Ik was ook bij dat concertquote:Op maandag 3 juli 2006 13:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooooot hier nog een Savage Garden/Darren Hayes fan!! Die man heeft een stem.. pff super gewoon! Ik was er ook bij tijdens het concert in de Vredenburg.. echt super super super mooi.
Fijn dat er een topic over hem is.. dan kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden van alles:)
Dat was het laatste optreden van Darren in Nederland toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was ook bij dat concertSuperstars and Cannonballs
![]()
Volgens mij welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat was het laatste optreden van Darren in Nederland toch?
Ik wil goed nieuwsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet het niet, lieverd.. ik weet het niet..
Ja moet je net mij hebben, ik zit al weken op een fikse regenbui te wachtenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgen schijnt de zon weer?
Dat magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahaha.. mag ik vragen waarom?
Weinigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Draai je nog veel Darren de laatste tijd?
Ik wist het nooit met hem.. dacht wel dat hij gay was, maar hij had het altijd over vrouwen als zijn geliefde, meen ik..quote:On June 19th 2006 I married my boyfriend of two years, Richard, in a Civil Partnership ceremony in London.
Voor zover ik weet was hij idd eerst met een vrouw, ik vond hem ook wel een beetje gay... werd ook versterkt door zijn hoge stemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder gein: hij was toch eerst met een vrouw??
[..]
Ik wist het nooit met hem.. dacht wel dat hij gay was, maar hij had het altijd over vrouwen als zijn geliefde, meen ik..
Lijkt me erg leuk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef akasha_maaike het volgende:
Goh ben hier ook een beetje lang niet geweest![]()
Ja Darren is inderdaad getrouwd, vorige maand met zijn vriend Richard. Dit kun je trouwens lezen op zijn officiële website www.darrenhayes.com
Er komt trouwens een dvd uit van de Too Close For Comfort tour. Op dezelfde website kun je een Limited Edition bestellen (als ie nog niet is uitverkocht). HIj is wel een beetje duur: iets van 50 euro incl verzending. Maar dan heb je wel een speciale editie met een boekwerk van ruim 60 pagina's.
Een stuk of 20 gelukkige winnaars mogen em morgen in Londen al bekijken, en voor iedereen die em heeft besteld wordt ie op 15 augustus verstuurd.
Ik heb samen met mijn vriend plannen gemaakt voor een soort van "screening" van de dvd. Geïnteresseerden en fans zullen bij mijn vriend thuis de dvd gaan kijken wanneer hij binnen is. Hij woont in Alkmaar, dus iedereen die in augustus zin heeft om de dvd te bekijken is welkom!
quote:A concert.
A documentary.
A film.
A confessional.
Too Close For Comfort is Darren Hayes like you've never seen him before.
Backstage. Onstage. Out of his cage.
As well as a breathtaking live concert experience, the film manages to reveal the private and normally guarded side of a performer at a crossroads in his musical career. From the first ever solo tour in 2002 to the present day, Too Close For Comfort is a candid, funny and sometimes painfully honest account of his journey.
This spectacular tour film is presented in a luxurious 64 page collector's book featuring never before seen photographs, images and Darren's personal reflective journal. Each edition is individually numbered and presented in deluxe special packaging.
Zonder gein: komt de DVD ook voor een normale prijs in de winkel te liggen? Als iemand een playlist kan vinden, dan zou ik die heel graag zien. Ik neem aan dat hij ook Savage Garden nummers doet.. hoe mooi, hoe mooi.. de plaats van handeling is het Londense Hammersmih Apollo Theatre. Ik heb een DVD van David Gray die ook daar opgenomen is; het is een prachtige omgeving.quote:Too Close for Comfort Tour DVD...
Better Late Than Never!
The first ever Darren Hayes concert film captured during his 2002 'Too Close For Comfort' tour is on it's way.
Filmed over the entirety of the UK and European leg and culminating in two glorious nights at London's Hammersmith Apollo Theatre - the film has been in and out of the editing room for the past 3 years.
The film, directed by Grant Marshall, is unique in it's approach. Not just a typical concert film - 'Too Close' features a radical approach to the presentation of the performance. It comprises footage from each and every night of the tour. As well as a truly up close and personal approach to recreating the live experience, Darren has, for the first time ever, let cameras follow his every move.
The unusually private artist lets his guard down and cameras capture his personality off stage like no one has ever seen. The initial specially packaged DVD release will be produced in strictly limited quantities. This collectors version will be individually numbered and feature intricate delux packaging. Once sold out, it will not be produced in this format again.
Check back in with www.darrenhayes.com for more details soon. Limited version available only via website.
Maaike, laat je nog eens horen hoe het er voor staat met de hele happening?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef akasha_maaike het volgende:
Een stuk of 20 gelukkige winnaars mogen em morgen in Londen al bekijken, en voor iedereen die em heeft besteld wordt ie op 15 augustus verstuurd.
Ik heb samen met mijn vriend plannen gemaakt voor een soort van "screening" van de dvd. Geïnteresseerden en fans zullen bij mijn vriend thuis de dvd gaan kijken wanneer hij binnen is. Hij woont in Alkmaar, dus iedereen die in augustus zin heeft om de dvd te bekijken is welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |