Ruud!! Je gaat écht losssssssssssssss!!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je nog andere lippen voor me?
Dat is dom, als het warm is dan passen ze preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
GVDheb mijn oranje sneakers weggegooid, waren een maat te groot
En ik...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Johan is een ouwe zeiklul, Marco is pas 42
En Giovanni was de bestequote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We waren goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ruud!! Je gaat écht losssssssssssssss!!
Nee, we waren geweldigggggggggggggggggggg!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We waren goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!
ik weet niet hoe oud je bent, maar jij bent geen zeiklulquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je bent, maar jij bent geen zeiklul![]()
Johan wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dom, als het warm is dan passen ze precies
Waarom koop je dan ook schoenen die 2 maten te groot zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze waren 2 maten te groot..maar op de bankzittend had het gekund
Die van mij voor de verandering nou eens om 5:00 uur. Lekker uitslapenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef Flabberguest het volgende:
Sjow ik gaan weer lekker slapen na zo'n overwinning, wekker gaat weer om 04:00.
Laterzzzzzz
aanbiedingquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook schoenen die 2 maten te groot zijn?
Lucky you maar ik zit om 14:00 weer in de zonquote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij voor de verandering nou eens iom 5:00 uur. Lekker uitslapen
Heb jij een BB update voor BQ, btw?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, we waren geweldigggggggggggggggggggg!!!![]()
![]()
Die tweede goal was een plaatje!!
en ik om 13:00 uurquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Lucky you maar ik zit om 14:00 weer in de zon![]()
en waarschijnlijk net iets te groot om aan je achteruitkijkspiegel te hangenquote:
Nee, ik heb het vandaag niet gevolgd.quote:
poepie, ik doe niet aan milieuvervuiling (wel aan COSvervuiling, maar daar gaat het nu niet over), ik fiets alleenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waarschijnlijk net iets te groot om aan je achteruitkijkspiegel te hangen
Wat dapper, ik ben meestal gewoon een lui wuufquote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
poepie, ik doe niet aan milieuvervuiling (wel aan COSvervuiling, maar daar gaat het nu niet over), ik fiets alleen
Okee, zwemmen is ook veel lekkerder, het was tenslotte prachtig weer.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vandaag niet gevolgd.
Vanmiddag ben ik wezen zwemmen, en toen ik thuis kwam begon de voetbal.
Ik loop ook achter. Ik moet nog twee uitzendingen gaan kijken
Dat meen je niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik nou in het echhie geen ruud heten
Jack?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ik nou in het echhie geen ruud heten
ik ook, maar fietsen zit in mijn bloedquote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dapper, ik ben meestal gewoon een lui wuuf
quote:
Zit je hier lekker mijn ballon lek te prikken, ik vind jou gewoon een echte Ruudquote:
Nou ja..... ....... ....... zwemmen...... Ik wou gaan zwemmen............quote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okee, zwemmen is ook veel lekkerder, het was tenslotte prachtig weer.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je hier lekker mijn ballon lek te prikken, ik vind jou gewoon een echte Ruud
whehehe ik vergeet die knop nog wel eensquote:Op maandag 9 juni 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Giertje quote voor het eerst, wat een geweldige avond!![]()
Nighty night Ruudquote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet er nou echt van tussen, m'n kliko staat aan de deur te krabben om te worden uitgelaten![]()
Tuste Fok!![]()
3-0![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier dan maar een kusje![]()
Fantastische wedstrijd!
Gieft nax! Ik lies ut nu pasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:13 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Lobasca
![]()
Sorry voor de ultra late reactie maar ik moest gelijk trainen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |