Volgens mij valt het wel mee, ze krijgen 's nachts regelmatig voer aangeboden en naar ik weet gisteravond en vannacht 2 mogelijk 3 muizen, waarvan er 1 nog in de broedkast ligt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef agter het volgende:
Zijn er nog mensen bezig met de Steenuiltjes op http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Die uiltjes gaan een voor een dood.
Nog nooit zulke webcambeelden gezien met alleen maar stervende ondervoede en zieke dieren.
Dat is extremer dan DGK.
Maar de vereniging wil niet ingrijpen..."want zo is de natuur nou eenmaal".
Terwijl ze oproepen om gewonde en zieke uilen naar een vogelasiel te brengen (volgens hun eigen website).
Ik houd van dieren en vind dit moeilijk om te accepteren. De uilen nestelen in een door mensen gemaakte nestkast. De uilen worden door mensen gewogen etc...wat nou de natuur zijn gang laten gaan. Ze doen dit onder het mom van onderzoek, maar ik word hier misselijk van.
Grijp aub in, en voer die dieren bij. Ze staan op de rode lijst van de vogelbescherming!
Ik snap dit gewoon niet...zucht!
Jij was stipt op tijd natuurlijk! Zoals gewoonlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:53 schreef PeterNB het volgende:
Ben benieuwd hoeveel collega's er vandaag 'IETSJE LATER' op het werk komen
Half acht sharp !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij was stipt op tijd natuurlijk! Zoals gewoonlijk!
Goeiemoggel trouwens
oy, ik doe de verslaggeving 's nachts daar hoor. Maar ik mag niet cappenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen FOKkers![]()
Iedereen nog aan het nagenieten van gisteravond, was geweldig hè?
Goed nieuws, de uiltjes leven nog Giertje en Kaat.
Wat leuk Prosperaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Prospera het volgende:
oy, ik doe de verslaggeving 's nachts daar hoor. Maar ik mag niet cappen![]()
Het is wat magertjes in deze dagen![]()
Het gaat goed met de 2 kuikens, eentje wat beter dan de ander.
Ze hebben muizen gekregen vannacht en Gijs, de bolle, doet het heul goed.
Zijn broertje is meer afhankelijk van z'n ouders.
Maar wat een mooie wedstrijd gisteravond
Mijn nick daar is Jante.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:25 schreef Kaat38 het volgende:
Prospera, onder welke naam tiep jij daar ook alweer en caps kan je toch hier neerknallen?
Wil ook mijn sitetje ervoor open zetten trouwens.
En gister was super, wie had dat verwacht!
Nou ja voetbalcos, het is Hup Holland Hup en over een week na sluiting beginnen we weer met de nieuwe DGK2, toch Yvonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:34 schreef Scandalous het volgende:
Is het ineens een voetbalcos gewordenNou ja, toch maar even
en
![]()
Wanneer begint DGK2?
pas ooooooooopquote:
Ah je kent hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
pas ooooooooopal die meeeisjes meisjes draaien met die heupennnnnnn
Die zijn al terug, maar eerst word Brian misschien in elkaar geslagen 15 juni, als het bericht waar is, zal wel nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda terug zijn uit Dubai.
Is een goede vriend, ik kan die ellende dromenquote:
Ik denk het wel, lees het Bassie en Adriaan forum maar.Topic: Optredens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
Die zijn al terug, maar eerst word Brian misschien in elkaar geslagen 15 juni, als het bericht waar is, zal wel niet
ik ben benieuwd, de filmpjes zullen wel op youtube verschijnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, lees het Bassie en Adriaan forum maar.Topic: Optredens.![]()
Bassie en Adriaan forum.
Als ik zo het geschreeuw en gebral uit diverse achtertuinen hoorde gisteravond, denk ik dat er ook aardig wat mensen zijn die zich de hele tweede helft niet meer kunnen herinneren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:53 schreef PeterNB het volgende:
Ben benieuwd hoeveel collega's er vandaag 'IETSJE LATER' op het werk komen
Ik wil ook een knuffel van Netty...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef petraa het volgende:
En deze wil ik jullie ook niet onthouden!
Netty(Moeder van Brian)
Op: 10-06-2008 00:04:10
lieve fans
goedenavond lieve maatjes en fans, Brian en amanda waren even op bezoek bij mij en ze hebben het superleuk gehad, het was een werkvakantie, maar hun optreden was een groot succes, ze waren wel heel moe, en gingen ook vroeg naar bed. Morgen zie ik ze weer. Brian en amanda hebben mij gevraagd om jullie allen de groetjes te doen en een dikke kus van beiden. welterusten, slaap lekker en gezond weer op, knuffels van netty
Bron B& A
En bedankt ! Daar gaat mijn eetlust...........quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En bedankt ! Daar gaat mijn eetlust...........![]()
![]()
Die cap blijft briljantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil ook een knuffel van Netty...
[ afbeelding ]
Haha die is leuk... Ik zou er bijna een fiets voor aanschaffen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
The Bloom device is meant to be a subversive and inspirational tool for our concrete jungles. Seeds are co-mingled with a bubble mixture and upon pedaling to your destination , you release the floating seeds which land in cracks and crevices throughout the city streets. Over time, the seeds grow into flowers and plants to create a green “fringe” to our sidewalks and streets. Check out the video
http://www.e-citizen.tv/w(...)/langswitch_lang/en/
http://www.inhabitat.com/(...)spewing-bike-device/
Dit moet ik hebben!
[ afbeelding ]
Hoe dan!?
![]()
Geweldige uitvinding, behalve voor mensen met hooikoorts.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
The Bloom device is meant to be a subversive and inspirational tool for our concrete jungles. Seeds are co-mingled with a bubble mixture and upon pedaling to your destination , you release the floating seeds which land in cracks and crevices throughout the city streets. Over time, the seeds grow into flowers and plants to create a green “fringe” to our sidewalks and streets. Check out the video
Dit moet ik hebben!
Hoe dan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |