quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:32 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
![]()
!
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Blijkbaar omdat die niet geblesseerd was ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet... Als die kerel daar voor een blessurebehandeling ligt, is dat anders. Dan is ervoor gefloten dat ie niet aan het spel deelneemt. Logische redenering imo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het buitenspel vinden, maar goed. Hoe kan iemand die ligt, niet eens kijkt, 3 meter achter de lijn deelnemen aan het spel?
Zou wat zijn natuurlijk, als het te heet onder je voetjes wordt, snel liggen en doen alsof je geblesseerd bent. Kan er nooit legitiem gescoord wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij kan ook doen alsof ie niet kijkt enz. enz. Zoals ik al eerder zei: zo kun je natuurlijk makkelijk een buitenspel'val' opentrekken als je een stapje over de achterlijn zet...
Foto'squote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest at the UEFA site: link
Je hebt zeer zeker een punt waar je het antwoord eigenlijk al wel kan invullen. Omdat dat niet kan, maar volgens de regels wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om dezelfde reden dat je een punt krijgt als je scoort, dat zijn de regels.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
Dat verschil is er imo al: als de scheidsrechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Eens. Maar ik ben wel héél blij dat het er niet isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er moet gewoon een verschil zijn tussen 'bewust onttrekken aan het spel' (zoals in het voorbeeld van jou) en per ongeluk niet meedoen zoals Panucci.
Middenin een aanval (zoals hier) kun je niet voor een blessure fluiten..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat verschil is er imo al: als de scheiderechter voor bijvoorbeeld een blessurebehandeling heeft gefloten.
Niet Van Nistelrooy in ieder geval. Vond dat maar een vreemde conclusie op de BBC.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef DANILXL het volgende:
wat mij betreft is orlando engelaar, boulahrouz of van bronckhort MotM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |