Heb je die hier neergelegdquote:Op maandag 9 juni 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
tabletjes zoekt
Oh mooi. Dan zal dat hier ook wel het geval zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was (en is nog steeds) bier ZAT in de winkel
Zijn ze allemaal in Bern?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Er was (en is nog steeds) bier ZAT in de winkel
Toch lijkt het me als vent lulliger.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
Fransen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/1605395/122/Bruidegom_blijkt_bruid.html
Hiptequote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
* qu63 is officieel niet meer werkeloos!
Donderdag aanstaande beginnen om 10 uur!
Lekker na de file
3 dagen in de week (24 uur dus), donderdag, vrijdag en zaterdag!
Hipte > Hipheid > De mate waarin iets hip is.quote:
Dus vette kan ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hipte > Hipheid > De mate waarin iets hip is.
Ja. Vettigheid, Stoerte, Cool is dan weer een engels woord, dus dat wordt Coolness, of liever nog Coolity.quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
Lekker na de file
strakte?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Vettigheid, Stoerte, Cool is dan weer een engels woord, dus dat wordt Coolness, of liever nog Coolity.
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 19:04 schreef qu63 het volgende:
strakte?
Proficiat.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:36 schreef qu63 het volgende:
Lekker na de file
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Needat is een proxy voor geschiktheid van hockeymeisjes.
Als zijn eerste loon geboekt isquote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Proficiat.Wanneer geef je je "ik heb een baan" party.
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.Wanneer geef je je "ik heb een baan" party.
Ik weet niet of dat meer is dan wat ik nu krijgquote:
Dat kan dus nog wel een maandje duren.quote:
omg je was dus een beroepswerkeloze.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat meer is dan wat ik nu krijg
Nou verdientie zelf zijn geld, tot dusver betaalden jij en ik hetquote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
omg je was dus een beroepswerkeloze.
Uitkeringstrekker jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan dus nog wel een maandje duren.
[..]
omg je was dus een beroepswerkeloze.
Ik heb zelf ook 5 jaar meebetaald hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou verdientie zelf zijn geld, tot dusver betaalden jij en ik het
Dus eigenlijk moeten wij een "Qu heeft een baanquote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten wij een "Qu heeft een baanparty" geven Beej
Ik heb vrijdag vrij, werk donderdag en zaterdag.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef Ynske het volgende:
bengels moet jij vrijdag werken?
ik ben erover aan t denken om dan richting gaia te gaan
Dan moeten hij nu eigenlijk een dubbel dikke party geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nu terug betalen jongen.quote:
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaaktquote:
Bij mij is dat 7-0, en ik laat dat liever nog wat verder oplopen als je t niet erg vindtquote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaakt
Ik ga nu ook weer verder sparenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij is dat 7-0, en ik laat dat liever nog wat verder oplopen als je t niet erg vindt
Sparen is okeequote:
geld sparen lukt dan weer nietquote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sparen is okeeIk kom er ook sinds een jaar eindelijk weer eens aan toe
nee, die spaart mamaquote:
Tss, ik werk al meer dan 15 jaar, en 1,5 jaar uitkering in totaal. kom jij niet aan met 5 jaartjes man.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er 5 jaar aan meebetaald, en maar 3 jaar gebruik van gemaakt
De film, of de gewone serie?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
zooooooo
* Ynske gaat met een bak Ben en Jerry's Peace of Cake Sex and the City kijken
Jij bent ook al wat ouder hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, ik werk al meer dan 15 jaar, en 1,5 jaar uitkering in totaal. kom jij niet aan met 5 jaartjes man.
Die moeten wel samen hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef Ynske het volgende:
zooooooo
* Ynske gaat met een bak Ben en Jerry's Peace of Cake Sex and the City kijken
op Net5 is Sex and the City avondquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De film, of de gewone serie?
Ben en Jerry's Cookie dough.
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?quote:
Goede combi.quote:
Wat boeien mij die calorieen nu?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?Daar kan mijn grote-friet-oorlog-mexicano-gehaktstaaf-loempia-pindasaus nog een puntje aan zuigen
Dat is speciaal voor jou dusquote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering hoe calorie-fout moet dat wel zijn?Daar kan mijn grote-friet-oorlog-mexicano-gehaktstaaf-loempia-pindasaus nog een puntje aan zuigen
ja én?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wat boeien mij die calorieen nu?Tis gewoon lekker.
Sorry, ik trouw maar een keer en die heb ik net bijna achter de rug.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nooit echt een uitkering gekregen, terwijl ik echt wel bijna een half jaar werkloos ben geweest, maarja
Ik was ook niet 'werkeloos', maar arbeidsongeschiktquote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Heb nooit echt een uitkering gekregen, terwijl ik echt wel bijna een half jaar werkloos ben geweest, maarja
voor mij is t nu emo-etenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat emo eten?Ik eet het gewoon als ik er trek in heb.
24/7 emo?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat emo eten?Ik eet het gewoon als ik er trek in heb.
ik zit niet voor niets aan de adquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is t nu emo-eten
voel me ontzettend klote
Ik bedoelde Bengelsquote:
(knf) Als je hier was konden we samen sex kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is t nu emo-eten
voel me ontzettend klote
Neuj, niet emo, wel. uhh nee laat maar.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske wanneer gaan we eens gewoon op een terasje zitten jij en ik?
Nou, ik ben bang van wel. Niet zo janken, hop, gezellig iets leuks doenquote:
quote:
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Val je hem aan? Bijt je hem?
O thuis bij paps en mams, ja dan is dat nog vol te houden, als je op jezelf zit moeilijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had zelf mijn ontslag ingediend, maar omdat ik klaar was met de opleiding en nog geen werk kon vinden, zat ik dus thuis
Joh, dan moet je juist erop uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaan
daarbij heel snel heel moe etc
dat wil ik m niet aandoen
vandaag niet hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O thuis bij paps en mams, ja dan is dat nog vol te houden, als je op jezelf zit moeilijk.
Waar zat jij? Paps/mams of al op jezelf?
[..]
Joh, dan moet je juist erop uit.
Nee, want hij is zelf niks gewend, of zoquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan de laatste tijd van t ene moment op t andere moment van vrolijk naar ontzettend verdrietig gaan
daarbij heel snel heel moe etc
dat wil ik m niet aandoen
Het ging zich toch ook niet over vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag niet hoor
heb gister al in t park gezeten en weer voor fokkers kinderen gefotografeerd
zaterdag die bandjes
vrijdag die opening gehad
vandaag eventjes rust voor mezelf
En echt met zoeen blik van "Ja wat nou??quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Ynske het volgende:
dr zit een konijn met aardbeienijs om haar snoet me aan te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |