De zanger brengt nu een solo album "Spin" uit die keigoed is ! (release op Maandag 1 april 2002)nee...geen grapje.
Zijn eerste single "Insatiable" kan je trouwens nu al beluisteren en bekijken.
(op de officiele site of rechtstreeks hier)
-Doen !-
Windows Media Player:
http://www.darrenhayes.com/video/InsatiableFullVid_56.asx
http://www.darrenhayes.com/video/InsatiableFullVid_100.asx
http://www.darrenhayes.com/video/InsatiableFullVid_300.asx
-Driver-
Voordat er onduidelijkheid ontstaat, dit was dus in 2004. Balen!quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op z'n site staan de data van een tour door Engeland in november. Zou toch wel erg cool zijn hem te gaan zien in Londen.
Zo dus:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet niet eens hoe de hoes eruit ziet, heb 'm nog nooit in handen gehad.
'Dublin Sky' gehoord net.. ben er stil van..quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:08 schreef NijntjesUk het volgende:
En bij TatS vind ik vooral "Light", "Unlovable" en "Dublin Sky" super!
Dublin Sky: "And I felt your slipping fingers
And I saw you change your mind
If I hadn't dragged you in with me
You would have let me dive without you"
Briljant!
Kun je hier iets meer over vertellen? Ik weet van niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:26 schreef Kworb het volgende:
Z'n nieuwe single "So Beautiful" is ook erg goedDat nummer en "California" staan op het Savage Garden Greatest Hits album.
Ja, ik heb Superstars and Cannonballs (tour van Savage Garden) in Utrecht gezien, was in 2000 volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is iemand hier wel eens naar een optreden van Savage Garden geweest?
Wat supercool! Zou je daar iets over kunnen vertellen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, ik heb Superstars and Cannonballs (tour van Savage Garden) in Utrecht gezien, was in 2000 volgens mij.
Er is van die tour ook een DVDquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat supercool! Zou je daar iets over kunnen vertellen?
Ja is al heel wat jaartjes geleden hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vava.. bedankt! Ik zal je vertellen: die DVD heb ik gehad.. was wel cool en zo..
maarruh.. ik wil graag weten hoe het was om ze live te zien..
Een 'gezellig' concert?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja is al heel wat jaartjes geleden hoormaar het was een erg gezellig concert vond ik. Het was in de Vredenburg wat natuurlijk ook wel een erg gezellige zaal voor een concert.
Verder natuurlijk geweldig![]()
Twee nieuwe liedjes van Darren Hayes? Ja, is het wel weer waard..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Hopey het volgende:
Een Savage Garden/Darren Hayes topic!Ik vond zo jammer dat ik die dag niet kon naar hun concert (ouders 25 jaar getrouwd..)
Maar zou super zijn als hij eens naar Nederland zou komen, al is het maar voor promotie.
Denk dat ik Truly Madly Completely wel ga kopen. Wil die 2 nieuwe liedjes wel hebben.
Ga je mee dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Vava het volgende:
Je kan natuurlijk altijd naar een concert van hem in Londen gaanmet het vliegtuig ben je er zo
ik ken wel iemand die dat al een paar keer gedaan heeft
Mwah, misschien. Ik vond hem samen met Daniel leukerquote:
Dat vind ik wel stom van Darren. Net als bij Savage Garden was de single weer totaal niet representatief voor het album.quote:
Wanneer ga jij columns schrijven dan? In Nederland ben je beroemder dan Darren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Darren gaat columns schrijven voor www.popjustice.co.uk
Berucht bedoel jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wanneer ga jij columns schrijven dan? In Nederland ben je beroemder dan Darren.
Dat zou de hemel op aarde zijn zo'n beetje.. maar ik vind hem ook niet echt een 'Nederlandse' artiest, wel Amerikaans echt. Snap je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:03 schreef Hopey het volgende:
Laten we een petitie houden of Columbia Records bellen. Of vragen of de radiozenders hem wat meer airtime willen geven. Feit is dat ie gewoon weinig aandacht krijgt hier van de media. En PR doet hij hier nooit. Ik zou het wel leuk vinden als hij in een kleine venue kwam, Paradiso of Melkweg.. lijkt me dolletjes...![]()
![]()
Maaike, welkom! Ik hoop dat je regelmatig mee blijft posten hier, want het is soms eenzaam en saai hier..quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef akasha_maaike het volgende:
Hey allemaal!
Darkness is inderdaad al op single uitgebracht (verschillende versies voor Engeland en Australië)
Wisten jullie dat de nummers So Beautiful en California niet alleen op het Best of album van Savage Garden staat, maar dat de 2 nummers ook op het nieuwe album van Darren komen. Als het goed is komt het album binnenkort uit.
Maar de vraag is altijd of het ook in Nederland uitkomt. Bol.com is vaak een goede site, maar NL Store heeft ook vaak zeldzame dingen, en die zijn niet zo duur. Ik heb trouwens mijn Nederlandse versie van Truly Madly Completely, het Greatest Hits album bij Van Leest gekocht. De Free Record Shop zuigt, want die verkopen al tijden geen nieuw materiaal van Darren meer.
In april is er een Britse tour van Darren: "A big night in with Darren Hayes" en ik ga naar Londen en Ipswich (26 en 27 april). De meeste data zijn al uitverkocht, maar op Ebay en op het forum van www.unnofficialdarrenhayes.com worden af en toe toch wel enkele kaarten aangeboden.
In 2004 ben ik naar de Dark/Light tour geweest, die bij het album The tension and the spark hoorde. Toen Savage Garden nog bij elkaar was ben ik ook naar het concert in Vredenburg geweest. Het enige concert dat ik heb gemist is Too close for comfort, maar op de officiële site stond een berichtje dat daar binnenkort een (exclusieve) DVD van uitkomt!
DE Nederlandse site is trouwens www.darrenhayesfans.nl, met een bijbehorend forum.
Ik heb zelf ook een klein forum gemaakt voor Nederlandse en internationale fans: http://darrenhayesfans.proboards38.com.
Groetjes Maaike, een enorme Darren fan!
Nu pas?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt.. het is wel nèt iets anders, maar zeker niet minder volgens mij.
Vandaag 'California' en 'So Beautiful' voor het eerst gehoord.. heerlijk!
Die liedjes lijken wel een beetje op elkaar ja, net als 'Like It Or Not'.. mooie sfeer schept hij in die songs..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef Hopey het volgende:
Krijg bij California zo'n Santa Monica gevoel
Ik ga zelf met Koninginnedag naar Bristol. Laat ajb even weten hoe het was!quote:Op zondag 16 april 2006 16:11 schreef akasha_maaike het volgende:
Trouwens over 10 dagen zit ik in Engeland naar Darren live te luisteren![]()
Veel plezier! En inderdaad: verslagen zijn meer dan welkom hier, hoe uitgebreider, hoe beter..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Joeks79 het volgende:
[..]
Ik ga zelf met Koninginnedag naar Bristol. Laat ajb even weten hoe het was!
Uiteraard voorzien van foto's! We willen Darren zienquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Veel plezier! En inderdaad: verslagen zijn meer dan welkom hier, hoe uitgebreider, hoe beter..
Ik was ook bij dat concertquote:Op maandag 3 juli 2006 13:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooooot hier nog een Savage Garden/Darren Hayes fan!! Die man heeft een stem.. pff super gewoon! Ik was er ook bij tijdens het concert in de Vredenburg.. echt super super super mooi.
Fijn dat er een topic over hem is.. dan kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden van alles:)
Dat was het laatste optreden van Darren in Nederland toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was ook bij dat concertSuperstars and Cannonballs
![]()
Volgens mij welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was het laatste optreden van Darren in Nederland toch?
Ik wil goed nieuwsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet het niet, lieverd.. ik weet het niet..
Ja moet je net mij hebben, ik zit al weken op een fikse regenbui te wachtenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen schijnt de zon weer?
Dat magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahaha.. mag ik vragen waarom?
Weinigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Draai je nog veel Darren de laatste tijd?
Ik wist het nooit met hem.. dacht wel dat hij gay was, maar hij had het altijd over vrouwen als zijn geliefde, meen ik..quote:On June 19th 2006 I married my boyfriend of two years, Richard, in a Civil Partnership ceremony in London.
Voor zover ik weet was hij idd eerst met een vrouw, ik vond hem ook wel een beetje gay... werd ook versterkt door zijn hoge stemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder gein: hij was toch eerst met een vrouw??
[..]
Ik wist het nooit met hem.. dacht wel dat hij gay was, maar hij had het altijd over vrouwen als zijn geliefde, meen ik..
Lijkt me erg leuk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef akasha_maaike het volgende:
Goh ben hier ook een beetje lang niet geweest![]()
Ja Darren is inderdaad getrouwd, vorige maand met zijn vriend Richard. Dit kun je trouwens lezen op zijn officiële website www.darrenhayes.com
Er komt trouwens een dvd uit van de Too Close For Comfort tour. Op dezelfde website kun je een Limited Edition bestellen (als ie nog niet is uitverkocht). HIj is wel een beetje duur: iets van 50 euro incl verzending. Maar dan heb je wel een speciale editie met een boekwerk van ruim 60 pagina's.
Een stuk of 20 gelukkige winnaars mogen em morgen in Londen al bekijken, en voor iedereen die em heeft besteld wordt ie op 15 augustus verstuurd.
Ik heb samen met mijn vriend plannen gemaakt voor een soort van "screening" van de dvd. Geïnteresseerden en fans zullen bij mijn vriend thuis de dvd gaan kijken wanneer hij binnen is. Hij woont in Alkmaar, dus iedereen die in augustus zin heeft om de dvd te bekijken is welkom!
quote:A concert.
A documentary.
A film.
A confessional.
Too Close For Comfort is Darren Hayes like you've never seen him before.
Backstage. Onstage. Out of his cage.
As well as a breathtaking live concert experience, the film manages to reveal the private and normally guarded side of a performer at a crossroads in his musical career. From the first ever solo tour in 2002 to the present day, Too Close For Comfort is a candid, funny and sometimes painfully honest account of his journey.
This spectacular tour film is presented in a luxurious 64 page collector's book featuring never before seen photographs, images and Darren's personal reflective journal. Each edition is individually numbered and presented in deluxe special packaging.
Zonder gein: komt de DVD ook voor een normale prijs in de winkel te liggen? Als iemand een playlist kan vinden, dan zou ik die heel graag zien. Ik neem aan dat hij ook Savage Garden nummers doet.. hoe mooi, hoe mooi.. de plaats van handeling is het Londense Hammersmih Apollo Theatre. Ik heb een DVD van David Gray die ook daar opgenomen is; het is een prachtige omgeving.quote:Too Close for Comfort Tour DVD...
Better Late Than Never!
The first ever Darren Hayes concert film captured during his 2002 'Too Close For Comfort' tour is on it's way.
Filmed over the entirety of the UK and European leg and culminating in two glorious nights at London's Hammersmith Apollo Theatre - the film has been in and out of the editing room for the past 3 years.
The film, directed by Grant Marshall, is unique in it's approach. Not just a typical concert film - 'Too Close' features a radical approach to the presentation of the performance. It comprises footage from each and every night of the tour. As well as a truly up close and personal approach to recreating the live experience, Darren has, for the first time ever, let cameras follow his every move.
The unusually private artist lets his guard down and cameras capture his personality off stage like no one has ever seen. The initial specially packaged DVD release will be produced in strictly limited quantities. This collectors version will be individually numbered and feature intricate delux packaging. Once sold out, it will not be produced in this format again.
Check back in with www.darrenhayes.com for more details soon. Limited version available only via website.
Maaike, laat je nog eens horen hoe het er voor staat met de hele happening?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef akasha_maaike het volgende:
Een stuk of 20 gelukkige winnaars mogen em morgen in Londen al bekijken, en voor iedereen die em heeft besteld wordt ie op 15 augustus verstuurd.
Ik heb samen met mijn vriend plannen gemaakt voor een soort van "screening" van de dvd. Geïnteresseerden en fans zullen bij mijn vriend thuis de dvd gaan kijken wanneer hij binnen is. Hij woont in Alkmaar, dus iedereen die in augustus zin heeft om de dvd te bekijken is welkom!
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-Darren Hayes - Spin 7 euro
-Darren Hayes - Too Close For Comfort (Live Bonus CD Bij Spin) 6 euro
-Darren Hayes - The Tension And The Spark 8 euro
-Savage Garden - Savage Garden 7 euro
-Savage Garden - Truly Madly Deeply (maxi-single) 5 euro
-Savage Garden - Affirmation 7 euro
-Savage Garden - Hold Me (maxi-single) 5 euro
Twee reacties op dit stukje. Ten eerste heb ik ongeveer een maand geleden geweldige importversies beide Darkness' singles op de Britse Amazon kunnen kopen. Misschien dat ze nu nog te krijgen zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef SavageSkin het volgende:
Als dan bekijkt dat er niet eens een echte 2de siongle uit is gekomen van de CD, verbaast het me ook. Van Darkness is/was al een clip. maar de single? op amazon was een tijdje te verkrijgen, maar al snel niet leverbaar (ik heb em dan ook niet). Dan maar downloaden de spaarzame mixen).
Onlangs alsnog een mooie versie op internet van Unlovable, maar toch ...
Ik denk echt dat the Tension veel potentie had (Hero, Unlovable, en vooral 'I Like The Way ... (maar da's mijn mening ;-) )
DVD binnen, wow! Een vervroegd Kerstcadeau..quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef DeSiever het volgende:
Bedankt, ik ga het proberen!!
Cool ... enjoy hahaquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:28 schreef DeSiever het volgende:
[..]
DVD binnen, wow! Een vervroegd Kerstcadeau..
quote:Darren Hayes was de zanger van Savage Garden en is nu solo. Hij heeft al twee albums uit. De traditie van Savage Garden dat de zemelige nummers, niet representatief voor het album, op single worden uitgebracht, wordt in ieder geval voortgezet.
Darren Hayes #1: Feel The Tension!
Van wie is het origineel ook al weer?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TeIrv7-C9fw
Dit is die werkelijk prachtige versie van 'Lost Without You'.. kippenvel tot en met!
Ik kreeg kippevel bij die cover van UB40quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Varvara het volgende:
Hey wat leuk, ik blijk toch niet de enige Nederlander te zijn die nog weet wie Darren Hayes is![]()
Het is echt een geweldige zanger. Hij kan alles zingen (en soms nog beter dan het origineel ook)
van 'O Sole Mio' samen met Pavarotti.....
http://www.youtube.com/watch?v=sjqHA8x1rOk
.... via 'I can't Help Falling in love with You'.....
http://www.youtube.com/watch?v=gRNY_ca9XRc
......tot 'Sexual Healing' van Marvin Gaye
http://www.youtube.com/watch?v=RExR8USsqyY&mode=related&search=
Ik vind het trouwens prima dat hij optreedt op Gay Prides en zo, maar ik hoop ook niet dat hij uitgroeit tot een of ander homo-idool. Daar heeft hij echt veel te veel talent voor.
"It’s always a pleasure to talk to someone who actually knows anything about me"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef akasha_maaike het volgende:
Martijn, degene die het interview met Darren heeft gedaan, heeft de onbewerkte tekst online gezet. Deze tekst bevat dus meer vragen dan het verschenen interview:
http://www.sprk.nl/index.php?m=200708
Dat vind ik ook wel erg toevallig ja. Net zo vreemd is dat 'On the verge....' binnen kwam in de top 20 van de Engelse hitlijst, maar in een week tijd gezakt is naar nr. 75 of zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef akasha_maaike het volgende:
Ik hoop maar dat slechte publiciteit ook publiciteit is. Het is natuurlijk echt een @#$^#&streek dat dit nieuws NU naar buiten komt, net in de week van zn album release....
Is onderweg als het goed is. *spannend!*quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:02 schreef SavageSkin het volgende:
Belangrijker om te weten Stanley: heb je je concertkaartje al gehaald? haha
Just DO it haha ... je zult alleen maar omringd zijn door andere fans ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:05 schreef Hopey het volgende:
OMG.. jah!? Hij komt? Eindelijk! Damnit, nu nog iemand zo gek zien te krijgen om met me mee te gaan. En anders ga ik in mijn eentje.. fokit ik moet er gewoon heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |