Had je de laatste post moeten nemen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef samjustme het volgende:
wat een stupid tt.
Ik was ook net te laatquote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je de laatste post moeten nemen.
Wat een stomme tt.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef samjustme het volgende:
wat een stupid tt.
zou het aan het einde van de week beter zijn na dat kort geding morgenmiddag bij jullie op de rechtbankquote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef MisterO het volgende:
Ik ga richting de trein lopen grrr. Heb de hele week een tennistoernooi + het EK, wordt lekker druk
ik vond het er nogal sletterig uitzienquote:Op maandag 9 juni 2008 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l, Engels en Nederlands mengen is stoer, snap dat dan...
En het met jongens krikken denk ik ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond het er nogal sletterig uitzien
en zo goed is JT het nederlands toch niet machtig ?![]()
mee eens.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Vlarp het volgende:
ik vind het één van de betere tt's
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l, Engels en Nederlands mengen is stoer, snap dat dan...
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Ik vind het totally niet kunnen. Echt unacceptable!
Laat ik aan jou overquote:
JE staat nu op mijn black listquote:Op maandag 9 juni 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een stomme tt.
What a stupid tt.
Niet wat een stupid tt!
Do you think that I care?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Quite frankly, ik vind het altijd zo... nichterig klinken als iemand het doet.quote:Da's niet stoer, da's breezerig, onintelligent en irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |