Had je de laatste post moeten nemen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef samjustme het volgende:
wat een stupid tt.
Ik was ook net te laatquote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je de laatste post moeten nemen.
Wat een stomme tt.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef samjustme het volgende:
wat een stupid tt.
zou het aan het einde van de week beter zijn na dat kort geding morgenmiddag bij jullie op de rechtbankquote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Ik ga richting de trein lopen grrr. Heb de hele week een tennistoernooi + het EK, wordt lekker druk
ik vond het er nogal sletterig uitzienquote:Op maandag 9 juni 2008 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l, Engels en Nederlands mengen is stoer, snap dat dan...
En het met jongens krikken denk ik ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond het er nogal sletterig uitzien
en zo goed is JT het nederlands toch niet machtig ?![]()
mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Vlarp het volgende:
ik vind het één van de betere tt's
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l, Engels en Nederlands mengen is stoer, snap dat dan...
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Ik vind het totally niet kunnen. Echt unacceptable!
Laat ik aan jou overquote:
JE staat nu op mijn black listquote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een stomme tt.
What a stupid tt.
Niet wat een stupid tt!
Do you think that I care?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Quite frankly, ik vind het altijd zo... nichterig klinken als iemand het doet.quote:Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Is dat zoiets als een little black book?quote:
Kijk, da's tenminste geheel engels. Volgens mij zelfs juist engels, al kan die that beter weg.quote:[..]
Do you think that I care?![]()
Leef je nog?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
Quite frankly, ik vind het altijd zo... nichterig klinken als iemand het doet.
Natuurlijk kunnen mensen mij verstaan gekkie, waarom zouden ze me niet kunnen verstaan, ik ben toch zeker geen randstad allochtoon die met een waaier staat te wapperen op een of ander wazig feest?quote:Ach ja mensen kunnen het tenminste volgen, heb geen onverstaanbaar accent zoals sommigen .
doet me denken aan The Diary Of A Mad Black Women Moviequote:Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een little black book?
[..]
Kijk, da's tenminste geheel engels. Volgens mij zelfs juist engels, al kan die that beter weg.
The Diary of a Mad Black Woman.quote:doet me denken aan The Diary Of A Mad Black Women Movie
LOL je hebt een zwaar brabants accent daarnaast slik je woorden in, hoef je niet voor te schamen het kan verholpen wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen mensen mij verstaan gekkie, waarom zouden ze me niet kunnen verstaan, ik ben toch zeker geen randstad allochtoon die met een waaier staat te wapperen op een of ander wazig feest?
Voor ieder wat wils tokkie.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
The Diary of a Mad Black Woman.
Woman, enkelvoud.
Dat klinkt in ieder geval zeker als een film voor jou.
Stop je met huilen als ik je verstaanbaar noem?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:33 schreef Cairon het volgende:
Grappig is het wel dat de enige die blijkbaar moeite heeft met mijn "accent" een allochtoon is, gezien ik nooit van iemand anders klachten heb gehoord, en ik toch nog altijd werk in beroepen waarbij het hanteren van gesproken taal van groot belang is.
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten huilen, jij daarentegen hebt meer dan zat redenen om te janken.quote:Stop je met huilen als ik je verstaanbaar noem?
Ik zal dan wat beter mijn best doen. Een kil en emotieloos persoon die zich afsluit van de buitenwereld. Zou je goed doen socialer, warmer en menselijker te worden. Misschien dat je echte vrienden krijgt en hoef je niet meer in je eigen wereldje te levenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten huilen, jij daarentegen hebt meer dan zat redenen om te janken.
maar staat zo slordig als je dan met een kruiwagen vol met 43 ordners op de proppen komtquote:Op maandag 9 juni 2008 16:49 schreef Bartjebart het volgende:
een Little black book is toch veel hipper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |