Ik zie de laatste tijd om de haverklap oldtimers. De laatste paar dagen een oranje Kever (1969) in Amsterdam-Beijing uitrusting, een Volvo Amazon uit 1968 en een Dodge Dart nogwat uit 1971. Maar ik heb alleen maar foto's van schuin van bovenafquote:Op zondag 15 juni 2008 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Was vandaag op een oldtimer meet, en werd daar juist aangesproken op dat ik zulke leuke fotos op meetings maak
werkschuw tuig was je tochquote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag Amsterdam, vrijdag vliegbasis, zaterdag en zondag denemarken... Waar heb ik ooit de tijd weg gehalad om te werken?
keverquote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd om de haverklap oldtimers. De laatste paar dagen een oranje Kever (1969) in Amsterdam-Beijing uitrusting, een Volvo Amazon uit 1968 en een Dodge Dart nogwat uit 1971. Maar ik heb alleen maar foto's van schuin van bovenafMogen/moeten/kunnen die ergens?
Nehquote:
Kewl. Struikelde ook nog over een Karmann Ghiaquote:
Gespot! Deel 47 !quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd om de haverklap oldtimers. De laatste paar dagen een oranje Kever (1969) in Amsterdam-Beijing uitrusting, een Volvo Amazon uit 1968 en een Dodge Dart nogwat uit 1971. Maar ik heb alleen maar foto's van schuin van bovenafMogen/moeten/kunnen die ergens?
Kijkquote:Op maandag 16 juni 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, en nog een chevy van vorig jaar. 'K zou hoast zeggen: Joa, 't mag wel zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga je oude Fiats kopen/kijken?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderdag Amsterdam, vrijdag vliegbasis, zaterdag en zondag denemarken... Waar heb ik ooit de tijd weg gehalad om te werken?
Oh. Denemarken. We gaan naar een truckshow, en wat in de omgeving kijken. Weet niet precies verder.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef lipje het volgende:
http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_668983.html?tab=0&page=35&bid=0&m=&e=&i=
weet je het zeker?
Vast wel toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
Volgende week krijg ik te horen of ik een jaarcontract krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |