[/quote
Net alsof die spotjes met Boonen nu nog zin hebben
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:41:17 #161
pi_59391597
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Net alsof die spotjes met Boonen nu nog zin hebben
Ik werk zelf voor het bedrijf dat de Quick-step maakt (Unilin Flooring) en op de werkvloer doken er al bijgewerkte affiches met Tommeke op. Blijkbaar is een Quickstep vloer niet alleen krasvrij en makkelijk te reinigen, maar ook ideaal om er je lijntje op te leggen
pi_59391753
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik werk zelf voor het bedrijf dat de Quick-step maakt (Unilin Flooring) en op de werkvloer doken er al bijgewerkte affiches met Tommeke op. Blijkbaar is een Quickstep vloer niet alleen krasvrij en makkelijk te reinigen, maar ook ideaal om er je lijntje op te leggen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:54:32 #163
pi_59391848
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het was hier trouwens een hilarische week eigenlijk. Vooral omdat hier ook gigantische voorraden aan parafine staan die in die vloeren verwerkt worden. En als je weet dat dat een wit poeder is ...

En voor de persconferentie hebben ze in het receptiegebouw nog in allerijl het bord "Auditorium-zaal : volg de witte lijnen" mogen vervangen ook
pi_59393049
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het was hier trouwens een hilarische week eigenlijk. Vooral omdat hier ook gigantische voorraden aan parafine staan die in die vloeren verwerkt worden. En als je weet dat dat een wit poeder is ...

En voor de persconferentie hebben ze in het receptiegebouw nog in allerijl het bord "Auditorium-zaal : volg de witte lijnen" mogen vervangen ook
pi_59393137
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:56:40 #166
pi_59395635
pi_59396460
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:43 schreef Breach het volgende:

[..]

Och, zo kijk ik ook wel eens uit m'n ogen tijdens een avondje stappen en ik zit alleen maar aan de alcohol...
pi_59424289
En ja hoor:
quote:
"Ik ben geflikt op een Mols terras"

Speurders van de federale gerechtelijke politie hebben zaterdagochtend Tom Boonen opnieuw verhoord. De verklaringen van de renner op zijn persconferentie woensdag hadden vragen opgeroepen bij de speurders. Tom Boonen bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring dat hij werd geflikt, vermoedelijk op het terras van café Qué Pasa in Mol.

Bij zijn eerste verhoor dinsdag in zijn woning in Retie speelde Boonen de vermoorde onschuld. Hij ontkende dat hij cocaïne had gebruikt en gaf als enige mogelijke verklaring dat hij was geflikt, doordat iemand cocaïne in zijn drankje had gedaan. Normaal zou er geen nieuw verhoor komen, maar Boonens verklaringen een dag later maakten de speurders wantrouwig.

Die verklaringen strookten immers niet met het verhoor. “Waarom verontschuldigde hij zich op die persconferentie als hij tegenover ons ontkent?”, vroegen de speurders zich af. De renner werd daarop vriendelijk verzocht om zich voor een tweede verhoor aan te melden.

Zaterdagochtend trok Boonen naar de speurders in Turnhout. Hij bleef bij zijn oorspronkelijke verklaring en hij gaf meer details over de plaats waar hij zou zijn “geflikt”. Hij sprak over het terras van Qué Pasa, een populair café in de Molse uitgaansbuurt. Hij zou er samen met zijn vriendin Lore iets hebben gedronken.

Kort daarna voelde hij zich onwel worden en vertrok het koppel naar huis. Boonen voegde er aan toe dat de brief die hij woensdag voorgelezen had, was opgesteld door zijn advocaat.
“Val nu om!”

“Val nu om”, reageert Guy Hooyberghs, de uitbater van Qué Pasa, als we hem met het nieuws confronteren. “Dat is het eerste wat ik daarover hoor.”

De uitbater was veel minder verrast door het ‘Boonen en cocaïne’- nieuws van vorige week. “Al geruime tijd gaan die verhalen de ronde. Ik ben categoriek tegen drugs. Wie in mijn zaak gebruikt, komt er nooit meer in.”

“Hopelijk bewijst Boonen zich op sportief vlak”, besluit Guy Hooyberghs. “Ondanks alle verhalen blijft hij immers een goed renner.”
  maandag 16 juni 2008 @ 09:09:31 #169
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59424354
Wie in mijn zaak gebruikt, komt er nooit meer in.”

Die krijgt ASO aspiraties.

Ik vraag me trouwens of wie dat zijn, die mensen die van die dure drugs gaan kopen en dat dan voor de lol bij anderen in hun drankje gaan smokkelen. Wat heb je daar nu aan? "Woehahaha, hij wordt onwel, I love it when a plan comes together"
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59424444
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie in mijn zaak gebruikt, komt er nooit meer in.”

Die krijgt ASO aspiraties.

Ik vraag me trouwens of wie dat zijn, die mensen die van die dure drugs gaan kopen en dat dan voor de lol bij anderen in hun drankje gaan smokkelen. Wat heb je daar nu aan? "Woehahaha, hij wordt onwel, I love it when a plan comes together"
Inderdaad. Het smoesje van de drugs stiekem in de drank is toch wel een van de slechtste ooit. Jammer dat hij daarmee afkomt.
Vooral omdat de reacties van het volk toch overwegend begripvol waren ("jeugdzonde", "hij is ook maar een mens").
pi_59424491
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:16 schreef schaapskuil het volgende:

[..]

Inderdaad. Het smoesje van de drugs stiekem in de drank is toch wel een van de slechtste ooit. Jammer dat hij daarmee afkomt.
Vooral omdat de reacties van het volk toch overwegend begripvol waren ("jeugdzonde", "hij is ook maar een mens").
Ben benieuwd als een Jurgen Vandenbroeck zoiets gedaan zou hebben. Dan zou ie meteen ontslagen zijn en zou het helemaal geen jeugdzonde zijn maar laakbaar gedrag. Boonen moet gewoon een schorsing krijgen van 6-12 maanden.

En als je dan ook nog van die zielige smoesjes gebruikt dan ben je het al helemaal niet waard.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59424660
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Ben benieuwd als een Jurgen Vandenbroeck zoiets gedaan zou hebben. Dan zou ie meteen ontslagen zijn en zou het helemaal geen jeugdzonde zijn maar laakbaar gedrag. Boonen moet gewoon een schorsing krijgen van 6-12 maanden.

En als je dan ook nog van die zielige smoesjes gebruikt dan ben je het al helemaal niet waard.
Boonen kan geen schorsing krijgen, op sportief vlak heeft hij immers geen overtreding begaan. Die smoes zal overigens ook wel ploegstrategie zijn met het oog op de Tour.
Daarbij, volgens recente cijfers heeft 10% van de bevolking weleens cocaïne gebruikt. Allemaal straffen dan maar? Ik praat het niet goed, maar demoniseren leidt ook tot niets.
  maandag 16 juni 2008 @ 09:52:56 #173
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59424987
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:16 schreef schaapskuil het volgende:

[..]

wat wel raar is, is dat boonen wist dat hij een paar dagen later zou gecontroleeerd worden, voor hij de cocaine innam, zeiden ze op de belgische tv.

Dan moet hij toch wel heeeeeeel erg stom geweest zijn om dan nog cocaine tot zich te nemen.
pi_59425079
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:52 schreef placebeau het volgende:

[..]

wat wel raar is, is dat boonen wist dat hij een paar dagen later zou gecontroleeerd worden, voor hij de cocaine innam, zeiden ze op de belgische tv.

Dan moet hij toch wel heeeeeeel erg stom geweest zijn om dan nog cocaine tot zich te nemen.
Vinokourov wist ook dat hij gecontroleerd zou worden. En die gebruikte ook. Zo, denken die gasten niet.

Ik geloof wel dat hij altijd clean heeft gereden. Clean als in geen illegale prestatiebevorderende middelen gebruiken. Maar als icoon van een sport die al op klappen staat, vind ik dat je beter moet weten en gewoon van dit soort troep af moet blijven, ook in je vrije tijd.

Hij krijgt een miljoenensalaris en weet als geen ander dat, dat afkomstig is van sponsoren. Als die wegvallen omdat iemand hun naam in diskrediet kan brengen door drugs of dopig kunnen ook die renners die niet dat miljoenensalaris hebben hun job wel vergeten.
  maandag 16 juni 2008 @ 10:41:21 #175
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59425941
Het is wat met al die Vlaamse Goden die drugs en/of doping in hun drinken krijgen...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 16 juni 2008 @ 12:40:44 #176
67640 SaintOfKillers
pi_59429132
Het is een Waals complot, nog altijd boos omdat ze dachten dat Gilbert wereldkampioen was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59429181
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is een Waals complot, nog altijd boos omdat ze dachten dat Gilbert wereldkampioen was.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:43:16 #178
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59429207
Lefevere: "Het was een goed gesprek"
ma 16/06/08 - Patrick Lefevere, de manager van Quick-Step, is vanochtend de zaak-Boonen gaan bepleiten bij ASO, in Parijs. De Tour-organisator weerde Tom Boonen vorige week na zijn cocaïneplas.
Een definitieve beslissing viel er nog niet, maar het nee lijkt minder radicaal. Zo lieten Lefevere en Quick-Step-baas Frans De Cock althans uitschijnen na afloop van de vergadering.

Lefevere en De Cock legden maandagochtend hun argumenten op tafel om de beslissing van ASO alsnog om te keren.

"We kregen geen ja en geen nee. We werden goed ontvangen en hadden een goed gesprek", zei Lefevere.

"We hebben geen nieuwe deadline voor een beslissing afgesproken."

Meer wilden Lefevere en De Cock niet kwijt in Parijs. Ook ASO hulde zich in stilzwijgen. Het is nu dus wachten op witte rook uit het gebouw van ASO. Wanneer die er komt, is evenmin bekend.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59429295
Ik vond dat cocaïnegebruik op zich niet zo erg, maar door dat hypocriete gelul van hem mag ik hem opeens echt niet meer.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:47:57 #180
67640 SaintOfKillers
pi_59429358
Ik ben toch benieuwd wat een minder radicale nee zou inhouden. Hij mag alle dagen de laatste 100 kilometer meerijden?
pi_59429385
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:52 schreef placebeau het volgende:

[..]

Maar hij weet al wanneer out-of-competition-controles komen? Dat lijkt me ook een vreemde zaak, als renners dat weten.

Daarbij, misschien is Boonen wel verslaafd (toegeven, lijkt een beetje onwaarschijnlijk), en dat houdt in dat je stof tot je neemt ondanks dat je wéét dat het slecht voor je is.
  maandag 16 juni 2008 @ 12:52:32 #182
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59429502
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar hij weet al wanneer out-of-competition-controles komen? Dat lijkt me ook een vreemde zaak, als renners dat weten.

Daarbij, misschien is Boonen wel verslaafd (toegeven, lijkt een beetje onwaarschijnlijk), en dat houdt in dat je stof tot je neemt ondanks dat je wéét dat het slecht voor je is.
hij is al 13 keer gecontroleerd dit jaar en nog maar één keer is er cocaine gevonden, datzou wel verdacht weinig zijn voor een verslaafde.

Ik weet ook niet hoe het juist zat maar in de zevende dag vertelde iemand van zijn ploeg dat hij telefoon had gekregen voor een controle binnen de vijf dagen.
pi_59429551
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat een minder radicale nee zou inhouden. Hij mag alle dagen de laatste 100 kilometer meerijden?

Aan de andere kant, als ASO nu bepaalt dat Boonen wel mag starten, hebben ze zich ferm belachelijk gemaakt. Op de wielerprikpagina kwam deze reactie van iemand en daar was ik het volstrekt mee eens:

"Mocht ik organisator zijn, dan kwam die bij mij niet aan de start. Hij zou eerst met een deftige verklaring moeten komen, of aangeven nu eerst maar eens prive de boel weer op de rit te zetten. Waarom zou die als je een verslavend middel gebruikt daar niet een paar weken later mee op de fiets zitten. Daarnaast heeft hij als boegbeeld van het wielrennen gewoon een grotere voorbeeldfiunctie. Laat hem eerst alles weer op een rij krijgen, uit de publiciteit, maar niet aan de start voorlopig. Dat zou welicht ook voor Lefevre beter zijn om even toe te passen."
  maandag 16 juni 2008 @ 12:58:20 #184
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59429659
Als ik Boonen was zou ik ook helemaal niet zo staan te springen om naar de Tour te gaan. Alles en iedereen gaat tegen 'm zijn. Behalve het peloton dan...
LastFM
  maandag 16 juni 2008 @ 13:11:43 #185
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_59430078
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik Boonen was zou ik ook helemaal niet zo staan te springen om naar de Tour te gaan. Alles en iedereen gaat tegen 'm zijn. Behalve het peloton dan...
VDB en Museeuw hebben in de belgische pers al laten weten ook mee te leven met boonen!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:13:56 #186
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59430162
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef placebeau het volgende:

[..]

VDB en Museeuw hebben in de belgische pers al laten weten ook mee te leven met boonen!
Ik bedoel meer de pers, alle Fransen langs de weg die 'm voor van alles en nog wat uitmaken en áls 'ie op het podium komt krijgt 'ie een fluitconcert van jewelste gok ik zo...
LastFM
pi_59435408
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ongeveer een week voor de ronde v België kreeg Boonen 'bezoek' van een dopingcontroleur. Maar Boonen was niet thuis. De controleur belt naar Boonen. Boonen was op een huldiging op dat moment. Hij moest niet naar huis komen van controleur, hij moest gewoon bewijzen dat hij op die huldiging was. En de controleur zei dat hij nog ging terugkomen voordat de ronde v Belgie van start ging. Paar dagen nadien ging hij naar dat terras waar hij dus vroeger moest vertrekken omdat hij onwel werd. Enkele dagen daarna was er dus die bewuste controle waar Boonen positief testte

Nu ofwel is Boonen een grote dommerik om dan nog coke te gebruiken, aangezien hij wist dat er nog een controle kwam. Oftwel is er iets in zn drank gedaan. Wat ongeloofwaardig klinkt, maar niet onmogelijk
  maandag 16 juni 2008 @ 16:26:40 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_59435518
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef konrad het volgende:

Nu ofwel is Boonen een grote dommerik om dan nog coke te gebruiken, aangezien hij wist dat er nog een controle kwam. Oftwel is er iets in zn drank gedaan. Wat ongeloofwaardig klinkt, maar niet onmogelijk
Coke in drinken strooien, sure.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59436606
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef placebeau het volgende:

[..]

Daar heb je een mooi koppel te pakken
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_59436762
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef APK het volgende:

[..]

Tenzij hij hetzelfde merk Colombiaanse koffie heeft gedronken als Simoni. ( )
  maandag 16 juni 2008 @ 17:22:16 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59436910
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:26 schreef APK het volgende:
In champagne werkt het wel. Enigszins.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59437090
Of Pot Belge
pi_59437307
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als ASO nu bepaalt dat Boonen wel mag starten, hebben ze zich ferm belachelijk gemaakt. Op de wielerprikpagina kwam deze reactie van iemand en daar was ik het volstrekt mee eens:

"Mocht ik organisator zijn, dan kwam die bij mij niet aan de start. Hij zou eerst met een deftige verklaring moeten komen, of aangeven nu eerst maar eens prive de boel weer op de rit te zetten. Waarom zou die als je een verslavend middel gebruikt daar niet een paar weken later mee op de fiets zitten. Daarnaast heeft hij als boegbeeld van het wielrennen gewoon een grotere voorbeeldfiunctie. Laat hem eerst alles weer op een rij krijgen, uit de publiciteit, maar niet aan de start voorlopig. Dat zou welicht ook voor Lefevre beter zijn om even toe te passen."
Inderdaad. En hij spreekt zichzelf tegen, dus hij ook zijn uitlatingen over (echt) dopinggebruik zijn niet te vertrouwen.
pi_59437774
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Inderdaad. En hij spreekt zichzelf tegen, dus hij ook zijn uitlatingen over (echt) dopinggebruik zijn niet te vertrouwen.
Wie spreekt zichzelf tegen?
  maandag 16 juni 2008 @ 19:14:27 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_59439505
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:

In champagne werkt het wel. Enigszins.
Echt waar?
Zonde.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 16 juni 2008 @ 19:15:56 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59439543
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef APK het volgende:
Echt waar?
Zonde.
Vond ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 juni 2008 @ 21:18:16 #197
pi_59443376
In de krant stond een groot interview met Roger De Vlaeminck :

"En we spreken voor dit interview af in een taverne in de woonplaats van Roger. Als hij binnenkomt vraag ik wat hij wil drinken. "Een coke natuurlijk" grijnst hij"
  maandag 16 juni 2008 @ 21:25:45 #198
181657 LordNemephis
computer says no
pi_59443588
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat goed met de Belgische sporthelden. In één maand tijd verliezen we Justine Henin en Tom Boonen ...
Nu is er nog maar één Belgische sportheld over .. (Jerommeke vande Zotte, kampioen hotdogs eten)
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_59444628
Roger, grapjas
  maandag 16 juni 2008 @ 21:59:53 #200
pi_59444802
quote:
De Tour bevestigt: "Boonen is niet welkom"

ma 16/06/08 - De organisatie van de Tour de France heeft bevestigd dat Tom Boonen niet welkom is dit jaar na zijn cocaïneverhaal. Het bezoek van teammanager Patrick Lefevere en Quick-Step-baas Frans De Cock heeft dus niets uitgehaald.

Patrick Lefevere en Frans De Cock legden maandagochtend hun argumenten op tafel om de beslissing van Tourorganisator ASO alsnog om te keren.

"We kregen geen witte rook, maar ook geen zwarte. We werden goed ontvangen en hadden een goed gesprek", zei Lefevere 's middags aan Sporza.

"Het belangrijkste is dat we gehoord zijn. We hebben hen verteld hoe het in Vlaanderen werkt. Maar de argumenten van ASO zijn ook niet min."

"De ASO beseft nu dat Tom Boonen een "star" is, met zijn voor- en nadelen", zei Lefevere nog.

"Niemand keurt Toms gedrag goed, maar woonden we niet in Vlaanderen, dan was dit geen zaak."

"Boonen heeft de integriteit geschaad"
's Avonds kreeg Quick-Step te horen dat de Tour het been stijf houdt. Boonen mag zijn groene trui niet verdedigen.

"Boonen heeft de integriteit van de Tour en alle Tour-ploegen geschaad", gaf Tour-baas Christian Prudhomme als uitleg mee.

De Tour start op 5 juli in Brest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')