Ah je kent hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
pas ooooooooopal die meeeisjes meisjes draaien met die heupennnnnnn
Die zijn al terug, maar eerst word Brian misschien in elkaar geslagen 15 juni, als het bericht waar is, zal wel nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als Brian en Amanda terug zijn uit Dubai.
Is een goede vriend, ik kan die ellende dromenquote:
Ik denk het wel, lees het Bassie en Adriaan forum maar.Topic: Optredens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
Die zijn al terug, maar eerst word Brian misschien in elkaar geslagen 15 juni, als het bericht waar is, zal wel niet
ik ben benieuwd, de filmpjes zullen wel op youtube verschijnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, lees het Bassie en Adriaan forum maar.Topic: Optredens.![]()
Bassie en Adriaan forum.
Als ik zo het geschreeuw en gebral uit diverse achtertuinen hoorde gisteravond, denk ik dat er ook aardig wat mensen zijn die zich de hele tweede helft niet meer kunnen herinneren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:53 schreef PeterNB het volgende:
Ben benieuwd hoeveel collega's er vandaag 'IETSJE LATER' op het werk komen
Ik wil ook een knuffel van Netty...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef petraa het volgende:
En deze wil ik jullie ook niet onthouden!
Netty(Moeder van Brian)
Op: 10-06-2008 00:04:10
lieve fans
goedenavond lieve maatjes en fans, Brian en amanda waren even op bezoek bij mij en ze hebben het superleuk gehad, het was een werkvakantie, maar hun optreden was een groot succes, ze waren wel heel moe, en gingen ook vroeg naar bed. Morgen zie ik ze weer. Brian en amanda hebben mij gevraagd om jullie allen de groetjes te doen en een dikke kus van beiden. welterusten, slaap lekker en gezond weer op, knuffels van netty
Bron B& A
En bedankt ! Daar gaat mijn eetlust...........quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En bedankt ! Daar gaat mijn eetlust...........![]()
![]()
Die cap blijft briljantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil ook een knuffel van Netty...
[ afbeelding ]
Haha die is leuk... Ik zou er bijna een fiets voor aanschaffen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
The Bloom device is meant to be a subversive and inspirational tool for our concrete jungles. Seeds are co-mingled with a bubble mixture and upon pedaling to your destination , you release the floating seeds which land in cracks and crevices throughout the city streets. Over time, the seeds grow into flowers and plants to create a green “fringe” to our sidewalks and streets. Check out the video
http://www.e-citizen.tv/w(...)/langswitch_lang/en/
http://www.inhabitat.com/(...)spewing-bike-device/
Dit moet ik hebben!
[ afbeelding ]
Hoe dan!?
![]()
Geweldige uitvinding, behalve voor mensen met hooikoorts.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
The Bloom device is meant to be a subversive and inspirational tool for our concrete jungles. Seeds are co-mingled with a bubble mixture and upon pedaling to your destination , you release the floating seeds which land in cracks and crevices throughout the city streets. Over time, the seeds grow into flowers and plants to create a green “fringe” to our sidewalks and streets. Check out the video
Dit moet ik hebben!
Hoe dan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |