quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde hem ook, wegstrepen!!quote:
Die heb ik echt nog nooit betrapt op een meter extra.. die loopt nooit.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Waarom Henry er niet in? Zelfs een Henry niet in vorm is nog beter dan Anelka.
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Alles zegt me dat dit het toernooi gaat worden van Spanje. Zeker nu ik ook de prestaties van veel andere landen al heb aanschouwd.
idem hier jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef WebForce het volgende:
Ik ging hier even heen om te zien hoevaak er al 'Dekselse' was gemeld.
jepquote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef BoerBert het volgende:
Henry schijnt enigszins geblesseerd te zijn toch?
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Alles zegt me dat dit het toernooi gaat worden van Spanje. Zeker nu ik ook de prestaties van veel andere landen al heb aanschouwd.
wacht dan ook nog effe op spanje...
Ik word al moe als ik naar dat gezicht van Anelka kijk, dat straalt gewoon een en al lamlendigheid uitquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Zwansen het volgende:
moet wel onderscheidend blijven van het Franse team hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
ze moeten die scheidsen weer is gewoon in het zwart steken, dit ziet er toch niet uit
tsja, tis inderdaad een beetje een ouwe franse hoer zo, met dat rood en zwartquote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef NLweltmeister het volgende:
ze moeten die scheidsen weer is gewoon in het zwart steken, dit ziet er toch niet uit
Tsjah niets aan toe te voegenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Anelka heeft me alleen in zijn Arsenaltijd kunnen overtuigen, maar dat is niet helemaal eerlijk want hij speelde samen met Bergkamp, elke spits zou dan slagen.
Gewoon een groffe belediging voor Trezeguet. Op rationele gronden kun je niet kiezen voor Anelka en Trezeguet thuis laten.²
Romaniaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:23 schreef Susi het volgende:
Het leek net of ze Babangida riepen
quote:
jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
is hij ook van 'als een granaat slaat die bal er in'?
Brazil-Zuid Koreaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
wie speelt er eigenlijk vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |