Notenmelk is soms ook wel handig. Word je sneller bruin (mits er olie in verwerkt is).quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Zonnebrandcreme is de enige gewoonte die ik nooit af zal leren.
Ik smeer het zelfs in de winter
Een betere uitvinding dan de uv-block is er niet.
Waarom gebruik je nog zonnebrandcreme? Is mijn dagelijkse goedje niet genoeg voor je?!quote:
Whehe, je zei noten.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Notenmelk is soms ook wel handig. Word je sneller bruin (mits er olie in verwerkt is).
Neequote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nog zonnebrandcreme? Is mijn dagelijkse goedje niet genoeg voor je?!
Euh nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Notenmelk is soms ook wel handig. Word je sneller bruin (mits er olie in verwerkt is).
Same here. Gisteren voeg iemand of ik op kamers woonde en welke studie ik deed. Bouwjaar: 1978. I rest my case.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Zonnebrandcreme is de enige gewoonte die ik nooit af zal leren.
Ik smeer het zelfs in de winter
Een betere uitvinding dan de uv-block is er niet.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Gisteren voeg iemand of ik op kamers woonde en welke studie ik deed. Bouwjaar: 1978. I rest my case.
Zelfde bouwjaar en tieners diggen mijquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here. Gisteren voeg iemand of ik op kamers woonde en welke studie ik deed. Bouwjaar: 1978. I rest my case.
Eehmquote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Uiteraard, kankerlijer.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef KingOfPop het volgende:
Zonnebrandcreme is uitgevonden voor die über witte menschen hier en dikke rooie Engelsen, maar daar helpt toch niks tegen. Zonnebrandcreme is voor watjes die nog nooit de zon hebben gezien en niks kunnen hebben.
Met benzine verbrandt iedereen.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Indo's verbranden niet.
Sunblock voorkomt voortijdige huidverouderingquote:
Elke dagquote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aangezien ik elke dag met minimaal spf 15 smeer, winter of zomer, heb ik voor mijn leeftijd weinig rimpels...
Ik zie vooral een aanmerkelijk verschil met mijn zonaanbiddende leeftijdgenootjes (de met Haarlemmer Bruin ingesmeerde types die hun handdoekje met de zon meedaaien).
Elke dag??? Kost dat geen klauwen met geld?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sunblock voorkomt voortijdige huidveroudering
Aangezien ik elke dag met minimaal spf 15 smeer, winter of zomer, heb ik voor mijn leeftijd weinig rimpels...
Ik zie vooral een aanmerkelijk verschil met mijn zonaanbiddende leeftijdgenootjes (de met Haarlemmer Bruin ingesmeerde types die hun handdoekje met de zon meedaaien).
Ken het, dat werkt beter dan "kom je hier vaak?"quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow dat valt nog wel mee danquote:Op zondag 8 juni 2008 21:37 schreef Aventura het volgende:
Nah, je hebt tegenwoordig dagcremes met spf 15 erin. Voor in de zomer gebruik ik spf 30 van Clarins, die is inderdaad prijzig, rond de 25 euro. Met een tube doe ik echter ruim 3 maanden, voor deze contreien voldoende
Ik ben ook getint en ik verbrand ook niet, maar ik block me een ongeluk.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Ken het, dat werkt beter dan "kom je hier vaak?"
Vooral bij oudere vrouwen.
Ahh, that's me! Witte mens, met rossig haar.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:17 schreef KingOfPop het volgende:
Zonnebrandcreme is uitgevonden voor die über witte menschen hier en dikke rooie Engelsen, maar daar helpt toch niks tegen. Zonnebrandcreme is voor watjes die nog nooit de zon hebben gezien en niks kunnen hebben.
Zelfs negers verbrandenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Indo's verbranden niet.
Helaas, toch welquote:
Kanker, kanker, kanker is pas fijn!quote:
Rimpels staan gedistingeerd, weettoch!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Rimpels zijn leljk.
Wat een gladde opmerking. En je trapt er nog in ook.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
kan je slikken hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 01:09 schreef Henno het volgende:
Je leuk, geen huidkanker, maar wel langzaam een vitamine D tekort opbouwen
Jullie vullen dat dus allemaal aan via je dieet/pillen omdat je lichaam met niet meer aanmaakt onder invloed van UV straling?
(dit was vroeger een probleem in zware industriegebieden waar er altijd rook ging die de zon blokkeerde, en nu voornamelijk bij allochtone vrouwen die zich altijd bedekken... straks raakt wellicht ook het voorraadje op bij de creme smeerderts?)
Ach ja, als je je er maar goed bij voelt...
Als je dan slim bent doe je de zonnebrandcreme op vlak voor je naar buiten gaat. Die cremes werken pas na 15-20 minuten en dat is dan precies mooi het moment dat je voldoende zonlicht krijgt voor vitamine D aanmaakquote:Op maandag 9 juni 2008 01:09 schreef Henno het volgende:
Je leuk, geen huidkanker, maar wel langzaam een vitamine D tekort opbouwen
Jullie vullen dat dus allemaal aan via je dieet/pillen omdat je lichaam met niet meer aanmaakt onder invloed van UV straling?
(dit was vroeger een probleem in zware industriegebieden waar er altijd rook ging die de zon blokkeerde, en nu voornamelijk bij allochtone vrouwen die zich altijd bedekken... straks raakt wellicht ook het voorraadje op bij de creme smeerderts?kan jaren duren voordat je er last van krijgt)
Ach ja, als je je er maar goed bij voelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |