Dat lijkt me niet, nog 5 minuten plus 3 denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Susi het volgende:
Nog een uurtje
Deze quote bewaar ik ffquote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Paaskonijn het volgende:
NL wint gewoon dadelijk en is dan al zo goed als door
Ga je hem alvast feliciteren?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Loopt hier een gozer in Italie shirt voorbij, brb
Geenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Schop 'em kapot.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
sla hem in elkaar, klap hem, schop hem, eet hem opquote:Op maandag 9 juni 2008 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wishfull thinking hèquote:
0-2 zoals verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel werd het bij Turkije eigenlijk
En lekker wat kaarten gepakt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mooi toch dat ze allebei bagger zijn, opzich. Kansen voor Nederland
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zingen die Roemeense supporters nou: "Ajax publiek" tegen die Fransen
Ik hoor er steeds 'alles of niets' inquote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Één voordeel, die toeteren niet als klinisch dode entiteiten met smeedijzer BMW's en roerige Audi's.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Devrim_ het volgende:
Haha...geweldig.
Check die Roemenen fucking blij zijn
Heel het Franse team is slecht...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
wat is Ribery slecht vandaag
Wat dacht je dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Had ie Henry maar moeten laten spelenquote:
Die zit met z'n franse kaas en z'n franse wijntje te geilen op frankrijk, deksels dat ie is.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef washandje het volgende:
Wat heeft Evert het nou steeds over de superieure Fransen? Ze verdienen op dit moment allebei echt geen 3 punten.
Dat is een waardeloos resultaat, dat biedt hen voordeel indien ze beiden de tweede wedstrijd winnen.quote:
Dwing me niet blote kontjes te posten Banshee....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Één voordeel, die toeteren niet als klinisch dode entiteiten met smeedijzer BMW's en roerige Audi's.²
Italië is ook niet alles.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik gun het Nederland wel hoor maar dit lijkt mij gewoon niet mogelijk
Inderdaad erg matig. Maargoed, heel Frankrijk speelt slecht.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
wat is Ribery slecht vandaag
Hangt van resultaat Nederland af, dan pas kun je dat zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik twijfel nog of we hier nou blij mee moeten zijn.
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
'De poule des doods',
inderdaad, nog zo'n wedstrijd en je overweegt zelfmoord
Jij bent toch Moslim?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dwing me niet blote kontjes te posten Banshee....
Achja die beginnen het toernooi ook niet altijd even goed. En als je die kwalificatie zagquote:
ik hier?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Mijn opa zaliger draait zich om in zijn graf
Wat spelen de Roemenen weer slecht...of zoals ik thuis zou zeggen;
imi bag pizda in romania, sa va dau muie de muistisunteti niste cacaciosi
O, laat het waar zijn!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
En 0-0
Stand over uurtje of 3:
Nederland 3
Frankrijk 1
Roemenie 1
Italie 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |