Spanje heeft ook nog niet gespeeld hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Alles zegt me dat dit het toernooi gaat worden van Spanje. Zeker nu ik ook de prestaties van veel andere landen al heb aanschouwd.
In heb in mijn toto's Spanje als winnaar, dus zou wel mooi zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Alles zegt me dat dit het toernooi gaat worden van Spanje. Zeker nu ik ook de prestaties van veel andere landen al heb aanschouwd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, als opvulling.quote:
1e keerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef DR-ONLINE het volgende:
lol, hoe vaak hebben jullie het verhaaltje over Ribery's litteken al gehoord?
Nee, de Roemeense vlag.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Rikketik het volgende:
Had die Roemeen nou de Belgische vlag op zijn wang geverfd?
45454xquote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef DR-ONLINE het volgende:
lol, hoe vaak hebben jullie het verhaaltje over Ribery's litteken al gehoord?
Cultquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde hem ook, wegstrepen!!quote:
Die heb ik echt nog nooit betrapt op een meter extra.. die loopt nooit.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Waarom Henry er niet in? Zelfs een Henry niet in vorm is nog beter dan Anelka.
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
idem hier jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef WebForce het volgende:
Ik ging hier even heen om te zien hoevaak er al 'Dekselse' was gemeld.
jepquote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef BoerBert het volgende:
Henry schijnt enigszins geblesseerd te zijn toch?
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
wacht dan ook nog effe op spanje...
Ik word al moe als ik naar dat gezicht van Anelka kijk, dat straalt gewoon een en al lamlendigheid uitquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
moet wel onderscheidend blijven van het Franse team hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
ze moeten die scheidsen weer is gewoon in het zwart steken, dit ziet er toch niet uit
tsja, tis inderdaad een beetje een ouwe franse hoer zo, met dat rood en zwartquote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
ze moeten die scheidsen weer is gewoon in het zwart steken, dit ziet er toch niet uit
Tsjah niets aan toe te voegenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Anelka heeft me alleen in zijn Arsenaltijd kunnen overtuigen, maar dat is niet helemaal eerlijk want hij speelde samen met Bergkamp, elke spits zou dan slagen.
Gewoon een groffe belediging voor Trezeguet. Op rationele gronden kun je niet kiezen voor Anelka en Trezeguet thuis laten.²
Romaniaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:23 schreef Susi het volgende:
Het leek net of ze Babangida riepen
quote:
jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
is hij ook van 'als een granaat slaat die bal er in'?
Brazil-Zuid Koreaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
wie speelt er eigenlijk vanavond
Leuketeksten.nlquote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de fans van Evert:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Als NL dan ook van Italië en Frankrijk wint lach ik mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Devrim_ het volgende:
Ik ga echt hard lachen als Roemenië vandaag gaat winnen en dan ook nog ff van Nederland gaat winnen
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de fans van Evert:
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
En Italië.... 9 pnt voor Roemenië.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Devrim_ het volgende:
Ik ga echt hard lachen als Roemenië vandaag gaat winnen en dan ook nog ff van Nederland gaat winnen
Waarom?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Devrim_ het volgende:
Uhm. Waarom moet Nederland zich schamen als ze verliezen van Roemenie? Volgens mij verschilt het qua kwaliteit niet enorm veel?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan mag je je toch flink gaan schamen...niet?
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Droomenech was nog een beetje slaperig
quote:
Onbegrijpelijk ja... Trezeguet thuis laten omdat zijn sterrenbeeld niet goed isquote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zal wel niet kunnen wegens botsende karaktereigenschappen, door sterrenbeelden enzo.
Rightquote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Benzema heeft een beetje de motoriek van Zinedine Zidane. Én 0,0001 % van zijn klasse.²
Omdat allle Franse spitsen graag tegen Mathijssen spelen. Niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom waren we als Nederlanders ook alweer bang voor Les Bleus?
Iddquote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Anelka komt toch wel in het rijtje meest overschatte voetballers ever...
Mathijsen wordt vandaag uitgespeeld, Heitinga en BOuma worden gespaard voor Frankrijkquote:Op maandag 9 juni 2008 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat allle Franse spitsen graag tegen Mathijssen spelen. Niet onbegrijpelijk.²
Inderdaad. Had hier een stuk liever Trezeguet gezien, maar dat geldt voor iedereen hier.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Anelka komt toch wel in het rijtje meest overschatte voetballers ever...
Bevalt me beter. Hoop dat er weer zo'n Bergkamp, Bergkamp, Bergkamp.....Bergkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp moment aankomt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:35 schreef Susi het volgende:
Straks na Evert Jack van Gelder !
Evert wordt dement.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
"1ste wissel bij de Fransen...." Hij let niet op!
:[²
Nee, echt een kutwedstrijd inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef washandje het volgende:
Jezus er is echt nog niks gebeurd....
1: Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Soul79 het volgende:
Ik kijk net 10 minuten.
1) Is het de hele wedstrijd al dit slaapvoetbal?
2) Zo ja, waarom praat Evert dan nog steeds met stemverheffing?
1) Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Soul79 het volgende:
Ik kijk net 10 minuten.
Ik kijk net 10 minuten.
Hoi Banshee.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bevalt me beter. Hoop dat er weer zo'n Bergkamp, Bergkamp, Bergkamp.....Bergkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamp moment aankomt.²
1) Ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Soul79 het volgende:
Ik kijk net 10 minuten.
Het is een vakantie job .. meer nietquote:Op maandag 9 juni 2008 19:35 schreef BansheeBoy het volgende:
"1ste wissel bij de Fransen...." Hij let niet op!
:[²
Wat voor conditie heb jij?quote:
Ik kijk net 10 minuten.
Om de indruk te wekken dat hij de indruk wekt dat het een indrukwekkende pot is.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Soul79 het volgende:
Dat lijkt me niet, nog 5 minuten plus 3 denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Susi het volgende:
Nog een uurtje
Deze quote bewaar ik ffquote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
NL wint gewoon dadelijk en is dan al zo goed als door
Ga je hem alvast feliciteren?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Loopt hier een gozer in Italie shirt voorbij, brb
Geenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schop 'em kapot.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
sla hem in elkaar, klap hem, schop hem, eet hem opquote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wishfull thinking hèquote:
0-2 zoals verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel werd het bij Turkije eigenlijk
En lekker wat kaarten gepakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mooi toch dat ze allebei bagger zijn, opzich. Kansen voor Nederland
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zingen die Roemeense supporters nou: "Ajax publiek" tegen die Fransen
Ik hoor er steeds 'alles of niets' inquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Één voordeel, die toeteren niet als klinisch dode entiteiten met smeedijzer BMW's en roerige Audi's.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Devrim_ het volgende:
Haha...geweldig.
Check die Roemenen fucking blij zijn
Heel het Franse team is slecht...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
wat is Ribery slecht vandaag
Wat dacht je dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Had ie Henry maar moeten laten spelenquote:
Die zit met z'n franse kaas en z'n franse wijntje te geilen op frankrijk, deksels dat ie is.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef washandje het volgende:
Wat heeft Evert het nou steeds over de superieure Fransen? Ze verdienen op dit moment allebei echt geen 3 punten.
Dat is een waardeloos resultaat, dat biedt hen voordeel indien ze beiden de tweede wedstrijd winnen.quote:
Dwing me niet blote kontjes te posten Banshee....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Één voordeel, die toeteren niet als klinisch dode entiteiten met smeedijzer BMW's en roerige Audi's.²
Italië is ook niet alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik gun het Nederland wel hoor maar dit lijkt mij gewoon niet mogelijk
Inderdaad erg matig. Maargoed, heel Frankrijk speelt slecht.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
wat is Ribery slecht vandaag
Hangt van resultaat Nederland af, dan pas kun je dat zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik twijfel nog of we hier nou blij mee moeten zijn.
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
'De poule des doods',
inderdaad, nog zo'n wedstrijd en je overweegt zelfmoord
Jij bent toch Moslim?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dwing me niet blote kontjes te posten Banshee....
Achja die beginnen het toernooi ook niet altijd even goed. En als je die kwalificatie zagquote:
ik hier?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Mijn opa zaliger draait zich om in zijn graf
Wat spelen de Roemenen weer slecht...of zoals ik thuis zou zeggen;
imi bag pizda in romania, sa va dau muie de muistisunteti niste cacaciosi
O, laat het waar zijn!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
En 0-0
Stand over uurtje of 3:
Nederland 3
Frankrijk 1
Roemenie 1
Italie 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |