Functie boven uiterlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:39 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Kijk eens hoe dat staat zonder spiegels dan, zeker 10x zo strak en gewoon beetje wennen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
het wachten is op commentaar van een MFer in t "Arnhemmers" topic
"Ben jij dat die altijd bochtjes aan t draaien is bij het gelredome?"
Mjêh viel mee. Hij was waarschijnlijk (sparc) de persoon waar mijn oude rijinstructeur het over (en niet zo op) had.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
rib&ioh thx
[..]ff tjekken straks
Hier is het bewolktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Cageon het volgende:
wat een weer zeg, ik hoor de TL gewoon roepen.![]()
Lekker werken
je zit binnen joh, nie zo slap lullenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef stinkie het volgende:
Hier brend den kop'ren ploert.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen... ik heb op de blog van de vriend die ik ging opzoeken in Japan een stukje geschreven: klik
Pics moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen....
Je had wel even een nieuw zwaard voor me mee mogen nemen. De mijne is aan het slijtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen... ik heb op de blog van de vriend die ik ging opzoeken in Japan een stukje geschreven: klik
Zohan.Spanish.Hardsub.CAM.part.par2" yEncquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]Lachen,lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan
Vooral in Akihabara mensen neer steken
Wel een zooi zwaarden gezien, maar volgens mij alleen maar van die sier dingen, lijkt me niet echt goed om mee te trainenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je had wel even een nieuw zwaard voor me mee mogen nemen. De mijne is aan het slijten
I wishquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand vandaag nog rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om 17.00 van Amersfoort naar Gouda.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:
PICSHola RoderickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het?
quote:
Neh, ik ben die kleine die erachter staatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:08 schreef Rib-i het volgende:
Wie ben jij ook alweer
[ afbeelding ]
Ohja, die lange
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:
PICSEr zit grensverleggende mist fotografie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Denk dat ik nog wel een rondje doequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er zit grensverleggende mist fotografie tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zooi slechte foto's
Ik heb met foto's al vaak niet zo'n vaste hand, dan moet je in de regen en wind je paraplu vasthouden en 2 seconden dat ding stilhouden omdat je een nachtfoto wil makenVandaar dat de nachtfoto's zo ongeveer allemaal bewogen zijn
![]()
Had je mij de foto's laten nemen zit je op 90% bewogenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]En een zooi slechte foto's
Ik heb met foto's al vaak niet zo'n vaste hand, dan moet je in de regen en wind je paraplu vasthouden en 2 seconden dat ding stilhouden omdat je een nachtfoto wil makenVandaar dat de nachtfoto's zo ongeveer allemaal bewogen zijn
Das ook de reden dat ze er nog tussen zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had je mij de foto's laten nemen zit je op 90% bewogenal geeft het toch een goede indruk
Hey Roderick is backquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Die Japanners lijken echt op elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Die Japanners lijken echt op elkaar
[ afbeelding ]
quote:
quote:Hallo.
Tijdens jullie vrij rijden of cursusdag van 26-5 zijn er door RTLGP opname gemaakt van de Motorsportschool. (misschien kom je wel in actie op TV) Aanstaande zondag de 15e juni worden deze beelden uitgezonden.(tussen 17:00u en 18:00u)
Die muziek smaak ook altijdquote:
leuke picsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ze er nog tussen zitten
Neuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef ikookhier het volgende:
He! KK nog een beetje gereden met het mooie weer ?
alsof het niks is!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nais verhaal roderick![]()
Hoe was Hongkong btw? Want als ik naar China ga, plakken we er misschien nog een weekje Hongkong achteraan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof het niks is!
Verwende jeugd van tegenwoordig. Rijd op gloednieuwe fietsen en gaat maar op vakantie.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof het niks is!
Verwende jeugd van tegenwoordig. Rijd op gloednieuwe fietsen en gaat maar op vakantie.![]()
Zonde man wanneer doen we weer een rondjequote:
Oja jij mag ook meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Childbeater het volgende:
[..]![]()
Altijd fijn als mensen hun plaats kennen in de rangorde![]()
INVESTEER IN DEN MOTO! fuck vakantiesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat ze lekker genieten, werken kan je altijd nog
wil net francorchamp en silverstone eraf trekken, zijn ze leeg +:quote:Heb je alles binnen ? ook Assen 1983 ?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Sorry, mag niet mee van UG1ste klasse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ja net als alle andere weken hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Mag het ook in beide ? volgende week de hele week in de Eifelquote:
Andere blijven leeg, koste me teveel moeite om ze nog te pakken.quote:wil net francorchamp en silverstone eraf trekken, zijn ze leeg +:
91 en 83 heb ik binnen ja. Net 83 afgekeken. Wel grappig.
(91 weg gegooit na het gezien te hebben, ruimte te kort enzulks)
waarvoor overigens mijn dank. Leuk ff t zien.
Misschien ga je wel eerder platquote:
Hoop doet levenquote:
Was op zich wel aardig, alleen het weer was vet klote, hostel was ook best wel kut eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nais verhaal roderick![]()
Hoe was Hongkong btw? Want als ik naar China ga, plakken we er misschien nog een weekje Hongkong achteraan.
ah scoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mag het ook in beide ? volgende week de hele week in de Eifel![]()
![]()
![]()
[/quote
uiteraard
[quote]
[..]
Andere blijven leeg, koste me teveel moeite om ze nog te pakken.
die heb i kvoor de verandering gekekenquote:Heb inmiddels wel weer de MotoGP van spanje binnen![]()
grappigquote:[..]
Misschien ga je wel eerder plat![]()
Ghehe nais, ach tegen die tijd is mn chinees wel wat beter (hoop ik).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Was op zich wel aardig, alleen het weer was vet klote, hostel was ook best wel kut eigenlijk
Verder was het enigste nadeel dat op de straat waar ik zat, Nathan road, er om de 5 meter zo'n Indiër staat die je een pak wil aansmeren en dan staan er ook nog een aantal die je horloges willen verkopen
Daar kan ik je vast 1 tip voor geven, zeg niet vriendelijk nee, want dan lopen ze met je mee en blijven ze het proberen
Verder heb ik dus maar 1 dag wat kunnen bekijken... 2e dag had ik van alles gepland, maar er reden geen bussen vanwege die overstromingen enzo en verder was het allemaal dik een uur lopen, had ik dus niet echt zin in
Ik heb geen idee, Hongkong is het enige wat ik van China heb gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe nais, ach tegen die tijd is mn chinees wel wat beter (hoop ik).
Maar wat lijkt je mooier, Peking of Hongkong? (Mogelijk om je in Hongkong een week te vermaken zegmaar, want dat trekt mij het meest)
Mooie pica's btw![]()
Bedrijf waar ik waarschijnlijk een project voor moet doen: (via de Chonqing technical&buissines university)
http://www.lifan.com/en/index.asp
true, 50-50 ongeveer daar toch, iig aardig internationaal en weinig chinees aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Hongkong is het enige wat ik van China heb gezienOp zich is er genoeg te doen / te zien in Hongkong om je een week te vermaken, maar dat zal er in Peking ook wel zijn denk ik
Overigens heb je in Hongkong geen Chinees nodigDaar spreken ze ook gewoon allemaal Engels
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Hong Kong is beter, daar hebben ze tenminste echte vechthonden en niet van die wannabee Bull Terriers
[ afbeelding ]
Op zijn sterfbed heeft nog niemand gezegd "Had ik maar meer gewerkt"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat ze lekker genieten, werken kan je altijd nog
Vanmiddag mag ik weer vrijrijden.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Cageon het volgende:
donderdag zijn OPM en ik @ zandvoort.
Zwaaien met de vlaggen.
Dus als je dan ff langs komt
Daar was ik maandag, dinsdag en woensdag ook.quote:meh, net ff naar school gereden en terug weg via de posbank, dacht ik toch echt dat de achterkant (band) langzaam leeg liep.
Ik lag net even te pitten toen je belde.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
WB, heb hem trouwens wel kunnen vinden. Stond aan de andere kant van het gebouw
Dan ga ik ff kijken of die er op staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Gawaine het volgende:
Heb inmiddels wel weer de MotoGP van spanje binnen![]()
je bent oudquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag mag ik weer vrijrijden.
Maar ik heb niet zo'n zin om heen te rijden.
die laatste ben ik nog langs geredenquote:[..]
Daar was ik maandag, dinsdag en woensdag ook.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vaak de jongste, behalve hier.quote:
Dat andere is praktisch naast de rotonde op de route.quote:die laatste ben ik nog langs gereden
daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vaak de jongste, behalve hier.![]()
Vind het toch wel een aardig stukje snelweg, en 20 minuten rijden is net niks.
Volgend jaar de boel maar opzeggen. Beter 2-3 (realistisch) circuitdagen plannen.![]()
Kan het zo niet herkennen...quote:[..]
Dat andere is praktisch naast de rotonde op de route.
Ga zo toch maar .. denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef Cageon het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in.
Het is Rheden.quote:Kan het zo niet herkennen...
Was dat in de buurt van rheden?
dan ben je like 10km van my place afgeweestquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga zo toch maar .. denk ik.
Had me even extra gepusht.![]()
![]()
[..]
Het is Rheden.Arnhemsestraatweg.
![]()
Hoeveel UGers hebben er trouwens nog een (eigen/werkende) motor?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Sorry, mag niet mee van UG1ste klasse
Deze zomerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zonde man wanneer doen we weer een rondje![]()
UGMeet 3e klasse
Zelfde dag als 2006quote:
bis morgenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat zijn jullie dah![]()
Zie ik daar nou een ongesmeerde kettingquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
Vanavond toch ff van kwart voor vijf tot kwart over zeven @Zandvoort geweest.
Niet al te gek gedaan, maar toch even bandje schoon.![]()
[ afbeelding ]
Zat nog een 9.000 km oude schaamrand op.
Had de ketting net gesmeerd, ging een beetje roesten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef Snelwagen het volgende:
Zie ik daar nou een ongesmeerde ketting![]()
Maar goed dat die schaamrand eraf is want die was echt extreem
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef Cageon het volgende:
heb walkietalkies mee morgen. kunnen opm en ik die gebruiken om slap te lullen daarzo tijdens t vlaggen?
Crap, zodalijk is het bedtijd, nog ff de papieren voor elkaar maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had de ketting net gesmeerd, ging een beetje roesten.Maar wellicht nog niet genoeg smeer.
![]()
![]()
[..]
![]()
Bedtijd man!
Gisteren was het heerlijk weer.quote:
smilies alles. draai windows.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren was het heerlijk weer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet zeker geen smilies op je mobiel?![]()
![]()
Hoe gaat het vlaggen?En hoe vind je het zirkwie?
![]()
WB gaat zo eerst sporten, en vanmiddag voor helmpjes shoppen bij drie motorzaken.
De lat is al gelegd via Louis.de![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kreeg gisteren serieus hoofdpijn, op het rechte stuk was 200 echt wel genoegen op de terugweg was het gewoon niet te harden. Nog wel ff 222 gedaan in de doordraaier bij Delft.
Oke! bedankt voor je bijdragequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het niet meer half om half doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Hebben jullie gevlagd voor th4 m0ney
Kksaai.
fantastisch. de debriefing @ mac was nog het leukstquote:
Toen met jullie was wel grappigquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:18 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Hebben jullie gevlagd voor th4 m0ney
Kksaai.
Klotuh manquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
fantastisch. de debriefing @ mac was nog het leukst
KUT weer, KUT files. Kut rechuit rijden.
gewoon, kut.
misschien wel. kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:17 schreef -XX- het volgende:
Haha!![]()
Goeiemorgen.
Gaan hier nog fokkers naar moto gp @ Assen?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:43 schreef Rib-i het volgende:
Toen met jullie was wel grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In ieder geval droog
En een paar kilo lichter
Hoezo, is ze er zelf ook?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:32 schreef bvvt het volgende:
misschien wel. kan haast niet anders.
ik ga voor me zelf kaartjes voor de vrijdag fixen voor de Alice lounge van ducati
maar dat weet ik maandag pas
Mail die twee pics van het Scheivlak eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had iig een aardige overview op post 10
[ afbeelding ]m off
Neih.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:43 schreef Childbeater het volgende:
Verkapt ik weet dat dat Scheivlak was.![]()
Verkapt ik ga een betere panorama als jij maken.![]()
Verkapt pimber heeft de grindbak van het Scheivlak van dichtbij gezien
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
wordt wat verkapt hieropics komen vanavond wb
VEETTTTquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
's middags een crash vlak voor mijn post..kwam de hoek omzetten en ging ineens rechtdoor het grind in. motor ging zich ingraven en hij eroverheen. hij stond wel op en ademde moeilijk maar bleef wel bloed spuwen en dus werd ie afgevoerd per heli. een indruk:
vette picca die eerstequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch paar piccies weten te maken
zelfde post als waar ik vorig jaar zat, wolken zagen er dreigend uit maar het bleef daar droog
[ afbeelding ]
toch kunnen zitten
[ afbeelding ]
roze toeters
[ afbeelding ]
BBIL van MF nog gezien daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjah wat doe je als je gaat vervelen
[ afbeelding ]
in de ochtend waren al een paar crashes geweest, 2 of 3 keer rood gevlagd. 's middags een crash vlak voor mijn post..kwam de hoek omzetten en ging ineens rechtdoor het grind in. motor ging zich ingraven en hij eroverheen. hij stond wel op en ademde moeilijk maar bleef wel bloed spuwen en dus werd ie afgevoerd per heli. een indruk:
[ afbeelding ]
Nee, ze is er zelf niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mis wel de verhalen van gisteren, helemaal afgevlagd die twee.![]()
![]()
![]()
[..]
Hoezo, is ze er zelf ook?![]()
[..]
Mail die twee pics van het Scheivlak eens.
alice dj?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee, ze is er zelf niet.
Maar ik probrobeer er wel te zijn.
lijkt me wel cool - backstage bij de TT - ook al is het de vrijdag.
* verkapt - kijk mij stoer voor alice werken
Nice picca'squote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch paar piccies weten te maken
zelfde post als waar ik vorig jaar zat, wolken zagen er dreigend uit maar het bleef daar droog
[ afbeelding ]
toch kunnen zitten
[ afbeelding ]
roze toeters
[ afbeelding ]
BBIL van MF nog gezien daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjah wat doe je als je gaat vervelen
[ afbeelding ]
in de ochtend waren al een paar crashes geweest, 2 of 3 keer rood gevlagd. 's middags een crash vlak voor mijn post..kwam de hoek omzetten en ging ineens rechtdoor het grind in. motor ging zich ingraven en hij eroverheen. hij stond wel op en ademde moeilijk maar bleef wel bloed spuwen en dus werd ie afgevoerd per heli. een indruk:
[ afbeelding ]
nou heli was meer voor de zekerheid denk ik, hij zei dat ie met 180km/h de bak in ging en omdat de motor ging graven ipv schuiven maakte die een aardige klapper.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:34 schreef Childbeater het volgende:
VEETTTT!!! Gelukkig toch nog wat actie
![]()
![]()
Maar wel zwak zaad of wat, rechtdoor het grind in en eroverheen meteen de heli erbij? Of ging het zo hard.
En die verveelfoto is een kapot geslagen ruitje?![]()
Die had je gewoon in de file van een auto afgerukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou heli was meer voor de zekerheid denk ik, hij zei dat ie met 180km/h de bak in ging en omdat de motor ging graven ipv schuiven maakte die een aardige klapper.
foto was door een spiegel van een auto die daar lag
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou heli was meer voor de zekerheid denk ik, hij zei dat ie met 180km/h de bak in ging en omdat de motor ging graven ipv schuiven maakte die een aardige klapper.
foto was door een spiegel van een auto die daar lag
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:17 schreef -XX- het volgende:
Haha!![]()
Goeiemorgen.
Gaan hier nog fokkers naar moto gp @ Assen?
euh quattro pwnd?quote:
patat die niet in de olie is geweest of maar ff is gewoon een doorweekte aardappel. en dat is goor en slapquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef Childbeater het volgende:
Leave -XX- alone![]()
![]()
Trouwens, ben patat aan het maken in de slaapkamer, hoop dat die zooi niet in mijn lakens trekt![]()
![]()
Maar moeten alle patatjes nou per se onder de olie zitten? Kwam gvd erachter dat ik maar 1,5L olie had maar kon nog wat oude olie uit een andere pan erbij doen.KUUTTT zo snel geef ik niet op. Dan maar in kleine fasen.
Ehhh, toch wel plantaardige olie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef Childbeater het volgende:
Leave -XX- alone![]()
![]()
Trouwens, ben patat aan het maken in de slaapkamer, hoop dat die zooi niet in mijn lakens trekt![]()
![]()
Maar moeten alle patatjes nou per se onder de olie zitten? Kwam gvd erachter dat ik maar 1,5L olie had maar kon nog wat oude olie uit een andere pan erbij doen.KUUTTT zo snel geef ik niet op. Dan maar in kleine fasen.
Klinkt als brandgevaarlijk daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:43 schreef Childbeater het volgende:
Leave -XX- alone![]()
![]()
![]()
Dat is wel safe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:03 schreef bvvt het volgende:
Ehhh, toch wel plantaardige olie?
niet per ongeluk de vol synthetische uit de motor gebruiken hoor......
Want stel je voor dat je W10 met W15 gaat mixen
[/wb]
Zit er geen accu in je motor?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef Cageon het volgende:
nice, digitale bandenspanningsmeter gekregen van vaders+ een (simpel) voetpompje om de bandenspanning wat mee te verhogen, hoeft toch nooit veel te zijn. dus dat is makkelijk zat (en geen stroom @ garage).
Nu dus lekker makkelijker @ home bandenspanning checken
Hey - het valt me nu in eens op dat patrick is verdwenen.quote:
Tis gelukt, alles onder het olieniveauquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Cageon het volgende:
patat die niet in de olie is geweest of maar ff is gewoon een doorweekte aardappel. en dat is goor en slap
Even het spamfilter uitzetten. Dat weet toch iedereen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:27 schreef bvvt het volgende:
Hey - het valt me nu in eens op dat patrick is verdwenen.
Betekend dus dat je EINDELIJK je WW heb kunnen resetten
Het juiste olie niveau is vaak onderhevig aan overtrokken aandacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:35 schreef Childbeater het volgende:
Tis gelukt, alles onder het olieniveau
Ehrquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:41 schreefWorldbeater
het volgende:
Het juiste olie niveau is vaak onderhevig aan overtrokken aandacht.
wat wil je inruilen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit er geen accu in je motor?![]()
Maar pa heeft je weer verwend dus. Kan ik er eentje inruilen?
Sodemieters, ik wil kijken!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:55 schreef bvvt het volgende:
Gawaine - part 66 was lichtelijk beschadigd - had slechts 6 MB van de 45.
kun je die er opnieuw neerzetten?
Nice smilies!quote:
Een bemiddelde vriendelijke *pa van universitaire komaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een baby brengt 25.000 euro op.quote:
MV Agusta F4S 1000/1+1
Of MV Agusta F4 1000R/1+1
Of MV Agusta F4 1000 SENNA
Of MV Agusta F4CC
This tread is worhtless without pics!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he fixed itquote:
just didquote:
is alleen voor medewerkers - spijtig maar helaas. (voor jou)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:04 schreef Rib-i het volgende:
@ BWT wat moet je hebben voor het kaartje van Alice [ afbeelding ]
Bel de rooie rakker, eens een die hard fokker maar nadat we zijn tuin hebben gedaan is het een aflopende zaakquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:06 schreef Childbeater het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Sjeh, vlam in de piep ... liever gisteren dan vandaag. Maar ben nog op zoek naar een andere vlam.
Djeez, wel een feestbedrjif waar jij werktquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
is alleen voor medewerkers - spijtig maar helaas. (voor jou)
Bovendien heb ik em nog niet.
maandag gooien ze het pas in de aanbieding.
en ik begin pas om 13.30.............
moet dus ook nog es remote inloggen daarvoor.
maar moet er nu vandoor - 12,5 jarig bedrijfsfeestje
bvvt pwnd rib-i onder de gordelquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef Rib-i het volgende:
Bel de rooie rakker, eens een die hard fokker maar nadat we zijn tuin hebben gedaan is het een aflopende zaak
Hij heeft mischien for old time's sake iets voor je
Botenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:14 schreef Childbeater het volgende:
[..]
bvvt pwnd rib-i onder de gordel![]()
![]()
[..]Dat van die tuin idd
Poppelien had het over dat ie in de boten zat oid
Zie bovenstaande reactiequote:Bedrijven vinden is niet echt zo moeilijk, ik zoek alleen een zo goed mogelijke passend bij de overuren die ik wil draaien. Wil helemaal niet zondag thuis zijn of om de 2 weken terug.![]()
Need mo moneh![]()
Komt wel goed.
Makster is geen Randstad sletje meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef Rib-i het volgende:
Bel de rooie rakker, eens een die hard fokker maar nadat we zijn tuin hebben gedaan is het een aflopende zaak
Hij heeft mischien for old time's sake iets voor je
Speedbootje prive. Leuk ding met 2 takt buitenboord motor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:14 schreef Childbeater het volgende:
Poppelien had het over dat ie in de boten zat oid![]()
Kut zirkwie.quote:
Oefquote:
yea next year is dat Cageon en OPM stylowquote:
Met een lichte huid is het zeer ongezond om zonder of met verkeerde bescherming jezelf onder de koperen ploert te begevenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speedbootje prive. Leuk ding met 2 takt buitenboord motor.![]()
Gewoon een hele dag van je leven verpest, hoop dat je hier niet op je sterfbed aan gaat denken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef Gawaine het volgende:
EVEN een tv verplaatsen ......gvd een hele dag bezig geweest
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Waar kan je deze in een winkel kopen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Met een lichte huid is het zeer ongezond om zonder of met verkeerde bescherming jezelf onder de koperen ploert te begeven![]()
[ afbeelding ]
Beter geeft hij de speedboat aan mij
Ontladingluchtingsventiel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:54 schreef Gawaine het volgende:
Ziet er wel funny uit.![]()
Zit daar een aansluiting voor de pomp net boven de meter ?
MINIATUURCOMPRESSORquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ziet er wel funny uit.![]()
Zit daar een aansluiting voor de pomp net boven de meter ?
Dinnetje wilde van de week een horloge kopen bij de juwelier.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat ik morgen een paar sokken krijg
HINT HINTquote:Op zondag 15 juni 2008 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetje wilde van de week een horloge kopen bij de juwelier.
Vond ik zonde van het geld.
Al hoefde ik het niet te betalen.
Wat ik van Nick begrijp krijg ik nu een oranje sport T-shirt.
quote:
quote:
t was eigenlijk een verkapt-kijk-mij-jarig-zijn post.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom net terug van 1.5 uur sporten, wordt ik gelijk naar boven gestuurd, was te vroeg thuis.
![]()
Mocht ook niet door de gangdeur naar binnen kijken.![]()
En gelijk wel even een flesje geven aan de kleine. M`en ik heb honger!![]()
Leuk hè, vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom net terug van 1.5 uur sporten, wordt ik gelijk naar boven gestuurd, was te vroeg thuis.
![]()
Mocht ook niet door de gangdeur naar binnen kijken.![]()
En gelijk wel even een flesje geven aan de kleine. M`en ik heb honger!![]()
quote:De restwaarde is bij Ducati -in tegenstelling tot een TL (ik las hier ergens dat een TL van na 2000 een paar duizend kost)- uitstekend. Maar, uit je verhaal maak ik op dat je geen Ducatist bent en je moet je dan helemaal niet aan Duc wagen. Dat wordt een teleurstelling en er zijn mensen bij die achteraf een hoop gedonder op topics maken met verhalen dat de Duc zo vaak stuk was en het zo duur was.
quote:Precies de redenen waarom je geen Duc moet nemen. Kost je klauwen vol geld aan onderhoud en staat konstant stil door mankementen.
En ga je jezelf Ducautist noemen
LOLquote:
quote:
Je pruik of je hoofd een kwart slag draaienquote:Op zondag 15 juni 2008 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik snap ook niet wat ik met een Franse pruik moet.
laat ff weten als die er op staat :pquote:Op zondag 15 juni 2008 17:32 schreef Gawaine het volgende:
Deze gaat er zo op: TT.Isle.of.Man.Best.of.TT.2008.dTV.XviD
op 04:09 rechts in beeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/205107quote:Op zondag 15 juni 2008 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed shirt
Je bent toch niet jarig
[..]
Wat was de url ook alweer![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/205107
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat komt er trouwens voor terugquote:Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schaamrandjesquote:Op zondag 15 juni 2008 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leuk dames shirtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een nieuw shirt gekocht, nummer 7. Schweinsteiger
quote:
Dezelfde als WB te koop heeftquote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.mamola.nl/?page=occasion_show&html=0&motor=203&sort=&fotoTonen=1&asc=
Als ik de brommerd kwijt kan voor een leuk prijsje misschien.
Wat was de url ook alweerquote:Op zondag 15 juni 2008 21:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dezelfde als WB te koop heeftMaar dan één keer zo duur
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://yellowpages.gouden(...)39861939_1000_3.html
Bellen en vragen naar WBHij zit er vast
Server niet gevondenquote:
Dan heeft hij de server verkochtquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.worldbeaterheefttekoop.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Oh... vreemdquote:Op zondag 15 juni 2008 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.worldbeaterheefttekoop.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Wat wil je als je alles aan de grond rijdquote:
Ik ben ook geen 20 meer.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat wil je als je alles aan de grond rijd
@ Geerd, goed bezig ouwe.
Word nog leuk, alleen een triumph trophy 1200![]()
Je word wel erg snel oud, zoals WB
Die heb je al een tijdje op het oog. Kan vast flink wat af.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.mamola.nl/?page=occasion_show&html=0&motor=203&sort=&fotoTonen=1&asc=
Als ik de brommerd kwijt kan voor een leuk prijsje misschien.
Wat je ver haalt is lekker!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
http://yellowpages.gouden(...)39861939_1000_3.html
Bellen en vragen naar WBHij zit er vast
Ik voel me 20 als ik een doordraaier neem op de Trophyquote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Cageon het volgende:
Als je toch alles al aan de grond rijdt, dan koop je toch idd geen trophy 1200?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat wil je als je alles aan de grond rijd
Leg jij wat bij danquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je toch alles al aan de grond rijdt, dan koop je toch idd geen trophy 1200?Niets ten nadele van die fiets hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |