Als het op de lijst staat, dan is het doping. Of het er terecht op staat, is een andere discussie, maar minder relevant. Een schorsing lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef DutchSL het volgende:
Achja, cocaine. Het staat op de dopinglijst, maar als ik sporters erop betrapt worden denk ik altijd eerder dat het als partydrug genomen is. Zeker iemand met de reputatie van Boonen.
Hoogstens voor Vlamingen en tijdens de laatste Ronde van Belgie kreeg Sven Nys bijvoorbeeld veel meer applaus, dus ook dat is nogal overdreven.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:48 schreef tong80 het volgende:
Het is de nationale volksheld voor de Belgen.
Ze zijn weer bij elkaar geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:01 schreef Breach het volgende:
Overigens, zn vriendin Lore is toch al een jaar ofzo zijn vriendin niet meer..?
Klopt, sinds een paar maanden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar geloof ik.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:39 schreef Tim86 het volgende:
Pijnlijk..groot sportman..
Sterkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:08 schreef dndiek het volgende:
Hij kwam ook te vaak als eerste over de lijn.....
Ook dat dus, ik ben echt geschokt hierdoor vind het zo jammer dat hij nu geeb schone lei meer heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:42 schreef Bruce117 het volgende:
Tommeke Tommeke toch.
Kan duidelijk niet met de weelde omgaan
Hm.. Stijn Devolder?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe zal Michel dit verwerken? En waar moet hij het nu de ganse dag over hebben in de Tour?
Ze waren sinds kort weer samen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:01 schreef Breach het volgende:
Overigens, zn vriendin Lore is toch al een jaar ofzo zijn vriendin niet meer..? Beetje raar dat ze daar dan binnenvallen.
Stefan Schumacher rijdt toch ook nog gewoon? en dadelijk wellicht in de Tour. geen hond die nog kraait om zijn OOC Cocaine betrapping? Dus ik zie voorlopig niet iets waarom Boonen ontslagen moet worden bij QSI en waarom ze mits een nieuwe sponsor niet meer in de Tour zouden mogen starten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef DutchSL het volgende:
Achja, cocaine. Het staat op de dopinglijst, maar als ik sporters erop betrapt worden denk ik altijd eerder dat het als partydrug genomen is. Zeker iemand met de reputatie van Boonen.
Niet om het goed te praten, het is gewoon heel dom als topsporter die weet dat die regelmatig gecontroleerd wordt.
Wel slechts een week nadat hij zijn rijbewijs (voor de tweede keer) kwijt raakte door de combi dronken/overdreven snelheid. Dit is ontzettend slechte PR en ik denk dat Quickstep het niet kan maken om dit met de mantel der liefde te bedekken. Een of andere flauwe boete die hij niet voelt, valt daar dan ook onder.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:29 schreef Bartoli het volgende:
Dus ik zie voorlopig niet iets waarom Boonen ontslagen moet worden bij QSI en waarom ze mits een nieuwe sponsor niet meer in de Tour zouden mogen starten.
je schrijft het nergens maar dat zeg ik eroverquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef DutchSL het volgende:
Waar schrijf ik Boonen ontslagen moet worden en dat Quick Step als ze een nieuwe sponsor vinden niet meer in de Tour mogen starten?![]()
Ik schrijf alleen dat het dom is..
dat is waar natuurlijk tel daarbij de beschuldiging van Vannoppen bij op dan lijkt het haast wel een optelsomquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel slechts een week nadat hij zijn rijbewijs (voor de tweede keer) kwijt raakte door de combi dronken/overdreven snelheid. Dit is ontzettend slechte PR en ik denk dat Quickstep het niet kan maken om dit met de mantel der liefde te bedekken. Een of andere flauwe boete die hij niet voelt, valt daar dan ook onder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |