Functie boven uiterlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:39 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Kijk eens hoe dat staat zonder spiegels dan, zeker 10x zo strak en gewoon beetje wennen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
het wachten is op commentaar van een MFer in t "Arnhemmers" topic
"Ben jij dat die altijd bochtjes aan t draaien is bij het gelredome?"
Mjêh viel mee. Hij was waarschijnlijk (sparc) de persoon waar mijn oude rijinstructeur het over (en niet zo op) had.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
rib&ioh thx
[..]ff tjekken straks
Hier is het bewolktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Cageon het volgende:
wat een weer zeg, ik hoor de TL gewoon roepen.![]()
Lekker werken
je zit binnen joh, nie zo slap lullenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:43 schreef stinkie het volgende:
Hier brend den kop'ren ploert.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen... ik heb op de blog van de vriend die ik ging opzoeken in Japan een stukje geschreven: klik
Pics moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen....
Je had wel even een nieuw zwaard voor me mee mogen nemen. De mijne is aan het slijtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
Voor de mensen die het willen lezen... ik heb op de blog van de vriend die ik ging opzoeken in Japan een stukje geschreven: klik
Zohan.Spanish.Hardsub.CAM.part.par2" yEncquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]Lachen,lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan
Vooral in Akihabara mensen neer steken
Wel een zooi zwaarden gezien, maar volgens mij alleen maar van die sier dingen, lijkt me niet echt goed om mee te trainenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je had wel even een nieuw zwaard voor me mee mogen nemen. De mijne is aan het slijten
I wishquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand vandaag nog rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, om 17.00 van Amersfoort naar Gouda.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:
PICSHola RoderickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het?
quote:
Neh, ik ben die kleine die erachter staatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:08 schreef Rib-i het volgende:
Wie ben jij ook alweer
[ afbeelding ]
Ohja, die lange
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:
PICSEr zit grensverleggende mist fotografie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Denk dat ik nog wel een rondje doequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er zit grensverleggende mist fotografie tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een zooi slechte foto's
Ik heb met foto's al vaak niet zo'n vaste hand, dan moet je in de regen en wind je paraplu vasthouden en 2 seconden dat ding stilhouden omdat je een nachtfoto wil makenVandaar dat de nachtfoto's zo ongeveer allemaal bewogen zijn
![]()
Had je mij de foto's laten nemen zit je op 90% bewogenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]En een zooi slechte foto's
Ik heb met foto's al vaak niet zo'n vaste hand, dan moet je in de regen en wind je paraplu vasthouden en 2 seconden dat ding stilhouden omdat je een nachtfoto wil makenVandaar dat de nachtfoto's zo ongeveer allemaal bewogen zijn
Das ook de reden dat ze er nog tussen zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had je mij de foto's laten nemen zit je op 90% bewogenal geeft het toch een goede indruk
Hey Roderick is backquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:05 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Die Japanners lijken echt op elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Die Japanners lijken echt op elkaar
[ afbeelding ]
quote:
quote:Hallo.
Tijdens jullie vrij rijden of cursusdag van 26-5 zijn er door RTLGP opname gemaakt van de Motorsportschool. (misschien kom je wel in actie op TV) Aanstaande zondag de 15e juni worden deze beelden uitgezonden.(tussen 17:00u en 18:00u)
Die muziek smaak ook altijdquote:
leuke picsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ze er nog tussen zitten
Neuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef ikookhier het volgende:
He! KK nog een beetje gereden met het mooie weer ?
alsof het niks is!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nais verhaal roderick![]()
Hoe was Hongkong btw? Want als ik naar China ga, plakken we er misschien nog een weekje Hongkong achteraan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof het niks is!
Verwende jeugd van tegenwoordig. Rijd op gloednieuwe fietsen en gaat maar op vakantie.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof het niks is!
Verwende jeugd van tegenwoordig. Rijd op gloednieuwe fietsen en gaat maar op vakantie.![]()
Zonde man wanneer doen we weer een rondjequote:
Oja jij mag ook meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef Childbeater het volgende:
[..]![]()
Altijd fijn als mensen hun plaats kennen in de rangorde![]()
INVESTEER IN DEN MOTO! fuck vakantiesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat ze lekker genieten, werken kan je altijd nog
wil net francorchamp en silverstone eraf trekken, zijn ze leeg +:quote:Heb je alles binnen ? ook Assen 1983 ?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Sorry, mag niet mee van UG1ste klasse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ja net als alle andere weken hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Mag het ook in beide ? volgende week de hele week in de Eifelquote:
Andere blijven leeg, koste me teveel moeite om ze nog te pakken.quote:wil net francorchamp en silverstone eraf trekken, zijn ze leeg +:
91 en 83 heb ik binnen ja. Net 83 afgekeken. Wel grappig.
(91 weg gegooit na het gezien te hebben, ruimte te kort enzulks)
waarvoor overigens mijn dank. Leuk ff t zien.
Misschien ga je wel eerder platquote:
Hoop doet levenquote:
Was op zich wel aardig, alleen het weer was vet klote, hostel was ook best wel kut eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nais verhaal roderick![]()
Hoe was Hongkong btw? Want als ik naar China ga, plakken we er misschien nog een weekje Hongkong achteraan.
ah scoolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mag het ook in beide ? volgende week de hele week in de Eifel![]()
![]()
![]()
[/quote
uiteraard
[quote]
[..]
Andere blijven leeg, koste me teveel moeite om ze nog te pakken.
die heb i kvoor de verandering gekekenquote:Heb inmiddels wel weer de MotoGP van spanje binnen![]()
grappigquote:[..]
Misschien ga je wel eerder plat![]()
Ghehe nais, ach tegen die tijd is mn chinees wel wat beter (hoop ik).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Was op zich wel aardig, alleen het weer was vet klote, hostel was ook best wel kut eigenlijk
Verder was het enigste nadeel dat op de straat waar ik zat, Nathan road, er om de 5 meter zo'n Indiër staat die je een pak wil aansmeren en dan staan er ook nog een aantal die je horloges willen verkopen
Daar kan ik je vast 1 tip voor geven, zeg niet vriendelijk nee, want dan lopen ze met je mee en blijven ze het proberen
Verder heb ik dus maar 1 dag wat kunnen bekijken... 2e dag had ik van alles gepland, maar er reden geen bussen vanwege die overstromingen enzo en verder was het allemaal dik een uur lopen, had ik dus niet echt zin in
Ik heb geen idee, Hongkong is het enige wat ik van China heb gezienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe nais, ach tegen die tijd is mn chinees wel wat beter (hoop ik).
Maar wat lijkt je mooier, Peking of Hongkong? (Mogelijk om je in Hongkong een week te vermaken zegmaar, want dat trekt mij het meest)
Mooie pica's btw![]()
Bedrijf waar ik waarschijnlijk een project voor moet doen: (via de Chonqing technical&buissines university)
http://www.lifan.com/en/index.asp
true, 50-50 ongeveer daar toch, iig aardig internationaal en weinig chinees aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Hongkong is het enige wat ik van China heb gezienOp zich is er genoeg te doen / te zien in Hongkong om je een week te vermaken, maar dat zal er in Peking ook wel zijn denk ik
Overigens heb je in Hongkong geen Chinees nodigDaar spreken ze ook gewoon allemaal Engels
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:37 schreef Rib-i het volgende:
Hong Kong is beter, daar hebben ze tenminste echte vechthonden en niet van die wannabee Bull Terriers
[ afbeelding ]
Op zijn sterfbed heeft nog niemand gezegd "Had ik maar meer gewerkt"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat ze lekker genieten, werken kan je altijd nog
Vanmiddag mag ik weer vrijrijden.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Cageon het volgende:
donderdag zijn OPM en ik @ zandvoort.
Zwaaien met de vlaggen.
Dus als je dan ff langs komt
Daar was ik maandag, dinsdag en woensdag ook.quote:meh, net ff naar school gereden en terug weg via de posbank, dacht ik toch echt dat de achterkant (band) langzaam leeg liep.
Ik lag net even te pitten toen je belde.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
WB, heb hem trouwens wel kunnen vinden. Stond aan de andere kant van het gebouw
Dan ga ik ff kijken of die er op staat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:09 schreef Gawaine het volgende:
Heb inmiddels wel weer de MotoGP van spanje binnen![]()
je bent oudquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag mag ik weer vrijrijden.
Maar ik heb niet zo'n zin om heen te rijden.
die laatste ben ik nog langs geredenquote:[..]
Daar was ik maandag, dinsdag en woensdag ook.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vaak de jongste, behalve hier.quote:
Dat andere is praktisch naast de rotonde op de route.quote:die laatste ben ik nog langs gereden
daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vaak de jongste, behalve hier.![]()
Vind het toch wel een aardig stukje snelweg, en 20 minuten rijden is net niks.
Volgend jaar de boel maar opzeggen. Beter 2-3 (realistisch) circuitdagen plannen.![]()
Kan het zo niet herkennen...quote:[..]
Dat andere is praktisch naast de rotonde op de route.
Ga zo toch maar .. denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:11 schreef Cageon het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in.
Het is Rheden.quote:Kan het zo niet herkennen...
Was dat in de buurt van rheden?
dan ben je like 10km van my place afgeweestquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga zo toch maar .. denk ik.
Had me even extra gepusht.![]()
![]()
[..]
Het is Rheden.Arnhemsestraatweg.
![]()
Hoeveel UGers hebben er trouwens nog een (eigen/werkende) motor?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:47 schreef Childbeater het volgende:
[..]
Sorry, mag niet mee van UG1ste klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |