quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:08 schreef dndiek het volgende:
Hij kwam ook te vaak als eerste over de lijn.....
En Karl eerst laten zijn tennisbabes hem in de steek en nu zijn idool waar hij soms haast orgasmes van krijgt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe zal Michel dit verwerken? En waar moet hij het nu de ganse dag over hebben in de Tour?
Mooie sarcastische opmerkingquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Pijnlijk..groot sportman..
Omdat?quote:
Ik mag toch hopen dat het sarcastisch was....quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Een tyfus junk een groot sportman noemen. Een vuile alcoholist een groot sportman noemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, cocaine is weldegelijk prestatieverhogend.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:25 schreef twi het volgende:
Boeiend, cocaine is zover ik weet niet prestatieverhogend. Wat 'ie in z'n vrije tijd doet moet 'ie zelf maar weten. Of zeg ik nu iets stoms?
Ah, die mannen die die sport beoefenen met "dopingcontroles" uit de jaren 50??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ohja, 3 - 0, dat waren nog eens grootse sportmannen!
In welk opzicht is dat dan? Medisch gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, cocaine is weldegelijk prestatieverhogend.
Dunno man, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:33 schreef twi het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat dan? Medisch gezien.
Je weet er dus niks van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dunno man, geen ervaring mee.
Lijkt me dat je concentratievermogen omhoog gaat etc.
Al schijt ie een non om extra testranon te fabriceren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:25 schreef twi het volgende:
Boeiend, cocaine is zover ik weet niet prestatieverhogend. Wat 'ie in z'n vrije tijd doet moet 'ie zelf maar weten. Of zeg ik nu iets stoms?
Cocaine werkt 20 minuten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, cocaine is weldegelijk prestatieverhogend.
Wow. Wat een kansloze opmerking.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Genoeg om te weten dat het voor slaven en ander laagwaardig gespuis is.
Jij blowt toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 04:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was om de cokesnuivers uit te lokken
Dat doe ik dan al heel lang niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 04:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ben laatst gestopt. Tijdens het douchen.
Respect yoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 04:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat doe ik dan al heel lang niet meer..
Waarschijnlijk geen schorsing dus. Maar wat oer en oer en oerstom van die gast. En wat kut voor Belgische wielerfans.. Weer een topper die zich niet met de roem om kan gaan. Eerst een 15-jarige vriendin, toen als wegpiraat en nu als junkquote:Is Boonen betrapt op cocaïnegebruik ?
di 10/06/08 - Volgens de krant Het Laatste Nieuws heeft Tom Boonen bij een controle buiten competitie positief getest op het stimulerende middel cocaïne. De Quick-Step-renner zou op 25 mei tegen de lamp gelopen zijn.
Tom Boonen werd volgens Het Laatste Nieuws drie dagen voor de Ronde van België gecontroleerd.
(Belga) Bij die controle buiten competitie zou hij positief getest hebben op cocaïne, een stimulerend middel.
Het Laatste Nieuws schrijft ook dat er gisteravond huiszoekingen gepland waren in de woning van Boonens ouders en in die van zijn vriendin Lore.
Boonen werd eerder al in verband gebracht met cocaïne door ex-veldrijder Tom Vannoppen.
Vannoppen testte in december vorig jaar zelf positief op cocaïne en zou tijdens zijn verhoor Boonen een dealer genoemd hebben, iets wat hij nadien wel ontkende.
Buiten competitie niet strafbaar. Als Tom Boonen effectief betrapt is op cocaïnegebruik, hoeft hij in principe niet meteen voor een schorsing te vrezen.
Cocaïne gebruiken buiten competitie is immers niet strafbaar voor renners. De controle van Boonen zou plaatsgevonden hebben op 25 mei. Toen reed hij niet in competitie.
Boonen laste na Parijs-Roubaix een pauze in en hervatte de competitie op 28 mei in de Ronde van België. Daarin won hij de slotrit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |