Oeh! Dus je zit ook nog daadwerkelijk te wachten op doelpunten?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:55 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik vind de momenten na een doelpunt best aandoenlijk
Kun je nagaan dat vanavond best een topavond wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh! Dus je zit ook nog daadwerkelijk te wachten op doelpunten?
quote:
Als je voetbal in de juise sfeer en met de juiste mensen kijkt dat vind ik het zelfs best leukquote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch was het best vermakelijk om met een fanatieke opa voetbal te kijken, en een oma die allerlei opmerkingkjes maakt die mijn opa niet kan waarderen.
Echt!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, ballerina Ang3l.
He bahquote:Anyhowwww, slaaptijd. Morgen weer aan deslag
. Heb het eigenlijk helemaal gehad met heel die universiteit en al die slimmere mensen (laat ik het anders formuleren, mensen die van zichzelf denken dat ze enorm slim zijn).
Jij was toch die gene die afgaf op MBO'ers....quote:Op maandag 9 juni 2008 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, ballerina Ang3l.
Anyhowwww, slaaptijd. Morgen weer aan deslag
. Heb het eigenlijk helemaal gehad met heel die universiteit en al die slimmere mensen (laat ik het anders formuleren, mensen die van zichzelf denken dat ze enorm slim zijn).
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef MisterO het volgende:
Oke, ik moet het ff hier kwijt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn stem is weg!Wat een wedstrijd! En wat een gegil toch hier buiten, allemaal vuurwerk enzo
![]()
NEDERLAND![]()
zo.
Het zag er op het nieuws gezellig uit in Amsterdamquote:
En waar denk je bij mijdan hahahahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Angel is vergevorderd in zijn carriere ik ben maar een beginneling. Wat is een typische boekhouder dan? En een controller is geen boekhouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |