Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boulahrouz legt ons geen windeieren.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09 "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07) "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07) "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan. Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt? >>> Geen referrertje in sigs <<<
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning. It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"