Heb je die hier neergelegdquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
tabletjes zoekt
Oh mooi. Dan zal dat hier ook wel het geval zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was (en is nog steeds) bier ZAT in de winkel
Zijn ze allemaal in Bern?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was (en is nog steeds) bier ZAT in de winkel
Toch lijkt het me als vent lulliger.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
Fransen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/1605395/122/Bruidegom_blijkt_bruid.html
Hiptequote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is officieel niet meer werkeloos!
Donderdag aanstaande beginnen om 10 uur!
Lekker na de file
3 dagen in de week (24 uur dus), donderdag, vrijdag en zaterdag!
Hipte > Hipheid > De mate waarin iets hip is.quote:
Dus vette kan ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hipte > Hipheid > De mate waarin iets hip is.
Ja. Vettigheid, Stoerte, Cool is dan weer een engels woord, dus dat wordt Coolness, of liever nog Coolity.quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
Lekker na de file
strakte?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Vettigheid, Stoerte, Cool is dan weer een engels woord, dus dat wordt Coolness, of liever nog Coolity.
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 19:04 schreef qu63 het volgende:
strakte?
Proficiat.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
Lekker na de file
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Needat is een proxy voor geschiktheid van hockeymeisjes.
Als zijn eerste loon geboekt isquote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Proficiat.Wanneer geef je je "ik heb een baan" party.
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.Wanneer geef je je "ik heb een baan" party.
Ik weet niet of dat meer is dan wat ik nu krijgquote:
Dat kan dus nog wel een maandje duren.quote:
omg je was dus een beroepswerkeloze.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat meer is dan wat ik nu krijg
Nou verdientie zelf zijn geld, tot dusver betaalden jij en ik hetquote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
omg je was dus een beroepswerkeloze.
Uitkeringstrekker jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan dus nog wel een maandje duren.
[..]
omg je was dus een beroepswerkeloze.
Ik heb zelf ook 5 jaar meebetaald hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou verdientie zelf zijn geld, tot dusver betaalden jij en ik het
Dus eigenlijk moeten wij een "Qu heeft een baanquote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten wij een "Qu heeft een baanparty" geven Beej
Ik heb vrijdag vrij, werk donderdag en zaterdag.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef Ynske het volgende:
bengels moet jij vrijdag werken?
ik ben erover aan t denken om dan richting gaia te gaan
Dan moeten hij nu eigenlijk een dubbel dikke party geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nu terug betalen jongen.quote:
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaaktquote:
Bij mij is dat 7-0, en ik laat dat liever nog wat verder oplopen als je t niet erg vindtquote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaakt
Ik ga nu ook weer verder sparenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij is dat 7-0, en ik laat dat liever nog wat verder oplopen als je t niet erg vindt
Sparen is okeequote:
geld sparen lukt dan weer nietquote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sparen is okeeIk kom er ook sinds een jaar eindelijk weer eens aan toe
nee, die spaart mamaquote:
Tss, ik werk al meer dan 15 jaar, en 1,5 jaar uitkering in totaal. kom jij niet aan met 5 jaartjes man.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaakt
De film, of de gewone serie?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
zooooooo
* Ynske gaat met een bak Ben en Jerry's Peace of Cake Sex and the City kijken
Jij bent ook al wat ouder hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ik werk al meer dan 15 jaar, en 1,5 jaar uitkering in totaal. kom jij niet aan met 5 jaartjes man.
Die moeten wel samen hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
zooooooo
* Ynske gaat met een bak Ben en Jerry's Peace of Cake Sex and the City kijken
op Net5 is Sex and the City avondquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De film, of de gewone serie?
Ben en Jerry's Cookie dough.
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?quote:
Goede combi.quote:
Wat boeien mij die calorieen nu?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?Daar kan mijn grote-friet-oorlog-mexicano-gehaktstaaf-loempia-pindasaus nog een puntje aan zuigen
Dat is speciaal voor jou dusquote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?Daar kan mijn grote-friet-oorlog-mexicano-gehaktstaaf-loempia-pindasaus nog een puntje aan zuigen
ja én?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wat boeien mij die calorieen nu?Tis gewoon lekker.
Sorry, ik trouw maar een keer en die heb ik net bijna achter de rug.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nooit echt een uitkering gekregen, terwijl ik echt wel bijna een half jaar werkloos ben geweest, maarja
Ik was ook niet 'werkeloos', maar arbeidsongeschiktquote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nooit echt een uitkering gekregen, terwijl ik echt wel bijna een half jaar werkloos ben geweest, maarja
voor mij is t nu emo-etenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat emo eten?Ik eet het gewoon als ik er trek in heb.
24/7 emo?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat emo eten?Ik eet het gewoon als ik er trek in heb.
ik zit niet voor niets aan de adquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is t nu emo-eten
voel me ontzettend klote
Ik bedoelde Bengelsquote:
(knf) Als je hier was konden we samen sex kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is t nu emo-eten
voel me ontzettend klote
Neuj, niet emo, wel. uhh nee laat maar.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske wanneer gaan we eens gewoon op een terasje zitten jij en ik?
Nou, ik ben bang van wel. Niet zo janken, hop, gezellig iets leuks doenquote:
quote:
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Val je hem aan? Bijt je hem?
O thuis bij paps en mams, ja dan is dat nog vol te houden, als je op jezelf zit moeilijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had zelf mijn ontslag ingediend, maar omdat ik klaar was met de opleiding en nog geen werk kon vinden, zat ik dus thuis
Joh, dan moet je juist erop uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaan
daarbij heel snel heel moe etc
dat wil ik m niet aandoen
vandaag niet hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O thuis bij paps en mams, ja dan is dat nog vol te houden, als je op jezelf zit moeilijk.
Waar zat jij? Paps/mams of al op jezelf?
[..]
Joh, dan moet je juist erop uit.
Nee, want hij is zelf niks gewend, of zoquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaan
daarbij heel snel heel moe etc
dat wil ik m niet aandoen
Het ging zich toch ook niet over vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag niet hoor
heb gister al in t park gezeten en weer voor fokkers kinderen gefotografeerd
zaterdag die bandjes
vrijdag die opening gehad
vandaag eventjes rust voor mezelf
En echt met zoeen blik van "Ja wat nou??quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Ynske het volgende:
dr zit een konijn met aardbeienijs om haar snoet me aan te kijken
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En echt met zoeen blik van "Ja wat nou??"
Ik weet precies hoe dat isquote:
Idd.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
We zijn niet allemaal zo oud als jij fles
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
We zijn niet allemaal zo oud als jij fles
Look who's talkingquote:Op maandag 9 juni 2008 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
Idd.
zeg ga je mond eens wassenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
Oh MY FUCKING GOD!
Een SCHANDE!! Niet meer dan dat
Ja het was een kilometer of 6000 buitenspel iddquote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
Oh MY FUCKING GOD!
Idd, achterlijke lui.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef Ynske het volgende:
gut volgens mij is er een goal gevallen
tis hier een teringherrie buiten
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
Oh MY FUCKING GOD!
Neem een pilletje.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
Ze mogen wat mij betreft de scheidsrechter direct rood geven
Ik denk het niet nee... Gewoon totaal onterechte goalquote:Op maandag 9 juni 2008 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, achterlijke lui.![]()
[..]
[..]
Neem een pilletje.
Waar waren jullie eigenlijk?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee... Gewoon totaal onterechte goal
*schouders ophaalt* I don't give a shit.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee... Gewoon totaal onterechte goal
want die keurt een terecht doelpunt goedquote:Op maandag 9 juni 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
Ze mogen wat mij betreft de scheidsrechter direct rood geven
kijk maar bovenin, kun je t score bord zelfs aanzettenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF IS DIT WAAR???????????????????????
k hoef niet te kijken, t gegil zegt genoeg hier in de buurtquote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef Sjowhan het volgende:
Voetbal.
Ik heb 't aanstaan. Maar meer als achtergrond (ben met verschillende dingen bezig) dan dat ik echt aan het kijken ben
Hoe bedoel je?quote:
Ik heb het ook als achtergrond geluid.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef Sjowhan het volgende:
Voetbal.
Ik heb 't aanstaan. Maar meer als achtergrond (ben met verschillende dingen bezig) dan dat ik echt aan het kijken ben
Ja, blijf bovenaan. Moet eigenlijk floaten op bovenaan schermquote:Op maandag 9 juni 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk maar bovenin, kun je t score bord zelfs aanzetten
Uh nee, was ie nietquote:Op maandag 9 juni 2008 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Marc: de eerste was compleet buitenspel hoor...
Maar idd...voetbal in een ander topic dan maar
Achter het doel? Behoren die lui niet op het veld te staan?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, was ie niet
Er stond nog een italiaanse speler in/achter het doel
Ja, de doelmanquote:Op maandag 9 juni 2008 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, was ie niet
Er stond nog een italiaanse speler in/achter het doel
EN een speler, daarom was het dus geen buitenspelquote:
Vriendeljkheid?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
Dat noemt men vriendelijkheid.Kan hij toch niets aan doen, waarschijnlijk bedoelde hij het goed.
Je zei er ook niet bij dat het een factuur is.[edit] dat had ik iig niet gelezen[/edit]quote:Op maandag 9 juni 2008 21:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vriendeljkheid?
Je geeft iemand een factuur van ongeveer 20k euro en je zegt "dat is jouw moederdagcadeau" terwijl je weet dat die persoon waartegen je het zegt vruchtbaarheidsproblemen heeft?
Ik mis iets waarschijnlijk
Ik beweer toch niet dat iemand het mij niet gunt?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zei er ook niet bij dat het een factuur is.[edit] dat had ik iig niet gelezen[/edit]![]()
En vruchtbaarheidsproblemen, wil niet zeggen dat niemand het je gunt dat het eens lukt.
Ik mis ook iets blijkbaar, beetje begrip voor anderen.
Dat laatste zal het zeker zijn, en een factuur is ook geen moederdag kado, niet iedereen heeft humor. helaas.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet dat iemand het mij niet gunt?Ik vind dat je sommige grapjes gewoon niet maakt. Maar dat kan uiteraard komen omdat ik zo'n opmerkingen misschien al beu ben
Wel goed dat we morgen gwoon nog pizza kunnen bestellenquote:Op maandag 9 juni 2008 21:43 schreef Ynske het volgende:
kunt merken dat hier uitschot woont, ze zijn aan t vechten beneden
Ja, en dat zou betekenen dat er morgen geen pizzeria's in de fik gestoken worden. En dat we dus nog wat te eten hebben en zoquote:Op maandag 9 juni 2008 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, dat zou betekenen dat ze met 2-0 hebben gewonnen.
quote:
jij gaat lekker dromen over verliezende Italianen, en Oranje figuren die kampioen worden?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is echt een historische avond![]()
we hebben het er morgen wel over
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
qu, hoe ging je gesprek?
Goed dus!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
Lekker na de file
Strepsiltje!quote:
Hard schreeuwen + veel bier = pijn in strotquote:
I knowquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hard schreeuwen + veel bier = pijn in strot
Whehehe. Sukkel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik een boterham, kijken of ik die binnen kan houden
Kampioen is wel een grote stap.. Maar als ze zo blijven voetballen hebben ze wel een grote kans om ver te komen..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij gaat lekker dromen over verliezende Italianen, en Oranje figuren die kampioen worden?
Al die strakke shirtjes bedoel je natuurlijkquote:
Ik ben meer van de benen.. Die spieren *zwijmel**kwijl*..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die strakke shirtjes bedoel je natuurlijk
Niet overmoedig worden nou hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij zit er in, en ik heb zoveel vertrouwen dat ik er gewoon nog één ga nemen
Tikfoutje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:54 schreef Tally het volgende:
Ik vond het geweldigAl die grote namenmannen...
Neequote:
Nou dat begint al lekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh god, dit wordt echt een zware dag. Ik ben zo lamlendig als de pest.
Ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat begint al lekkerZullen we een dansje doen?
Nou, spanning...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Hai, fles, goed kunnen slapen, na al die spanning gisterenavond?
Opwinding/spanning, tis toch bijna het zelfde.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, spanning...Opwinding was het meer
Maar ik heb goed geslapen hoorJij?
Oh ja, ga maar snel wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Opwinding/spanning, tis toch bijna het zelfde.![]()
Ik wel ja.
Nu maar met de hond naar het bos. Even makkelijke uhh nee, mijn stevige stappers aan.
Anders glij ik nog met haar het water in.![]()
doeii
Ben net klaar bij de tandarts en met hierheen fietsenquote:
* qu63 mee gaat!quote:
spannend hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met die postbode met mijn GPS-hippigheid
Dan ga je vanavond gelijk een stuk lopen om te zien of het werkt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met die postbode met mijn GPS-hippigheid
Vanmiddag alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
Dan ga je vanavond gelijk een stuk lopen om te zien of het werkt?
Ja. En dan zien jullie waar ik werk en waar ik lunch. Als die postbode een beetje wil opschietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef JortK het volgende:
En dan krijgen wij een kaartje te zien met de route die je gelopen hebt ?
Netjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dan zien jullie waar ik werk en waar ik lunch. Als die postbode een beetje wil opschieten
Stalkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dan zien jullie waar ik werk en waar ik lunch. Als die postbode een beetje wil opschieten
Als de berg slipjes onder mijn raam te hoog wordt, dan meld ik het welquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de berg slipjes onder mijn raam te hoog wordt, dan meld ik het wel
kheb *afkloppen* geen last meer gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
Ynske, zin om te klagen?
Consumentenbond opent Ziggo-meldpunt
dat betekend niet dat je niet meer mag klagenquote:
Kunnen we al zien waar jij je wokki-wokki haalt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even lekker wokki-wokki halen
kost teveel energiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat betekend niet dat je niet meer mag klagen
Nee. Mijn GPS-unit is er nog nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kunnen we al zien waar jij je wokki-wokki haalt?
Morgen dan maar?quote:
Dan ben ik dood, ik moet vandaag ook etenquote:
Je kan best wet hebben Flesjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben ik dood, ik moet vandaag ook eten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Yns, jij hebt hier ook wel eens gewandeld he, hier in de buurt bedoel ik.
aah nu zie ik m welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat een bordje bij het pad waar ik wandel, waar ik Noukie lekker kan laten plonzen in het water.
Op de terug weg zag ik pas wat er bij geschreven stond. Vroeg me af hoe erg dat is.
[ link | afbeelding ]
uhm oke. wist niet dat xs.to hiet niet kon.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie m niet, krijg alleen reclame van een dummiesboek en een pda te zien?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Echt,(binnenkort) exen die bijna alles nalezen, waar je ook maar post.
![]()
Why why why.
natte honden stinken meestal jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke. wist niet dat xs.to hiet niet kon.
Ik ga Noukie wassen, die stinkt.
Dan hou ik me nu maar inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef Bengeltje het volgende:
Echt,(binnenkort) exen die bijna alles nalezen, waar je ook maar post.
![]()
Why why why.
Ben jij dan mijn binnenkort ex?quote:
Helemaal niet.quote:
Wij denken er precies hetzelfde overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Honden stinken
en als je ze dan laat zwemmen is het helemaal
mannen die hun ding niet schoonhouden die stinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Honden stinken
en als je ze dan laat zwemmen is het helemaal
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
mannen die hun ding niet schoonhouden die stinken
vrouwen [..] stinkenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
mannen die hun ding niet schoonhouden die stinken
Nee, maar voordat dingen leest over mijquote:
Toen heb ik geen klachten gehoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je redelijk dichtbij meegemaakt.
ik was mijn haar op vakantie ook weleens met Dubroquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
Zal mensen shampoo slecht zijn voor een hond? De hondenshampoo staat blijkbaar bij mijn ex.
Ik denk niet dat zn haar dr van uit zal gaan vallen, misschien wel dat zn vettigheid wat veranderd (van zn vacht/huid dus), maar dat zal over 2 dagen ook wel weer normaal zijn denk ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
Zal mensen shampoo slecht zijn voor een hond? De hondenshampoo staat blijkbaar bij mijn ex.
Tuurlijk , dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed, boor mensen niet openbaar de grond in.
jammerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed, boor mensen niet openbaar de grond in.
Dat wil ik mijn hond niet aandoen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was mijn haar op vakantie ook weleens met Dubro
Ik heb op het andere adres 2 flessen staan,dan ga ik geen nieuwe kopen. Ze moet het nuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Het zal zeker niet optimaal zijn
Niet een kind dat vandaag nog van daar naar jou komt? Of een dierenspeciaal zaak in de buurt?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zn haar dr van uit zal gaan vallen, misschien wel dat zn vettigheid wat veranderd (van zn vacht/huid dus), maar dat zal over 2 dagen ook wel weer normaal zijn denk ik
En anders topic openen in F&F?
Ze zien je aankomen daar zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef qu63 het volgende:
Hoezo niet?
Vanaf de zijkant toekijken is altijd leukquote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant toekijken is altijd leuk
Ah.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ik nu ondertussen wel het verschil soort van weet
Airco dan misschien?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
Dat kan wel, heb ik ook al eens voorgesteld
Maar mocht toen niet
Soort van zoiets is er hier wel. Maar die trekt het niet zeg maar. Het is hier als het buiten heet is ook niet te houden dusquote:
Je hebt toch wel gevraagd of ze mee willen eten hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee gewoon gezegd dat ik eten moest gaan maken
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gevraagd of ze mee willen eten he
"Nou jongens, ik moet gaan koken. Er is EEN boterham in huis, dus doeiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt toch wel gevraagd of ze mee willen eten he
Het ging veel simpeler:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nou jongens, ik moet gaan koken. Er is EEN boterham in huis, dus doei"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |