Zit je dan ook in de finance? Je deed toch iets met consultancy/advies?quote:
indd!quote:
Nou ik ga voorlopig niet verhuizen hoor. Zit hier veels te goed!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor het tillen van zware dingen bijvoorbeeld. Bij verhuizingen.
Mag ik bij je intrekken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik ga voorlopig niet verhuizen hoor. Zit hier veels te goed!
In het verschrikkelijke Eindhovenquote:
pdd-nos valt onder autisme, ADHD niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:23 schreef hierissieweer het volgende:
even offce nog instaleren, dan eerst management als dat klaar is ethiek. Mocht dat klaar zijn dan nog de klapper van vandaag: Pedagogiek met als vraag: Wat is het verschil tussen ADHD en PDD-NOS, is er een wezenlijk verschil of spreken wij over hetzelfde, is er dus sprake van comorbiditeit?
Leuk onderwerp wel maar moet alles nog onderzoeken.
Verhuizen naar Amsterdam natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het verschrikkelijke Eindhoven!?
Ik zeg net dat ik niet ga verhuizenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Verhuizen naar Amsterdam natuurlijk.
Vaak is er een duo-diagnose aanwezig bij mensen met PDD-NOS (ASS) en ADHD'ers er zijn zelfs overeenkomsten te herkennen(dus specifieke kenmerken/symptomen die overeenkomen), belangrijkste is het druk zijn en het gebrek aan concentratie (Goh, dat is ADHD, maar dat is dus ook PDD-NOS)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
pdd-nos valt onder autisme, ADHD niet.
Pervasive Developmental Disorder - Not Otherwise Specified
Denk aan Asperger enzo
wat dan?quote:
nah, ik moet wachten tot mijn pa me naar het station kan brengen omdat er dus al dagen geen bussen rijden... kom niet weg hierquote:
Minders indd, maar in A'dam rijden de bussen dus ook niet? Ik dacht in de grote steden nog wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah, ik moet wachten tot mijn pa me naar het station kan brengen omdat er dus al dagen geen bussen rijden... kom niet weg hier!
ik kom dan ook niet uit amsterdam (waar ze dus gewoon wel rijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Minders indd, maar in A'dam rijden de bussen dus ook niet? Ik dacht in de grote steden nog wel...
Alsof Eindhoven geen grote stad isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Minders indd, maar in A'dam rijden de bussen dus ook niet? Ik dacht in de grote steden nog wel...
Do'hquote:
Hij bedoelde in de 4 grote steden... Daar rijden ze wel als het goed isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do'hMaar als iemand zegt "ind e grote steden rijden ze wel" dan reken ik niet alleen Amsterdam tot grote stad
Dat voel ik me net zo'n domme toerist die denkt dat Amsterdam, Holland en Nederland hetzelfde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |