quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef tipsch het volgende:
Verdorie, nooit verwacht. Wat waren we goed! In de eerste helft hebben we ze helemaal zoek gespeeld! Tweede helft bleken we ook fysiek superieur te zijn.
Houdoe Blurkquote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
Biertje drinken bij de buurtjes. Bye all! Het was reuze gezellig vanavond, bedankt allemaal!![]()
Plezier mop! Jij ook bedankt!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
Biertje drinken bij de buurtjes. Bye all! Het was reuze gezellig vanavond, bedankt allemaal!![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrijdag weer op, same time, same place
Zogenaamd niet. Nee hoor, niets aan de hand enzo.quote:
Hier dan maar een kusjequote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zogenaamd niet. Nee hoor, niets aan de hand enzo.
Nou niet met moeilijke woorden gaan komen, ik ben niet degene wie al die buitenlandse woorden kentquote:
Ze spraken niet meer met elkaar?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou niet met moeilijke woorden gaan komen, ik ben niet degene wie al die buitenlandse woorden kent
Neeeeeeeee dan kan ik nietquote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrijdag weer op, same time, same place
Kom ik bij jou ff indrinkenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hoef niet te werken maar vier mijn verjaardag
last van hooikoorts of klappen gehadquote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van Rinsum houdt zeker niet van voetbal
Gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:07 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hoef niet te werken maar vier mijn verjaardag
Die gast, Flabbergast, woont dicht bij mij, zal ik een kusje van jou aan hem geven?quote:
Wasmachine nog steeds kapot?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hou mijn lucky oranje boxer aan tot we Europees Kampion zijn......![]()
![]()
![]()
![]()
Deur staat openquote:
Marco heeft Johan 2 x gebeld, maar die nam niet op en Johan heeft Marco niet eens terug gebeldquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
Zo! Dat was een mooie avond! Heerlijk slapen, morgen weer vroeg uit de veren! Night all!
I'll be therequote:Op maandag 9 juni 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Deur staat openen natuurlijk de tv aan, probeer nog een beamer te regelen op mn werk, dan op grootbeeld buiten
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gast, Flabbergast, woont dicht bij mij, zal ik een kusje van jou aan hem geven?
quote:
kinderachtige ouwe lullenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marco heeft Johan 2 x gebeld, maar die nam niet op en Johan heeft Marco niet eens terug gebeld
quote:
GVDquote:Op maandag 9 juni 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lobasca
![]()
Mooie he, oranje schoenen net als mijn shirtje
We waren goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig hebben ze er geen tutti-frutti van gemaakt vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |