WERVquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog twentestad, KAN (kruispunt arnhem nijmegen) etc etc.

Zo sta jij continu sneeuw te scheppen en het andere moment is het gewoon tropisch...quote:

Die van KAN kon ik dan weer welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog twentestad, KAN (kruispunt arnhem nijmegen) etc etc.

Het is belachelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo sta jij continu sneeuw te scheppen en het andere moment is het gewoon tropisch...

Nee, wel Budelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die van KAN kon ik dan weer wel
maar ken jij dan ook Vudel

Kom toch weer naar NL!quote:

Maar veel gezelligerquote:

Vergeleken met Hellemond zekers!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En met kwaliteitsinwoners.

Alleen gebruiken als je absoluut niet snel verbrand.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:07 schreef Cahir het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met notenolie voor het zonnen? (vooroordeel-opmerking)

Maar dat ging over notenmelk, schijnbaar. En ik weet niet of dat ook iets anders is of nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee.
Dat is hetzelfde als wortelolie smeren. Bovendien droogt olie alleen maar uit.
Je moet blocken.
Anders word je lelijk.

Notenmelk gebruik ik al @ factor 15. Maar er veranderd daadwerkelijk niets. En een dagje zonder notenmelk brengt gigantisch verschil aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat ging over notenmelk, schijnbaar. En ik weet niet of dat ook iets anders is of niet.

Heb al vrij lang staan te bakken in de zon. Ik geefh et morgen eens een poging.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen gebruiken als je absoluut niet snel verbrand.

veghel uden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die van KAN kon ik dan weer wel
maar ken jij dan ook Vudel

doet me denken aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:07 schreef Cahir het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met notenolie voor het zonnen? (vooroordeel-opmerking)

Wat maakt jou zo vrolijk? Een dag zonder mij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
een heeeele goede avond allen!

whehehe.... zou het daaraan liggen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt jou zo vrolijk? Een dag zonder mij?

Ik hoor jullie ook constant puffen over de hitte, en ik heb liever sneeuw dan drie maanden kutweerquote:

Eensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ook constant puffen over de hitte, en ik heb liever sneeuw dan drie maanden kutweer

Verbrand je daardoor niet sneller? Je mag het in iedergeval niet gebruiken met tattoosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:07 schreef Cahir het volgende:

Foto's van het resultaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb al vrij lang staan te bakken in de zon. Ik geefh et morgen eens een poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |